Kambario šviesa
Sveiki, tarkim paruošiau sceną:
Taigi matot jog kambaryje trūksta šviesos. Žinoma noriu padaryti kuo realistiškesnį apšvietimą kaip tikrovėje, tad ką pirmiausia siūlote daryti?
Taigi matot jog kambaryje trūksta šviesos. Žinoma noriu padaryti kuo realistiškesnį apšvietimą kaip tikrovėje, tad ką pirmiausia siūlote daryti?
0 Taškai
Tai vadinama ekspozicija. Kiekvienas renderis turi savus nustatymus jai reguliuoti. Kadangi nepaminėjai kuom renderini, sunku ką nors konkrečiau patarti, bet gali pradėti paieškas nuo enviroment/exposure control.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Vrėjaus nepažįstu, rytoj kas nors žinantis prisijungs ir nukreips teisinga linkme. O šiaip ieškok renderio nustatymuos arba virtual frame buferyje - neturėtų chaosai būt jį labai užslėpę :]
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Na per frame buffer galiu imtis Curve correction, bet jis nieko per daug nemačija, juk tą patį beveik galiu padaryti ir su photoshop. Tas pats ir su Exposure control, ar aš klystu?
0 Taškai
kameros nustatymuose pasididink iso ar shutteri ;] siaip kai tokia lango skyle sviesumo cia pakanka 🙂
0 Taškai
Vistik, panašu kad GI per silpnas. Sprendžiant pagal tą šviesos lopą ant grindų, siena prie jo turėtų būti gerokai šviesesnė. šiaip numatytieji nustatymai yra 1.0 (pirmiems bounce'ams) ir 1.0 (antriniams). Reikalui esant galima juos ir padidinti. Taip pat antrinių bounce'u skaičiavimui naudok "light catch" varikliuką.
--
media
0 Taškai
color maping pareguliuok
0 Taškai
Mar-ius>> primygtinai patariu pasidomėti kas per velnias yra ta ekspozicija ir kuom ji valgoma. Pabandyk pamastyti kaip ekspozicija veikia tavo akyse ir smegenyse, kai tarkim išeini iš pritemdyto kambario į lauką, kur šviečia ryški saulė. Kodėl tu vienodai gerai matai abiem atvejais, nors apšvietimo intensyvumas skiriasi tūkstančiais ar net dešimtim tūkstančių kartais. Ir kodėl monitorius ant tavo stalo fiziškai negali atkartoti tokio kolosalaus apšvietimo skirtumo. Tuomet jau galėsi pradėti domėtis kaip šitai pergudrauti :]
Jei, kaip sakei, nori fiziškai korektiško apšvietimo, nedaryk kaip pataria molinis. Reguliuok ekspozicją, pagal workaholic'o patarimus, kad gautum norimo šviesumo paveiksliuką. Ir tuomet, kaip patarė mcminda, su colormapingo pagalba galėsi suvaldyti tą milžinišką kontrasto skirtuma tarp kambario ir lauko apšvietimo, taip kad viskas gražiai atrodytų monitoriaus ekrane.
Jei, kaip sakei, nori fiziškai korektiško apšvietimo, nedaryk kaip pataria molinis. Reguliuok ekspozicją, pagal workaholic'o patarimus, kad gautum norimo šviesumo paveiksliuką. Ir tuomet, kaip patarė mcminda, su colormapingo pagalba galėsi suvaldyti tą milžinišką kontrasto skirtuma tarp kambario ir lauko apšvietimo, taip kad viskas gražiai atrodytų monitoriaus ekrane.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
romullus teisingai mąsto, ypač jei nori problemą apčiuopti iš esmės. O aš tik turėjau omeny, kad GI būtų pilnai aktyvuotas, bei patikrint ar pakankamas bounce'ų skaičius. Nes tokioms uždaroms erdvėms, bcounce'ai turi lemiamos reikšmės. Todėl siūlau antriniams bouceam's naudoti "light catch", mat jis bouncina iki begalybės, t.y. tol, kol neišsenka šviesos energija.
--
media
0 Taškai
Sveiki, sakyčiau jau kažkas panašesnio į tą reality
Naudojau šiuos parametrus: shutter 125; iso 200; vray sun intensity 0,3; secondary bounces- light cashe; color mappingas - exponential (man pasirodė tinkamiausias iš visų); colormappinge bright mult. padariau 0,5 kad matytųsi vray sky; ir gamma pakeičiau į 2,2.
romullus suprantu ką norėjai pasakyti, bet žinok neįsivaizduoju nuo ko pradėti, tad kolkas bandau iš akies durt į visus parametrus ir gaudyti tą real vaizdą.
Gal dar ką patarsit? 🙂
P.S. pastebėjau jog mano visuose renderiuose nėra tokio kontrastingumo, vaizdas gaunasi labai švelnus. Kaip šitą bėdą taisyti?
And one more. Nors sienos spalvą uždėjau visiškai baltą ji dabar tokia rusva paliko, čia spėju dėl grindų gi atkeliavo ir nudažė. Taigi klausimas ką aš tai sienos spalvai turėčiau daryti, kad nedažytų jos taip baisiai?
Naudojau šiuos parametrus: shutter 125; iso 200; vray sun intensity 0,3; secondary bounces- light cashe; color mappingas - exponential (man pasirodė tinkamiausias iš visų); colormappinge bright mult. padariau 0,5 kad matytųsi vray sky; ir gamma pakeičiau į 2,2.
romullus suprantu ką norėjai pasakyti, bet žinok neįsivaizduoju nuo ko pradėti, tad kolkas bandau iš akies durt į visus parametrus ir gaudyti tą real vaizdą.
Gal dar ką patarsit? 🙂
P.S. pastebėjau jog mano visuose renderiuose nėra tokio kontrastingumo, vaizdas gaunasi labai švelnus. Kaip šitą bėdą taisyti?
And one more. Nors sienos spalvą uždėjau visiškai baltą ji dabar tokia rusva paliko, čia spėju dėl grindų gi atkeliavo ir nudažė. Taigi klausimas ką aš tai sienos spalvai turėčiau daryti, kad nedažytų jos taip baisiai?
0 Taškai
jog vaizdas nekontrastingas tai gerai 🙂 vistiek reikes photoshope pagrazint, o jei nusirenderini jau kontrastinga vaizda mazai gali manipuliuoti contrastu ir kitais nustatymais. Zymiai geriau tai tvarkyti photoshope kontrastingumus, nes ten viskas vyksta realtime 😀 o siena rusva nes white balance netinkamas, sukalibruot reikia tau camera
0 Taškai
Pradžiai GI nustatinėk su neutraliu šviesiai pilku materialu (vray nustatymuose paieškok material override) ir kai jau gausi priimtiną vaizdą galėsi toliau žiūrėti kaip dirba scena su materialais.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
taigi pasakiau white balance vray kameros nustatymuose ;] romullus placiau paaiskino, negalima tiap kiekveinai bedai istikus prasyti jog viska "step by step" isaiskintu ;] ba greit pykt prades 🙂 reik improvizuot
0 Taškai
O rimtai, kaip siūlytumėt background įmest už lango su kokiu pležu ir pan. Mačiau daug darbų taip padarytų 🙂
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.