del mapinimo..
Sveiki susiduriau su tokia problema, man reikia numapinti paprasta sfera su 2052 jpg, 1024x1024 dydzio paveikleliais kad gautusi vientisas mapas, na tarsi viaus tuos paveikslelius suklijuotum i viena dideli.. Ydomu maxu ar galima taip padaryt? gal kas zino? Taigi laukiu jusu patarimu!
🙂
🙂
0 Taškai
jo nezmonishkos rezoliusijos man reik 😀
2052 - vienetai
fotoshopas tik 30000 max palaikis rezoliucija mano atvejiu bus didesne..
2052 - vienetai
fotoshopas tik 30000 max palaikis rezoliucija mano atvejiu bus didesne..
0 Taškai
O tu įsitikinęs, kad tau reikia tokios rezoliucijos? Juk čia kalba eina jau apie gigapikselius. Kokia programa tau atidarytų tokį failą ir kiek ram'o reikėtų?
p.s. tikrai reikia 2052? Ar visgi 2025?
p.s. tikrai reikia 2052? Ar visgi 2025?
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Tai aishku susiklijiuot niekaip nepavyktu nes ramu neuztektu as noriu paciam maxe susikelti tuos 2052 pav. ir kaipnors juos sudeti ant vienos sferos gal su uvw mapinimu nzn..
0 Taškai
Tai suklijuok fotoshope tiek, kiek tik įmanoma - visgi bus mažiau nei 2052vnt.
O šiaip visus tuos paveikslėlius teks rankiniu būdu stumdinėti. Be to max'as palaiko maximum 99 map channel'ius per object, taigi tų paveikslėlių negali būti daugiau.
Procesas maždaug turėtų būti toks:
material 1, map channel 1 - vienas paveikslėlis
material 2, map channel 2 - kitas paveikslėlis
material 3, map channel 3 - dar kt. pavekslėlis
ir t.t. (iki 99 map channelių)
Be to rimtai, nenurenderins tau tokios galybės pixelių...
O šiaip visus tuos paveikslėlius teks rankiniu būdu stumdinėti. Be to max'as palaiko maximum 99 map channel'ius per object, taigi tų paveikslėlių negali būti daugiau.
Procesas maždaug turėtų būti toks:
material 1, map channel 1 - vienas paveikslėlis
material 2, map channel 2 - kitas paveikslėlis
material 3, map channel 3 - dar kt. pavekslėlis
ir t.t. (iki 99 map channelių)
Be to rimtai, nenurenderins tau tokios galybės pixelių...
--
media
0 Taškai
aisku o su maziau tarkim su 128pav 1024x1024 uvw mapinimu iseitu kanors padaryt
0 Taškai
bet aishu viena : darbo tikrai perakis visus pav deliot kaip puzle 😀
0 Taškai
Map channels šiuo atveju ne prie ko. Čia reiktų žaist su material id, kurių maksius palaiko iki 65535. Paskui priskirti sferai multi/sub-object materialą, kuris palaiko iki 1000 submaterialų, kuriems savo ruožtu galima priskirti multi/sub-object materialus ir t.t. :] Belieka sugalvoti kaip sumapinti sferą. Vienas iš galimų variantų būtų pasidaryti sferą iš tiekos poligonų, kiek busimų bitmapų bus gaminama. Tarkim 47-ių segmentų sfera sudaryta iš 2068 poligonų. Dėti ant viršaus unwrap uvw modifikatorių, eiti į polygon mode, pažymėti vieną poligoną, spustelt break, ištempti poligoną per visą unwrap editoriaus langą, žymėti sekanti poligoną, spausti break... ir t.t. Sumapinus viską nueiti į sodrą priduoti dokumentus pensijai, poto kolapsinti sferą į editable poly, eiti į polygon mode, žymėti vieną poligoną ir priskirti jam material id 1, žymėti antrą poligoną, priskirti material id 2 ir t.t. Sukurti multi/subobject materialą ir priskirti jam reikiamus bitmapus galima bus patikėti anūkui.
O gal ištikro nori pasisakyti ką čia bandai pagaminti, nes aš neįsivaizduoju kam gali reikėti tokios monstriškos rezoliucijos.
O gal ištikro nori pasisakyti ką čia bandai pagaminti, nes aš neįsivaizduoju kam gali reikėti tokios monstriškos rezoliucijos.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Na dar egzistuoja max'o skriptai, su jais darbas kažkiek pagreitėtų. Bet vistiek netikiu, kad tau nėra kito kelio ir būtina taip išsidirbinėti 🙂
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.