metalo textura
kaip padaryti metalo textura??? ten tutorialuose kazkokia nesamone gaunas... pls help
--
Kam dabar lengva... ?
0 Taškai
Max'o foldery "maps" yra nemazai metalu.
Siaip su metalais dazniausiai ne teksturos svarbiausia...
Siaip su metalais dazniausiai ne teksturos svarbiausia...
--
Maksimoj neperku.
0 Taškai
jo blizgesis... su tekstura blizgesio nepadarysi. Geriau klausk kur gaut metalo materiala
0 Taškai
Visiškai nebūtinai 🙂 Tekstūros naudojamos ne tik Diffuse kanaluose. Kita vertus, geriau paklaustų kokio metalo. Galbūt ten ištie nereikia jokios tekstūros. O taip pat kokiam renderio varikliukui ruošia sceną. Visų renderių materialai gan skirtingai koreguojami.
0 Taškai
teksturos tikrai nereikia, juk metalas ne medis. jis nera koks raizytas ar nelygus.
0 Taškai
Manai kad po 186 dienu jam labai rupi atsakymas :huh:
--
Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai
"teksturos tikrai nereikia, juk metalas ne medis. jis nera koks raizytas ar nelygus"
Aš galiu pademonstruoti daugybę metalo variantų, kurių, duodu kepurę prišikti, nepadarysi procedūrinėm priemonėm, jau nekalbu apie pliką šeidingą. Nejaugi neteko matyti nelygių, korozijos išėstų, išdaužytų, ištepliotų metalų paviršių?
Aš galiu pademonstruoti daugybę metalo variantų, kurių, duodu kepurę prišikti, nepadarysi procedūrinėm priemonėm, jau nekalbu apie pliką šeidingą. Nejaugi neteko matyti nelygių, korozijos išėstų, išdaužytų, ištepliotų metalų paviršių?
0 Taškai
nepagalvojau, nes kiek ziuriu tiek visi daro svarius, blizgancius daiktus, o purvinu taip ir nematau. Tai ir jam pagalvojiau svaraus reikia :rolleyes:
0 Taškai
Gamtoje neegzistuoja visiškai lygių, blizgių (netgi veidrodis nėra idealus) paviršių, kaip ir visiškai juodos ar baltos spalvos. Todėl siekiant realistiškumo (ypač closeup renderiuose) būtina simuliuoti realius paviršius, retsykiais net dirbtinai pabrėžiant tam tikrus trūkumus. Idealūs, sintetiniai paviršiai toleruojami tik animacijoje (ir tai ne visur) 😀
0 Taškai
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.