Vray lwf guide
Viskas kaip ir teisinga, bet pamirso pamineti, kad jei diffuse kanale naudoji tik spalva, tai spalvai reik de-gamma padaryti. Tai galima padaryti su colorcorrect mapu nustacius gamma parametra i 2.2
--
fighting the good fight
0 Taškai
Po galais, nesigaudau situose metoduose, as visada dirbau su gamma 1.0 by default. Tai ar yra geras metodas naudoti linear workflow nekeiciant visu materialu gamma i 2.2 ir be colorcorrect? nes as esu pasidares nemaza kolekcija, uzsiknisiu keisdamas gama.
0 Taškai
alvius> jei naudoji 3ds max 2010 ir gamma nustatymai makse tvarkingi, tada šito daryti nereikia.
Karlo> pats, jei neklystu, daugiausia makse architektūrines vizulkes darai, tokiu atveju pasilikimas prie senų metodų yra tiesiog nepateisinamas. Su lwf apšvietinėti scenas yra žymiai lengviau, ypač jei naudoji GI. O senus materialus, tikriausiai teks perdaryti, jei jie buvo konstruojami gamma 1.0 pagrindu.
Karlo> pats, jei neklystu, daugiausia makse architektūrines vizulkes darai, tokiu atveju pasilikimas prie senų metodų yra tiesiog nepateisinamas. Su lwf apšvietinėti scenas yra žymiai lengviau, ypač jei naudoji GI. O senus materialus, tikriausiai teks perdaryti, jei jie buvo konstruojami gamma 1.0 pagrindu.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
O su mental ray tie nustatymai gamos render setinguose yra kur nors atskirai, ar ne ?
0 Taškai
Ne, preferencuose nusistatai gamma, input gamma, output gamma - 2.2, ties affect color selector ir affect me padedi varnikes ir viskas baigta.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
ok dėkui, šitą jau buvau padaręs, bet galvojau gal dar kokių stebuklų yra 🙂
0 Taškai
romullus: jo pamirsau pamineti kad su 2010 viskas ciki. my bad
--
fighting the good fight
0 Taškai
Arba kažko neperskaičiau, bet nepagaunu kampo, nuo kurios vray versijos atsiranda "linear workflow" funkcija? pas save ant 1.50 SP1 tokio daikto nėra... dėkingas už pagalbą.
0 Taškai
Berods, jei gerai menu, nuo SP3. Taciau ta fiske tikrai nera butina, ir pats jos niekuomet nenaudoju - viskas padaroma atitinkamais parametrais ir ankstesnese versijose.
0 Taškai
Dėkuj Siger. Senai apsireiškęs buvai 🙂 O kaip tą atlikt ant senesnių versijų, tai teks pasiieškot.
P.S. Arba lauksim tavo komentaro 🙂
P.S. Arba lauksim tavo komentaro 🙂
0 Taškai
Ne itin daug laiko turiu zvalgytis po forumus 🙂
O kaip naudoti LF - duotameauksciau linke. Is esmes niekas nesiskirs nuo senesniu versiju.
O kaip naudoti LF - duotameauksciau linke. Is esmes niekas nesiskirs nuo senesniu versiju.
0 Taškai
Pradedu dirbti su linear workflow. 2009 max vray sp2. Su sistemos nustatymais ir ju prasme aisku: nustatau gama preferences gamma 2.2 bitmap input gamma 2.2. Vray color mapping gamma 2.2, kad renderintu scena linear aplinkoje. Bet kyla neaiskumu del material'u. Kaip supratau man reikia kiekvieno materialo flat color keisti su colorcorect i gamma 2.2 ir taip kiekviena sluoksni: dif, reflect, refract, glossiness, opacity(bet kuri, kuris yra naudojamas). Tai reiskiasi, kad visi modeliu materialai kaip evermotion, siger Vraymtlpr yra pritaikyti non linear workflow? kiekviena karta viska keisti gautus knisalyne, o perejus i max 2010 vel viska reiketu keisti, nes maxas jau automatiskai keistu flat spalvas i gamma. Ar as kazko nesupratau, ar yra paprastesnis budas?
0 Taškai
Maniškis VRayMaterialPresets pritaikytas 2.2 gamai. Kaip ir V-Ray material Presets Pro ir dabar testuojamas MR Material Presets Pro 🙂
Kituose materialuose gama gali tekti koreguoti tik Diffuse tekstūrose ir spalvose, retais atvejais ir Reflect. Kitų visiškai nėra prasmės. O įmesti į slotą Color Correct juk tikrai nesunku ir nurodyti Gamma 0,4545. Mentale - Utility Gamma & Gain su Gamma 2,2 (galima pažaisti ir su Gain), bei įjungiant De-gamma.
Kituose materialuose gama gali tekti koreguoti tik Diffuse tekstūrose ir spalvose, retais atvejais ir Reflect. Kitų visiškai nėra prasmės. O įmesti į slotą Color Correct juk tikrai nesunku ir nurodyti Gamma 0,4545. Mentale - Utility Gamma & Gain su Gamma 2,2 (galima pažaisti ir su Gain), bei įjungiant De-gamma.
0 Taškai
subalamutinot, tai kam tada reikalinga tarp "preferences" input bitmap gamma ir output gamma padaryti 2,2 ...... kokia is to nauda jei imetus tekstura i difuse reikia dar karta tai padaryti... ? a ? ar nesidubliuoja funkcijos ? visada maniau jog tarp preferences pakeitus skaiciukus jis automatiskai pritaiko gamma visoms naudojamoms teksturoms
0 Taškai
tai taip ir yra.
tik jei spalva esi color pickeriu parinkes tai reik perrinkti. tam yra vraycolor mapas.
tik jei spalva esi color pickeriu parinkes tai reik perrinkti. tam yra vraycolor mapas.
0 Taškai
Taip, gamma taikoma visoms tekstūroms, tačiau renderio metu jos dar kartą bus konvertuojamos gamma 2,2. Štai tam ir reikalinga de-gamma - t. y., atvirkštinis procesas, vadinamas gamma correction 🙂 Ir taikyti reikia ColorCorrection ne 2,2 gama, o 0,4545, t. y., de-gamma arba reverse gamma (1 / 2.2 = 0.4545).
Kita vertus, bet kuriuo atveju naudinga rastrinėms tekstūroms užmesti Color Correction - juk tikrai neretai tenka koreguoti ir kitus parametrus: HSL, kontrastą... Vis paprasčiau, nei nuolat užkraudinėti PShopą. Esti atvejų (bent jau mano praktikoje), nors ir dirbu išskirtinai tik LWF V-Ray, mental ray ir kt., kai tenka naudoti rastrams ir kitokias de-gamma reikšmes, arba visiškai nieko keisti nereikia, nes atsižvelgdamas į tai, gali iškart PShope ruošdamas tekstūrą kažkiek koreguoti ekspoziciją.
Štai naudojant spalvas - jau kitas reikalas. Jos labai žymiai skirsis, o tai blogai, turint omeny, kai reikalingi gan tikslūs atspalviai (RAL, Sikkens, NCS...) (pvz., vien šiuo tikslu mano Texmap'e RAL Color Solid įvestas De-gamma parametras).
Kita vertus, bet kuriuo atveju naudinga rastrinėms tekstūroms užmesti Color Correction - juk tikrai neretai tenka koreguoti ir kitus parametrus: HSL, kontrastą... Vis paprasčiau, nei nuolat užkraudinėti PShopą. Esti atvejų (bent jau mano praktikoje), nors ir dirbu išskirtinai tik LWF V-Ray, mental ray ir kt., kai tenka naudoti rastrams ir kitokias de-gamma reikšmes, arba visiškai nieko keisti nereikia, nes atsižvelgdamas į tai, gali iškart PShope ruošdamas tekstūrą kažkiek koreguoti ekspoziciją.
Štai naudojant spalvas - jau kitas reikalas. Jos labai žymiai skirsis, o tai blogai, turint omeny, kai reikalingi gan tikslūs atspalviai (RAL, Sikkens, NCS...) (pvz., vien šiuo tikslu mano Texmap'e RAL Color Solid įvestas De-gamma parametras).
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.