Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

gal galit pagelbet

Forumai3DRendersMental Raygal galit pagelbet
«12»

Žinutės: 176
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-07-28
Bal 19, 2007
MDUdesign sako:
nu va pradejau bandyti dirbti dirbti su mental ray,kaip ir neblogai,
tik vat renderinan paskutiniu renderiu jis man meta tokius erorus

RCFG 0.4 warn 542002: angle between normal and geometry normal > 90 degrees

gal kas esat susidure, o tai nelabai suprantu is kur jis atsirado, ir ka ne taip padariau
0 Taškai

Žinutės: 500
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-03-10
Bal 19, 2007
RavenRender sako:
Cia pasiskaityk, turetu padet: softimage.com [eng]

--

Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai

Žinutės: 366
Prisijungė: 2005-12-04
Bal 19, 2007
Siger sako:
Iš esmės tai nieko baisaus, jei nematai akivaizdžių artefaktų.
Čia gali būti ir bump, displace, geometrijos persidengimo (overlaping) problema. Perspėjimą meta final gather modulis.

Visumoje, kaip jau ir sakiau, jei nematai didesnių problemų (mentalas šiaip labai pakantus geometrijai 🙂 ), gali perspėjimą ignoruoti.

P.S. Tiesiog kai daugiau tokių problematiškų vietų gali juntamai sulėtėti renderis 🙂
0 Taškai

Žinutės: 176
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-07-28
Bal 20, 2007
MDUdesign sako:
RavenRender, Siger labai dekui.
0 Taškai

Žinutės: 176
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-07-28
Bal 22, 2007
MDUdesign sako:
turiu siokia tokia problemele, ir nelabai isivaizduoju kaip ja pataisyti, lyg ir viska isbandziau ,bet vistiek tas pats.
tai va zodziu klausimas butu zmodems sy ta nusimananciams apie mental ray, kaip man panaikinti ta toky kabancios masinos efekta, nes dabar pazvelgus i rendery, tai atrodo kad ratai nuo zemes pakilia per kelis centimetrus, nors tikrai to nera.

cia linkas dropshots.com
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Bal 22, 2007
toto777 sako:
ratus lievus padarei, arba sp paimk krc ir nuleisk ta masina ir tvarkoj viskas
0 Taškai

Žinutės: 176
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-07-28
Bal 22, 2007
MDUdesign sako:
seip tai ne apie ratus klausiau, o masina ira nuleista
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Bal 22, 2007
toto777 sako:
o as tau sakau kad ratus lievus padarei ir todel atrodo kad kabo. nes cia tikrai ne kox mental rey kaltas.susmeig ta masina is zeme pora centimetru ir viskas
0 Taškai

Žinutės: 99
Prisijungė: 2004-11-30
Bal 22, 2007
blah sako:
siaip tai manau, kad cia ne del to kad ratai lievi, o del to kad seseliai netokie kokie turetu buti ;/
0 Taškai

Žinutės: 176
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-07-28
Bal 22, 2007
MDUdesign sako:
toto777-bl tos padangos ir yra suvarytos y zeme ir vistiek pas pats sudas.
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Bal 22, 2007
toto777 sako:
nu kartais buna tokie prikolai kad zmones padaro apvalias padangas(blet kaip durnai skamba) ta prasme ten kur turi but lygu yra gal uzapvalinta ir ten krc. pasiziurek geriau. gal nusishnekejau gal seseliai kalti. tuoj cia ateis kox super pro (pvz: siger) ir pades
0 Taškai

Žinutės: 176
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-07-28
Bal 22, 2007
MDUdesign sako:
tai vat kad tos padangos normalios, del to ir nesuprantu kas cia gali buti. anksciau renderinau su brazilu ir viska ciki buvo, del to ir noriu paklausti zmoniu dirbanciu su mental ray
0 Taškai

Žinutės: 304
Miestas: Kaunas - Alytus
Prisijungė: 2005-03-20
Bal 22, 2007
AE sako:
Gerai viskas su ratais, čia kalti šešėliai. Toks dalykas kaip tarpas tarp šešėlio ir objekto būna tik naudojant ShadowMap. Jei kartais tokį naudoji, pabandyk šešėlių nustatymuose sumažint bias reikšmę. Galima bias nustatyti 0, tada visai nebus tarpo, bet objektas kai kuriais atvejais gali mest šešėlį ant savęs 😀 Arba gali bandyt kitokius šešėlius.
0 Taškai

Žinutės: 176
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-07-28
Bal 22, 2007
MDUdesign sako:
AE dar toks klausimelis, kai pasirenku area shadows man MR ismeta
kad unsupported, tai norejau paklausti ar ju nera, ar gal kazkaip atrakinti reikia, kaip kaikuriuos seiderius?
0 Taškai

Žinutės: 304
Miestas: Kaunas - Alytus
Prisijungė: 2005-03-20
Bal 22, 2007
AE sako:
Negalima, jie paprasčiausiai nesuderinami. O tu naudojai ShadowMap ar bugas kažkur kitur?
0 Taškai

Žinutės: 176
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-07-28
Bal 22, 2007
MDUdesign sako:
raytraced naudojau, tiksliau bandziau su visais, bet butent tas renderis kury idejau buvo raytraced.dabar bandysiu su daylight ir dar kitais helperiais
0 Taškai

Žinutės: 304
Miestas: Kaunas - Alytus
Prisijungė: 2005-03-20
Bal 22, 2007
AE sako:
Tai tada gal ir ne šešėliai kalti, nes su raytraced shadows tokių bugų negali būt.
0 Taškai

Žinutės: 176
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-07-28
Bal 22, 2007
MDUdesign sako:
nu ten tikriausei nuo skylight jie tokie, nes as dvi sviesas naudoju
0 Taškai

Žinutės: 1132
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Bal 23, 2007
Adomolis sako:
Speju problemos su skylight. Man kazkada irgi buvo kad mental ray + skylight = bugai.
0 Taškai

Žinutės: 176
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-07-28
Bal 23, 2007
MDUdesign sako:
ir ka tada dariai???????????????????????
nes as jau viska isbandziau ir sudas,net nezinau ar instaliuoti brazil ir pradeti viska is naujo ar parodyti darba toks koks yra.
Nu bet dar palauksiu truputy, gal atsiras koks profas kuris gales patarti ir padeti.
0 Taškai
«12»
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.