Vray map filtering
Taigi, klausimelis. kaip padaryti kad toliau esancios gulscios teksturos nemestu stambaus filterio (bluro), bo tarkim dabar pas mane pirmam pav. yra uzdetas parketas, bet kaip matot nelabai matos jisai, visas toks berysio sulietas. Bandau nuimt vray varnele nuo Filter maps, bet tada vaizdas gaunas visai kaip viewport'e - teksturos iskraipytos ir pan. Gal galetu kas pagelbet siuom atveju?
0 Taškai
num aš tokį sudėtingą kelią tik žinau. pasidarai gerą texturą, susitvarkai semplingą, ir renderini padorioj rezoliucijoj. Tada viskas tikrai bus ok ir nereikės jokių varnelių.
o kas pas tave ten komentaro apačioj per agregatas?
o kas pas tave ten komentaro apačioj per agregatas?
--
a-d.lt
0 Taškai
Fallout + vray 😀
Sis variantas atkrenta, nes reikia gan kuklios rezoliucijos vaizdeliu, bo renderinsiu dafiga vaizdu, tad sis variantas ir atkrenta.
Sis variantas atkrenta, nes reikia gan kuklios rezoliucijos vaizdeliu, bo renderinsiu dafiga vaizdu, tad sis variantas ir atkrenta.
0 Taškai
jei mažos rez tekstūra renderinsi didesnėje rezoliucijoje, vaizdas ir bus subluręs, ir jokie kiti parametrai čia nepadės.
Tai tas pat kaip desktopo ikoną Photoshope išdidinti iki monitoriaus rezoliucijos, rezultate vaizdas dėl interpoliacijos bus subluręs.
Na, nebent ten kitos blurinančios priežastys?
Tai tas pat kaip desktopo ikoną Photoshope išdidinti iki monitoriaus rezoliucijos, rezultate vaizdas dėl interpoliacijos bus subluręs.
Na, nebent ten kitos blurinančios priežastys?
--
media
0 Taškai
ne ne ne, teksturos rezoliucija yra zjbs, auksta, as turejau omeny kad renderio rez maza, nu mazdaug apie 800x600. Jei renderini pvz 3000x2000 tada vaizdas pasitaiso, bet visvien, kai plokstuma eina i toli jis meta toki stambu ale "MIP-MAPPING". O man reikia kad tekstura butu tarsi renderinama su anisotropicu. kaip pavyzdziui pateikiu pav.:
0 Taškai
Neturiu vyrėjaus, bet mano patarimai galioja visiems renderiems. Material editoriuj bitmap parametruose sumažink blur reikšmę iki 0,1 ar net dar mažiau, filtering tipą iš pyramidal gali pakeist į summed area. Vyrėjaus nustatymuose filtro tipą pakeisk į catmull-rom ar kokį kitą šarpinantį filtrą, filter maps>on. Galu gale, gali pabandyti kilstelt image samplingą, bet tai jau pastebimai kirs per rendertaimą.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
tikrai ne DOF cia ir ne Falloff... bandysiu ryt darbe paziuret ka romullus patare.
Placiau apie tas nesamones:
en.wikipedia.org
Placiau apie tas nesamones:
en.wikipedia.org
0 Taškai
maps parametruose yra toks blur size padarai 0.1
ir filteringa padarai none
ir filteringa padarai none
0 Taškai
"...ir filteringa padarai none" - tada filtravimo kokybė priklausys nuo vray antialiasingo nustatymų, reikėtų pridurti.
--
Maksimoj neperku.
0 Taškai
pats vaizdo blurinimas toliau nuo kameros priklauso nevisiai nuo AA filtru,o nuo GI setingu,pvz samplu dydzio,jeigu naudoji light chash "screen" nustatimas reiske kad samplai vienodo dydzio nepriklausomai nuo objekto atstumo iki kameros tokiu budu prarandamas detalumas,"world" samplu dydziai skiresi pagal skale (daugiau naudojama animacijoj,reikalauja daugiau atminties),jeigu apie GI cia nekalbama tai priklauso nuo rezoliucijos,yra dar kaip kas ka vertetu pasakyti,tam tikras blurinimas objektu tolau nuo kameros butinas nes taip suprantamas gylis
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.