Unwrap teksturinimas
Man tikrai reiketu ismokti ta unwrap ar koki kita buda kaip teksturinti personazus, jei kas zinote is kur galima butu pasimokinti - parasykite prasau (kalbos Lietuviu, Anglu, Rusu)...
0 Taškai
gali paziuret 3dtotal.com joan of arc tutorial, ten biskelis visko yra... O siaip tai ten nere taip sunku kaip atrodo paprasciausiai sutampai visus vertex unwrap editoriuje taip, kad jie vienas ant kito "neguletu", kad gautusi vientisas tinklas.
0 Taškai
A is kur zinoti, kad mesho tinklas nesusikryziuos? Dar neblogas budas (ypac zaidimu personazams) texturinti su Unwrap UVW aprasytas naujame rusu tinkapyje apie Half Life 2.
inside.hl2.ru Tutorialas apie kriaukle. Tik ten tutorialus vadoveliais vadina 🙂 Dar pas mane tinklapyje vienas tutas yra, bet ten tik bazikas (primityvas, taip sakant).
inside.hl2.ru Tutorialas apie kriaukle. Tik ten tutorialus vadoveliais vadina 🙂 Dar pas mane tinklapyje vienas tutas yra, bet ten tik bazikas (primityvas, taip sakant).
--
[URL]mokomasis.ten.lt[/URL]
0 Taškai
Jeigu netychia ATA reiktu tai yra texporter kazhkas tokio.
Ash personazhu nedarau, bet kolega kazhka minejo apie
ta texporteri sake visai neblogas daiktas --> pats automatishkai
daro ishklotine (atseit kazhkas panashaus kaip unwrap'e yra
tox dalykas unfold tik kad zhymiai gudresnis - neleidzhia poliams
kryzhmintis ir pan.)
Ash personazhu nedarau, bet kolega kazhka minejo apie
ta texporteri sake visai neblogas daiktas --> pats automatishkai
daro ishklotine (atseit kazhkas panashaus kaip unwrap'e yra
tox dalykas unfold tik kad zhymiai gudresnis - neleidzhia poliams
kryzhmintis ir pan.)
--
Just®
0 Taškai
texporteris nieko nedaro su texturos koordinatemis jis tik jas paprasciausiai issaugoja i bitmapa kuri paskiau atsidarius pshope gali tiesiai ant savo unwrapo textura paisyt kad textura sutaptu su modeliu
0 Taškai
Tai pala pala nesupratau 🙂
Tai chai tipo lygiai tas pat kas unwrap'a pasidaryt ir po to render to texture?
Tai chai tipo lygiai tas pat kas unwrap'a pasidaryt ir po to render to texture?
--
Just®
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.