Teksturos su "titled"
Gal kas zinote kokia programike su kuria butu galima (patogu) gaminti "titled" teksturas (ta prasme kad teksturos pradzia sutaptu su galu ir teksturai kartojantis nesimatytu siuliu)...
Kazka esu girdejes apie tokia programa, bet tada neuzsirasiau, o dabar neatsimenu.
Kazka esu girdejes apie tokia programa, bet tada neuzsirasiau, o dabar neatsimenu.
0 Taškai
Vo 🙂 kaip protingai pasakei, mano zodis pasikartojancios texturos niekam nebuvo suprantamas 🤔 ir pats issamiai paaiskinti nezinojau kaip 🤔 tai wa.. tai ko tau reikia tikriausiai bus "texture shaker"
cia geras dalykas, tau tereikia tureti viena plytos textura ir jau galesi visa didziaja kinu siena nutexturinti, ir svarbiausia tai kad nerasi tokios pat pacios plytos 🙂 nu gal ir rasi bet tikrai nesimatys taip akivaizdziai kaip galima pagalvoti.. ten plytu dydziai skiriasi pasukimas skiriasi, nu trumpai tariant eik Cia ir viskas tau bus aisku 🙂
cia geras dalykas, tau tereikia tureti viena plytos textura ir jau galesi visa didziaja kinu siena nutexturinti, ir svarbiausia tai kad nerasi tokios pat pacios plytos 🙂 nu gal ir rasi bet tikrai nesimatys taip akivaizdziai kaip galima pagalvoti.. ten plytu dydziai skiriasi pasukimas skiriasi, nu trumpai tariant eik Cia ir viskas tau bus aisku 🙂
--
Tobulu darbu nebuna...... ir nebus......
0 Taškai
Na texture shaker truputi kitkam skirtas, nei kad klausia ATA, bet aišku irgi geras dalykas. Gaila tik, kad mokamas. O šiaip aš kažkur kažkada mačiau tokį scriptuką fotošopui (ar ten jie makrosais vadinami?), kuris būtent ir skirtas palengvinti darbą paišant seamless tiling textures. Tik kur jį dabar surasti?
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Xebra su photshopu yra toks dalikelis (nemaciau kad nebutu 🙂
kaip offset'as (max'e tarp kitko irgit yra)
effects --> other --> offset (sakyciau)
tada width ir height nustatai texturos widht ir height /2
redagawus siulyciau pakartot pora kartu offset'a nes buna gliuku kartai lieka nesutapimu.
Konors geriau nemaciau (simple pakankamai)
P.S. pastebejimas galbut kam prawers --> photoshopo effectuose yra render --> clouds jis wisada tile'inasi
kaip offset'as (max'e tarp kitko irgit yra)
effects --> other --> offset (sakyciau)
tada width ir height nustatai texturos widht ir height /2
redagawus siulyciau pakartot pora kartu offset'a nes buna gliuku kartai lieka nesutapimu.
Konors geriau nemaciau (simple pakankamai)
P.S. pastebejimas galbut kam prawers --> photoshopo effectuose yra render --> clouds jis wisada tile'inasi
--
Just®
0 Taškai
Jo MrJuicy, vat kai rasiau sia tema dar irgi nezinojau apie ta offset PS'ope. Vat dabar ta pati naudoju ir viskas kuo puikiausiai - is pradziu offset, paskiau su "stamp tool", paskiau dar karta ta pati dainele ir gaunasi kuo puikiausios tiled teksturos.
Dekui bet kokiu atveju...
Dekui bet kokiu atveju...
0 Taškai
Gal galetum ATA padaryti mini tutoriala kaip tu kuri tas texturas ir panaudoji ant maxo nes nelabai suprantu kaip cia viskas vyksta jajgu video tutorialas butu tai butu labai gerai
Aisq jaj nesunku pagelbeti naujokui
Aisq jaj nesunku pagelbeti naujokui
--
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.