Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Vray map filtering

Forumai3DTexturing, LightningVray map filtering

Žinutės: 1132
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Spa 30, 2008
Adomolis sako:


Taigi, klausimelis. kaip padaryti kad toliau esancios gulscios teksturos nemestu stambaus filterio (bluro), bo tarkim dabar pas mane pirmam pav. yra uzdetas parketas, bet kaip matot nelabai matos jisai, visas toks berysio sulietas. Bandau nuimt vray varnele nuo Filter maps, bet tada vaizdas gaunas visai kaip viewport'e - teksturos iskraipytos ir pan. Gal galetu kas pagelbet siuom atveju?
0 Taškai

Žinutės: 177
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-08-15
Spa 30, 2008
kompiuteris sako:
num aš tokį sudėtingą kelią tik žinau. pasidarai gerą texturą, susitvarkai semplingą, ir renderini padorioj rezoliucijoj. Tada viskas tikrai bus ok ir nereikės jokių varnelių.
o kas pas tave ten komentaro apačioj per agregatas?
0 Taškai

Žinutės: 1132
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Spa 30, 2008
Adomolis sako:
Fallout + vray 😀
Sis variantas atkrenta, nes reikia gan kuklios rezoliucijos vaizdeliu, bo renderinsiu dafiga vaizdu, tad sis variantas ir atkrenta.
0 Taškai

Žinutės: 177
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-08-15
Spa 30, 2008
kompiuteris sako:
Na tada plik viską ką sakiau išskyrus gerą rezoliuciją
0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Spa 30, 2008
gestis sako:
jei mažos rez tekstūra renderinsi didesnėje rezoliucijoje, vaizdas ir bus subluręs, ir jokie kiti parametrai čia nepadės.
Tai tas pat kaip desktopo ikoną Photoshope išdidinti iki monitoriaus rezoliucijos, rezultate vaizdas dėl interpoliacijos bus subluręs.
Na, nebent ten kitos blurinančios priežastys?
0 Taškai

Žinutės: 1132
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Spa 30, 2008
Adomolis sako:
ne ne ne, teksturos rezoliucija yra zjbs, auksta, as turejau omeny kad renderio rez maza, nu mazdaug apie 800x600. Jei renderini pvz 3000x2000 tada vaizdas pasitaiso, bet visvien, kai plokstuma eina i toli jis meta toki stambu ale "MIP-MAPPING". O man reikia kad tekstura butu tarsi renderinama su anisotropicu. kaip pavyzdziui pateikiu pav.:

0 Taškai

Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Spa 30, 2008
romullus sako:
Neturiu vyrėjaus, bet mano patarimai galioja visiems renderiems. Material editoriuj bitmap parametruose sumažink blur reikšmę iki 0,1 ar net dar mažiau, filtering tipą iš pyramidal gali pakeist į summed area. Vyrėjaus nustatymuose filtro tipą pakeisk į catmull-rom ar kokį kitą šarpinantį filtrą, filter maps>on. Galu gale, gali pabandyti kilstelt image samplingą, bet tai jau pastebimai kirs per rendertaimą.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Spa 30, 2008
gestis sako:
Tai čia jau panašu į kameros DOF
arba
Falloff (čia panašiai kaip iš tas gameas 😀 ) map'ą su 'Distance Blend' tipu.
Taip pat, jei neklystu, tai IR map'o kaikurie parametrai Vray'juje turi būti keičiami priklausomai nuo renderinamos rezoliucijos dydžio.
0 Taškai

Žinutės: 1132
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Spa 30, 2008
Adomolis sako:
tikrai ne DOF cia ir ne Falloff... bandysiu ryt darbe paziuret ka romullus patare.
Placiau apie tas nesamones:
en.wikipedia.org
0 Taškai

Žinutės: 138
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2005-04-08
Lap 6, 2008
gosu sako:
maps parametruose yra toks blur size padarai 0.1
ir filteringa padarai none

0 Taškai

Žinutės: 702
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-05-28
Lap 7, 2008
Dzonis sako:
"...ir filteringa padarai none" - tada filtravimo kokybė priklausys nuo vray antialiasingo nustatymų, reikėtų pridurti.

--

Maksimoj neperku.
0 Taškai

Žinutės: 266
Prisijungė: 2006-06-30
Lap 30, 2008
blackR sako:
pats vaizdo blurinimas toliau nuo kameros priklauso nevisiai nuo AA filtru,o nuo GI setingu,pvz samplu dydzio,jeigu naudoji light chash "screen" nustatimas reiske kad samplai vienodo dydzio nepriklausomai nuo objekto atstumo iki kameros tokiu budu prarandamas detalumas,"world" samplu dydziai skiresi pagal skale (daugiau naudojama animacijoj,reikalauja daugiau atminties),jeigu apie GI cia nekalbama tai priklauso nuo rezoliucijos,yra dar kaip kas ka vertetu pasakyti,tam tikras blurinimas objektu tolau nuo kameros butinas nes taip suprantamas gylis
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.