Del UW Tiles sujungimo
Sveiki iskilo problema, turiu low polly modeli, ant low turiu normal map, viskas atrodo lyg ir gerai, taciau visos normal mapo texturos yra atskiros ne viename mape ir tos texturos per visa dydi kaip pvz: 512x512, kaip man jas sujungti i viena textura? kad sujungus modelio dalis ir uzmetus ant jo sujungtas texturas viskas atsistotu i savo vietas kaip ir priklauso... tikiuos suprato kasnors 🙂 Aciu 😉
0 Taškai
nezinau kiek geras sitas tutorialas, neperziurejau, bet tai yra tai ko tau reikia
unvrap uvw
unvrap uvw
Paskutinis redagavo: basas 2013-12-11, 15:47
--
portfolio - behance.netblogas - facebook.com
__________________________________________
balnaitis@gmail.com
0 Taškai
esme tame kad kai pack darau visus mapus, isikraipo daliu texturos, kaip man ir ar imanoma prirakint texturas prie uw mapo jei didinu ar perkeliu i kita vieta man keistusi ir textura nes kitaip nesamone
0 Taškai
Pataisyk, jei ne taip supratau. Tu turi daug objektu su atitinkamais normal mapais. Tu nori sujungti objektus i viena mesha ir tureti viena normal map textura?
Jei taip tai tau reik sujungti meshus, unwrapinti ji, o tada isbakinti atskyrus normal mapus ant naujo mesho.
Jei taip tai tau reik sujungti meshus, unwrapinti ji, o tada isbakinti atskyrus normal mapus ant naujo mesho.
--
fighting the good fight
0 Taškai
gerai supratai.. "speju per bake to texture"? bet susiduriu su errorais, kaip pvz. kokybes praradimas. reikia naudot cage ar ten pazymi kur nors kaip pvz: bake uv to uv 😀
0 Taškai
Gal kazka neteisingai suprantu. Nori, kad is visu texturu ir visu uveku liktu tik viena vientisa textura su vienu objektu?
tai sustumdyk uvekus tvarkingai i atskirus uv tile'us:
jei tarkim yra 4 texturos tai susistumdyk kad butu u0v0,u1v0,u0v1,u1v1.
Sujunk viska i viena objekta, uzmesk jam (arba nejunk i viena, o uzmesk viskam viena) "uvw xform" ir suscale'ink viska i 0.5, tada visi keturi uvekai bus sumazinti i u0v0 kvadrata ir nesioverlapins. O tada atitinkamai graziai sujunk visas texturas i viena didele.
Jei ir texturos ir uvekai visgi gali but atskiri, o nori turet viena materiala, tai tiesiog irgi isstumdyk uvekus i skirtingus uv tile'us, ir per composite map atitinkamai sujunk kruva normal map'u i viena dideli ir junk i bendra normal map'a, mazdaug taip:
tai sustumdyk uvekus tvarkingai i atskirus uv tile'us:
jei tarkim yra 4 texturos tai susistumdyk kad butu u0v0,u1v0,u0v1,u1v1.
Sujunk viska i viena objekta, uzmesk jam (arba nejunk i viena, o uzmesk viskam viena) "uvw xform" ir suscale'ink viska i 0.5, tada visi keturi uvekai bus sumazinti i u0v0 kvadrata ir nesioverlapins. O tada atitinkamai graziai sujunk visas texturas i viena didele.
Jei ir texturos ir uvekai visgi gali but atskiri, o nori turet viena materiala, tai tiesiog irgi isstumdyk uvekus i skirtingus uv tile'us, ir per composite map atitinkamai sujunk kruva normal map'u i viena dideli ir junk i bendra normal map'a, mazdaug taip:
0 Taškai
ieskojau sprendimo budu 🙂 aciu armins, naudosiuos tavo buda, nes su bakinimu daugiau darbo, i daugiau nesamoniu.. taciau prarasiu vieta stumdydamas uvekus arne..
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.