gal kas isivaizduoja kaip pakeist texturu filteringa viewporte kad butu toks pat kaip renderyje?
filteringas viewporte
0 Taškai
Customize->Preferences->Viewports->Configure Driver
Prie Download Texture Size pažymi match Bitmap Size as Closely as Possible, Texel Lookup Pasirenki Linear.
Filtravimas bus panašus, tik prastesnės kokybės, nes viewporte geriausias leidžiamas variantas yra Linear, o renderis naudoja kažką geresnio.
Dar matau tavo tekstūra 5x4 😀 Jei Viewport renderį nusistatęs OpenGL, tai renderinant Viewportą tavo mažos tekstūros konvertuojamos į 64x64 (toks minimalus tekstūros dydis), ir tik po to filtruojamos. Taigi teks tekstūras padidint iki 64x64. Kaip su DX nežinau.
Čia pavyzdys - 4x4 ir 1024x1024 tekstūros. Renderyje filtravimas vienodas, o Viewporte 4x4 tekstūra ne tokia kokia turi būt, nes ji konvertuojama į 64x64.
Šitą tikriausiai jau skaitei: 3dbug.com
Prie Download Texture Size pažymi match Bitmap Size as Closely as Possible, Texel Lookup Pasirenki Linear.
Filtravimas bus panašus, tik prastesnės kokybės, nes viewporte geriausias leidžiamas variantas yra Linear, o renderis naudoja kažką geresnio.
Dar matau tavo tekstūra 5x4 😀 Jei Viewport renderį nusistatęs OpenGL, tai renderinant Viewportą tavo mažos tekstūros konvertuojamos į 64x64 (toks minimalus tekstūros dydis), ir tik po to filtruojamos. Taigi teks tekstūras padidint iki 64x64. Kaip su DX nežinau.
Čia pavyzdys - 4x4 ir 1024x1024 tekstūros. Renderyje filtravimas vienodas, o Viewporte 4x4 tekstūra ne tokia kokia turi būt, nes ji konvertuojama į 64x64.
Šitą tikriausiai jau skaitei: 3dbug.com
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.