mapping
iskilo tokia problema. Tarkim yra padarytas sudetingas objektas, o ant jo uzmesta seip belenkokia tekstura. Dabar kaip reiketu ekstraktint (uzseivint) ta tekstura uzdeta i kazkoki tai bitmap'a kad galeciau su photoshopu ta tekstura pasiredaguot.
Situacija pas mane tokia: yra laivo korpusas, visas toks banguotas. prie jo prideta visokiu smulkiu detaliu. Ant jo esu uzmetes metalo tekstura, bet vat, reikia pripiesti ant teksturos visokiu rudziu, iskilimu ir pan.
Situacija pas mane tokia: yra laivo korpusas, visas toks banguotas. prie jo prideta visokiu smulkiu detaliu. Ant jo esu uzmetes metalo tekstura, bet vat, reikia pripiesti ant teksturos visokiu rudziu, iskilimu ir pan.
0 Taškai
Hmz radau 🙂
unwrap UVW > Edit UV... > Tools > Render UVW template
unwrap UVW > Edit UV... > Tools > Render UVW template
0 Taškai
Tai va surenderino, bet be mapo, o tik verticu linijas. Gal kas zino kaip mapa ijungt?
0 Taškai
Padariau paprasta dezute, na nesudetinga ir paadriau render to texture, pakeiciau su photoshopu visas tas plokstumas, na pripaisiau bet ko. Bet kaip dabar man ta textura uzdeti ant objekto? ta prasme kad ta bitmapa uzdedi ir viskas butu sutvarkyta? nes dabar kai uzmetu ant difuse mapo bitmapa (ta kur su photoshopu pripaisiau), tai nesigauna taip kaip turi but, uzmetu dar uvw map bet vistiek rezultatas netoks gaunasi.
0 Taškai
maxo rtt turbut padaro automatini uv pries beika ten uzdek kazkur use exsisting channel ir turetu sutapt
0 Taškai
nerandu "use existing chanel" jis kur turetu but? uvw map modiferyje ar kur?
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.