Paskutinis redagavo: workaholic 2011-08-12, 18:49
flickerinimas medziuose
Sveiki, renderinu animacija, yra medziu, daug medziu, ir man belekaip flickerina.... naudoju multiframe incremental su fly frough, prepassa nurenderinau tik kad 25 kadra nes to pakanka pagal kameros judejimo greiti. Taciau tai nepadeda.... mirgejimas neisnyksta.. Nuo kokiu parametru tai dar gali priklausyti ? Detail enhacement netinka, per ilgai skaiciuoja. Issimeginau ir su check sample visibility, ir su aukstais renderinimo nustatymais, bandziau duoti ir saulei daugiau subdivisionu. taiau reikalai nejuda... medziu materialas be teksturu..bumpo nera....
0 Taškai
image sampleri keisk/dydink nustatymus. gal pades.
--
fighting the good fight
0 Taškai
sita irgi bandziau 3/6, nepadejo ne kiek, kazkaip keista, anksciau viskas budavo ok, dbr kazkaip pasimirso i ka reikia atkreipti demesi... teksturos be bumpo ir pns...
0 Taškai
Gal koks "Detail Enhancement" su mažai "subdivs mult" nustatytas? Taip pat naudok "Fixed" "Image sampler'į", arba jei naudoji "Adaptive subdivisions", tai "Min. rate" daryk >1, apskritai tarp min ir max gražiau gaunasi kai skirtumas nedidelis.
0 Taškai
mano atveju siek tiek padejo use camera path, patarimas kitiems, nenaudokite medziu kurie turi opacity mapsa savyje....animacijoje tas labai kerta per rendertime, bumpo taip pat geriau nenaudoti
0 Taškai
apgavau, renderinau regiona, ten viskas buvo gerai, dabar kai nurenderinau animacija matosi jog camera path isvis plemai viska ismeto... nlb besuprantu...
0 Taškai
o tas flickerinimas monitoriuje dėl ko atsiranda? panašu, kad kai renderini animaiciją, monitoriaus ekrano taškas vieną kartą parodo šviesų pixelį, kitą kartą tamsų judant kamerai - todėl ir gaunasi tas mirgėjimas.
Neesu tiesiogiai susidūręs su tuo, bet panašu, kad reiktų naudoti fall off'ą su blur by distance parametru, kad medžiai esant tam tikram kameros atstumui būtų sublurinami. Jie ekrane nebus sublurinti, bet suppaprastinti spalvos informacijos prasme. 😀
O adaptive subdividionas vis tiek plėmus mėtis, nes jis skaičiuoja tik tai, kas matosi ekrane. Tad judant kamerai, kiekvieną kartą ekrane vaizdas bus kitoks.
ždž, toks mano lame paaiškinimas. 😀
Neesu tiesiogiai susidūręs su tuo, bet panašu, kad reiktų naudoti fall off'ą su blur by distance parametru, kad medžiai esant tam tikram kameros atstumui būtų sublurinami. Jie ekrane nebus sublurinti, bet suppaprastinti spalvos informacijos prasme. 😀
O adaptive subdividionas vis tiek plėmus mėtis, nes jis skaičiuoja tik tai, kas matosi ekrane. Tad judant kamerai, kiekvieną kartą ekrane vaizdas bus kitoks.
ždž, toks mano lame paaiškinimas. 😀
Paskutinis redagavo: gestis 2011-08-13, 20:57
--
media
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.