Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

flickerinimas medziuose

Forumai3DRendersV-Rayflickerinimas medziuose

Žinutės: 651
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2008-01-31
Rugp 12, 2011
workaholic sako:
Sveiki, renderinu animacija, yra medziu, daug medziu, ir man belekaip flickerina.... naudoju multiframe incremental su fly frough, prepassa nurenderinau tik kad 25 kadra nes to pakanka pagal kameros judejimo greiti. Taciau tai nepadeda.... mirgejimas neisnyksta.. Nuo kokiu parametru tai dar gali priklausyti ? Detail enhacement netinka, per ilgai skaiciuoja. Issimeginau ir su check sample visibility, ir su aukstais renderinimo nustatymais, bandziau duoti ir saulei daugiau subdivisionu. taiau reikalai nejuda... medziu materialas be teksturu..bumpo nera....

Paskutinis redagavo: workaholic 2011-08-12, 18:49

0 Taškai

Žinutės: 443
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-08-06
Rugp 12, 2011
alvius sako:
image sampleri keisk/dydink nustatymus. gal pades.

--

fighting the good fight
0 Taškai

Žinutės: 651
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2008-01-31
Rugp 12, 2011
workaholic sako:
sita irgi bandziau 3/6, nepadejo ne kiek, kazkaip keista, anksciau viskas budavo ok, dbr kazkaip pasimirso i ka reikia atkreipti demesi... teksturos be bumpo ir pns...
0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Rugp 12, 2011
gestis sako:
gūglas kžką randa. Pasiskaityk, gal nukreips teisinga linkme.

google.lt
0 Taškai

Žinutės: 46
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-06-17
Rugp 12, 2011
Chugworth sako:
Gal koks "Detail Enhancement" su mažai "subdivs mult" nustatytas? Taip pat naudok "Fixed" "Image sampler'į", arba jei naudoji "Adaptive subdivisions", tai "Min. rate" daryk >1, apskritai tarp min ir max gražiau gaunasi kai skirtumas nedidelis.
0 Taškai

Žinutės: 651
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2008-01-31
Rugp 13, 2011
workaholic sako:
mano atveju siek tiek padejo use camera path, patarimas kitiems, nenaudokite medziu kurie turi opacity mapsa savyje....animacijoje tas labai kerta per rendertime, bumpo taip pat geriau nenaudoti
0 Taškai

Žinutės: 651
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2008-01-31
Rugp 13, 2011
workaholic sako:
apgavau, renderinau regiona, ten viskas buvo gerai, dabar kai nurenderinau animacija matosi jog camera path isvis plemai viska ismeto... nlb besuprantu...
0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Rugp 13, 2011
gestis sako:
o tas flickerinimas monitoriuje dėl ko atsiranda? panašu, kad kai renderini animaiciją, monitoriaus ekrano taškas vieną kartą parodo šviesų pixelį, kitą kartą tamsų judant kamerai - todėl ir gaunasi tas mirgėjimas.

Neesu tiesiogiai susidūręs su tuo, bet panašu, kad reiktų naudoti fall off'ą su blur by distance parametru, kad medžiai esant tam tikram kameros atstumui būtų sublurinami. Jie ekrane nebus sublurinti, bet suppaprastinti spalvos informacijos prasme. 😀

O adaptive subdividionas vis tiek plėmus mėtis, nes jis skaičiuoja tik tai, kas matosi ekrane. Tad judant kamerai, kiekvieną kartą ekrane vaizdas bus kitoks.

ždž, toks mano lame paaiškinimas. 😀

Paskutinis redagavo: gestis 2011-08-13, 20:57

0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Rugp 14, 2011
gestis sako:
galiausiai motion blurą pabandyk aktyvuoti. Juolab mes įpratę matyti blurą, kai kas nors yra judančio nufilmuota.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.