Vray dicplacment - kaip panaudoti ne ant viso objekto
zodziu meginu uzdeti displacement ant dalies objekto, taciau neiseina.Darau kaip su texturomis, tesiog su edit poly pazymiu vieta kur noriu kad butu tekstura, tada pasirenku vray displacment ir pasirenku mapa is to objekto materialo. toliau jei reikia uzdedu UVW mapinga, taciau rezultate suveikia mapingas, sutvarko displacmenta, taciau niekaip nepadaro kad tas dicplacmentas butu tik ant dalies objekto kaip kad galima padaryti su BUMP mapu. gal kas gali padeti?
--
Pasirodo būna ir taip 😉 Tu tik neišsigask... DizainoGalerija.lt
0 Taškai
nu tai pasidaryk normalia textura kuri reguliuos displacemento stipruma ir toj vietoj kur tau nereikia iskelimo padarai juoda spalva
0 Taškai
realiai universaliausias budas tai unwrapint ir kur reik displacemento uzsidet, kaip krz ir sako. o priklausomai nuo unikalios situacijos gali prisigalvot ir kitu, gal greitesniu ir racionalesniu workaroundu. sunku aisku kazka kito patar nematant mesho
0 Taškai
jep, bandziau as su ,mapais. bet zodziu noriu displacement panaudoti ant padangos ir tik ant protektoriaus, parenku mapa, jis viska puikiai padaro, taciau kad ir kur bekisciau padangos sono UVW vistiek displacementas savo mapa padaro ir pagal teisinga UVW ir pagal kita, nesvarbu kad jis apcioje. tai man idomu ar eina kaip padaryti kad ant vieno objekto panaudoti du ir daugiau UVW mapu, taciau displacementa panaudoti tik pagal viena is ju? ar butinai jau reikia daryti su unwrap ?
--
Pasirodo būna ir taip 😉 Tu tik neišsigask... DizainoGalerija.lt
0 Taškai
Skaityk apie Map channel...
Nors aš tingėčiau skaityti ir paprasčiausiai "detach'inčiau" tuos poligonus - bet padangos atveju turbūt taip išsisukti nepavyks.
Nors aš tingėčiau skaityti ir paprasčiausiai "detach'inčiau" tuos poligonus - bet padangos atveju turbūt taip išsisukti nepavyks.
--
Maksimoj neperku.
0 Taškai
ir kokiu budu molinis galvoji uzdeti displacementa? as siaip naudodavau paprasciausia bumpa, bet tas rezultatas nebetenkina, ir iskarto islindo idomi problema su dicplacementu...
beje, dzoni, bandziau sutatyti ant vienodu mapu vienodus map channel, bet kakzkaip nieko nesigavo, neregavo net. db bandziau net ne ant padangos o plane visokius budus, tai paprasciausiai nerandu nieko. Na nebent su unwrap, bet man tas unwrap nelabai sekasi ant kiek sudetingesniu objektu...
beje, dzoni, bandziau sutatyti ant vienodu mapu vienodus map channel, bet kakzkaip nieko nesigavo, neregavo net. db bandziau net ne ant padangos o plane visokius budus, tai paprasciausiai nerandu nieko. Na nebent su unwrap, bet man tas unwrap nelabai sekasi ant kiek sudetingesniu objektu...
--
Pasirodo būna ir taip 😉 Tu tik neišsigask... DizainoGalerija.lt
0 Taškai
na kad paprasciau vray displacementa naudoti tai faktas, ir su juo isgauni puiku efekta, galima sakyti toki pati kaip modeliuojant tik darbo zymiai maziau, o ir nepatikus rastui greitai gali ji pakeisti. na o default displacementas taigi reliai mesha iskraipo pagal texturas, tai norint grazaus mesho reikia kad jis butu pakankamai tankus, o tai jau atsiliepa poliginu skaiciuje ir visame kitama, ypac jei dar padanga prie auto o ta auto i gera scena, tai finise neblogo kompo gali prireikti. beje , Vray displacemento miinusas kad ilgiau nei sumodeliuotas objektas renderinasi, kartais ir zenkliai.
--
Pasirodo būna ir taip 😉 Tu tik neišsigask... DizainoGalerija.lt
0 Taškai
na jei teingai suprantu, tai tu kalbi apie displacement kuri gali pasirinkti materialu mapuose. o as apie tai kur gali pasirinkt modiferiuose. ir i materialuose displacement isikeliu bitmapa tik tada jei reikia ka nors redaguoti, kaip pasukima ar tarkim invert padaryt.
--
Pasirodo būna ir taip 😉 Tu tik neišsigask... DizainoGalerija.lt
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.