flat material
Sveiki, turiu problema, noriu maxe padaryti permatoma objekta, bet kad nesimatytu persikloje polygonai. t.y. atrodytu kaip vientisas iskirptas plotas. Galima ir su ps ta padaryti, bet architekturineje scenoje bus daug stiklo.
pvz turi taip gautis:
gaunasi taip:
pvz turi taip gautis:
gaunasi taip:
0 Taškai
O kos renderis? Pvz su mr tai padaryti vienas juokas. Su scanline bandžiau bet nepavyko... nebent atradus kaip ink,n,paint padaryti permatomą.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Virsuje parasyta V-Ray
Pabandyk nuimti jo paties "Visible in refractions" parametra. Jis randasi Vray object properties lange.
Pabandyk nuimti jo paties "Visible in refractions" parametra. Jis randasi Vray object properties lange.
--
Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai
Nemanau, kad tai padės - opacity ir refraction yra du skirtingi dalykai. Čia reikia ieškoti kaip nugesinti šeidingą.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Bet kiek suprantu refraction su 1.0 IOR gaunasi taspats kaip opacity?
O isjungiant "Visible in refractions" turejau omeny kad nesimatytu poligonu topaties objekto uz jo. img34.imageshack.us tebelieka isjungt ta shederi. Pirma mintis sove tai roughness 1.0, bet neviska uzgesina. Cia jau neisivaizduoju kaip.
O isjungiant "Visible in refractions" turejau omeny kad nesimatytu poligonu topaties objekto uz jo. img34.imageshack.us tebelieka isjungt ta shederi. Pirma mintis sove tai roughness 1.0, bet neviska uzgesina. Cia jau neisivaizduoju kaip.
--
Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai
RavenRender, bandziau.
rumllus, vray renderis.
Zinau, kad kituose graziai su situ atveju susitvarkoma, bet vray'us uzsispyres, bandziau ivairias varneles junginet, ir su ink materialu per blend mix'a - nieko, nenori padla atjungti sheidinga ir viskas.
reikia cia jau iekotis kokio skriptuko jeigu toks is viso yra, kitaip nieko nebus
aciu uz pagalba.
rumllus, vray renderis.
Zinau, kad kituose graziai su situ atveju susitvarkoma, bet vray'us uzsispyres, bandziau ivairias varneles junginet, ir su ink materialu per blend mix'a - nieko, nenori padla atjungti sheidinga ir viskas.
reikia cia jau iekotis kokio skriptuko jeigu toks is viso yra, kitaip nieko nebus
aciu uz pagalba.
0 Taškai
pavyko! 🙂
labai aciu RaveRender, romullus 🙂
Gal kam pravers: vraymtl materialas, diffuse- juoda, ior 1.0, refract - pilka, objekto vray properties/ visible in refractions - off.
anksciau irgi lyg ir atjunginejau refractions, bet buvo nesekme, gal del to, kad tada ne vray materiala naudojau.
labai aciu RaveRender, romullus 🙂
Gal kam pravers: vraymtl materialas, diffuse- juoda, ior 1.0, refract - pilka, objekto vray properties/ visible in refractions - off.
anksciau irgi lyg ir atjunginejau refractions, bet buvo nesekme, gal del to, kad tada ne vray materiala naudojau.
0 Taškai
[quote="Karlo"]reikia cia jau iekotis kokio skriptuko jeigu toks is viso yra, kitaip nieko nebus[/quote]
...arba kitokio sprendimo. Pvz., nurenderini didelio arbatinio alfą su kuria nu-mask'ini planeą. O ant planeo uždedi tą pusiau permatomą materialą, kurį ten naudoji. Žodžiu, didelį arbatinį panaudoji tik alfai sukurti, o po to jį paslėpi ir lieki tik su plane'u. Be abejo, jei po to pasuksi kamerą kitu kampu, tai tada teks alfas is naujo renderinti....
...arba kitokio sprendimo. Pvz., nurenderini didelio arbatinio alfą su kuria nu-mask'ini planeą. O ant planeo uždedi tą pusiau permatomą materialą, kurį ten naudoji. Žodžiu, didelį arbatinį panaudoji tik alfai sukurti, o po to jį paslėpi ir lieki tik su plane'u. Be abejo, jei po to pasuksi kamerą kitu kampu, tai tada teks alfas is naujo renderinti....
--
media
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.