vray specular
Jau senai pastebejau kad ant vray pastoviai animacijose mirga specularai. Kitaip tariant jeigu padarai glossy reflectiona ir ant ant kokio detalesnio pavirsiaus pataiko sviesos atsindys, animacijose jis mirga.
Renderinu su CR4 adaptive antialiasingu (area -1;2;0.04), Irradiance map, Light catch
Renderinu su CR4 adaptive antialiasingu (area -1;2;0.04), Irradiance map, Light catch
0 Taškai
tai pamegink adaptive qmc, o 0.04 jei cia noise threshold tai aisku mirga 🙂 bent 0.003 dek
0 Taškai
ne, 0.04 tai cia antialiasingo Clr. tresh. O su QMC jau bandziau. Labai jau stipriai reikia uzkelti parametrus kad tas mirgejimas dingtu, nors pati scena ir su dabartiniais parametrais pakankamai gerai atrodo...
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.