Normal map artefaktai
Sveiki, su naujais metais visus!
Patarkite kaip naikinti/apmažinti normal map bake artefaktus prisegtame paveikslėlyje? Suprantu, kad sutankinus low-poly tinklelį, situacija pagerėtų, bet nemanau, kad tai optimaliausias variantas. Gal yra geresnių būdų?
Patarkite kaip naikinti/apmažinti normal map bake artefaktus prisegtame paveikslėlyje? Suprantu, kad sutankinus low-poly tinklelį, situacija pagerėtų, bet nemanau, kad tai optimaliausias variantas. Gal yra geresnių būdų?
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Chm, beikinant ištiesintą, tikriausiai duotų idealų rezultatą, bet kad čia tiek daug darbo, kad nemanau, jog galutinis rezultatas būtų to vertas. Tiesą sakant, net nelabai įsivaizduoju kaip tai galima būtų įgyvendinti techniškai.
Kas link kito varianto, jei turi omeny pasubdivaidinti/uždėti turbosmooth tik beikinimui, tai čia jau idomesnis variantas. Masčiau apie tai, mažu reiks pabandyti. Kitavertus, pradėjus tekstūrinti, tie artefaktai ne taip labai jau ir matosi, tai gal šitam modeliui paliksiu kaip yra.
Kas link kito varianto, jei turi omeny pasubdivaidinti/uždėti turbosmooth tik beikinimui, tai čia jau idomesnis variantas. Masčiau apie tai, mažu reiks pabandyti. Kitavertus, pradėjus tekstūrinti, tie artefaktai ne taip labai jau ir matosi, tai gal šitam modeliui paliksiu kaip yra.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Aš gal bandyčiau highpoly modelį nesubdivaidinti, o tiesiog padaryt su beveliu.
0 Taškai
Vo, čia tikriausiai bus geriausias variantas! Kas idomiausia, kad daugelis elementų šitam modelyje būtent tokiu būdu ir padaryta, o dirželiui kažkodėl nusprendžiau uždėti turbosmooth :]
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.