Animated Scene WIP
taj wa darau animacija ir noreciau paklausti kas cia blogai. noreciau pasakyti kad nekreiptumete demesio y tuos vamzdzius atspindincius melynus debesis, nes pamirsau uzdet gala kad neatspindetu. siaip tema yra senovinis CEPELINAS (ideja is zaidimo Crimson Skies) o jame keletas lektuwu (2-3) ir kino sale (~20 zmoniu talpos). viskas relumo remuose 🙂 . noriu padaryti kad zmones ar tik 1 kas nors ziuri filma (istrauka) taciau staiga prasideda priesu ataka ir CEPELINAS uzpuolamas... toliau dar nesugalvojau 😀 taj wa buciau dekingas jei kas pakomentuotu kas blogai ir kaip taisyti (jei pats neystengsiu) 🙂
Poly count: ~1.143.000
Render time: ~ 5min
Render engine: FinalRender Stage-1
Poly count: ~1.143.000
Render time: ~ 5min
Render engine: FinalRender Stage-1
0 Taškai
na siaip viduj dar yra sale su 24 kedem kuriu kiekvienos poliu yra apie 1000.
pas mane an kompo 2800+ su 512 ram ir 256 vaizdu jau sunku dirbt nepaslepus metaliniu konstrukciju ar kedziu
pas mane an kompo 2800+ su 512 ram ir 256 vaizdu jau sunku dirbt nepaslepus metaliniu konstrukciju ar kedziu
0 Taškai
mano nuomone cia ne "sunku dirbti" o nezinai ka modelinti reikia ir ko nereikia ir del to apsunkini scena be reikalo
0 Taškai
na taj pasakykit kas per daug kas per mazai. man atrodo kad cia viskas ka norejau parodyti scenoje ir nera nei per daug nei per mazai, o scena apsunkina detalumas, nes prie sios scenos dirbau su draugo kompu nes mano neveze o dabar kai nusipirkau nauja tesiu darba ir renderinsiu animacija kurios ilgio dar nzn, o del renderinimo laiko visai nesuku galvos nes tam skirtas netrender kuri praktikavome apie 1 menesi ir turime daug kompiuterio galios 🙂 taj wa apkrova cia nelabai ka ir turi nulemiancio, nes man pagrindinis dalykas yra kad scena patiktu zmonems 🙂
0 Taškai
na no offence bet kur cia tas detalumas ?
0 Taškai
wisos metalines konstrukcijos? ne apie taj kalba. jei cia viskas jums atrodo normalu as tik paleisiu renderi. todel ir idejau y WIP kad butu patarimu
0 Taškai
he he praktikuotojai, o su scenos dydzio problemom susidurt neteko? na bet tiek jau to. Kas del pacios scenos... tai manau krz omenyje turejo jog 4 smootho levelis nera detalumas o tik daug poliu. Kitaip tariant nelabai cia kas ir tesimato, texturu nera apsvietimo irgi (beveik) prasme visiskai neaiski (na bet tai gal isaiskes su animacija... ir dar patarciau pasitvarkyti samplinga nes man regis su reflectionais bus blogai. o tokiai scenai man regis turetu pakakti (cia as taip viduri nakties zinoma speju bet...) 200 tukstanciu poliu (ir dar pageidautina instancintu - scena netokia apkrauta renderioatzvilgiu (maziau geometrijos i atminti loadina) o kas link renderinimo animacijos nezinau aisq full story bet labai knieti surikt "as renderinsiu sfera su 2 mil. poliu kad dar detalesne butu ir animacija su ja darysiu nes labai grazia smoothinasi" no offence cia tik pamastymai
P.S. ir off topic kitoj temoj maciau kazka apie maya snekejai, gal ispudzius papasakosi?
P.S. ir off topic kitoj temoj maciau kazka apie maya snekejai, gal ispudzius papasakosi?
0 Taškai
Na siai scenai sitiek poliu tikrai perdaug, as galiu drasiai teigti jos ji taipat atrodytu ir su 2 kartus maziau poliu.
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
""labai knieti surikt "as renderinsiu sfera su 2 mil. poliu kad dar detalesne butu ir animacija su ja darysiu nes labai grazia smoothinasi" no offence cia tik pamastymai "" is kur cia istraukei? smooth 1lvl didziausias sitoj scenoj, o del poliu sakot todel kad visos scenos nematet
0 Taškai
o galetum ideti wire ? 🙂 idomu paziureti butu 🙂
--
Tobulu darbu nebuna...... ir nebus......
0 Taškai
o galima butu pvz perspektyva tik nes cia nieko nesimato 🙂
as nesakiau kad pas tave sfera susmoothinta 🙂 as sakiau kad susukti tiap norisi, cia kaip palyginimas, na gerai pasakysiu kitaip "renderinsiu 1000 sferu po 1000 poligonu" principas is lieka tas pats
o kas del pacios scenos tai - daug ka is cia galima buvo padaryti texturu pagalba.
as nesakiau kad pas tave sfera susmoothinta 🙂 as sakiau kad susukti tiap norisi, cia kaip palyginimas, na gerai pasakysiu kitaip "renderinsiu 1000 sferu po 1000 poligonu" principas is lieka tas pats
o kas del pacios scenos tai - daug ka is cia galima buvo padaryti texturu pagalba.
0 Taškai
Tylėjau dantis sukandęs apie absurdišką visos tos idėjos nelogiškumą, bet kai pamačiau, kad visą tą stadioną sukišai į patį cepelino balioną, neišlaikiau, OMG!
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
[quote="romullus"]Tylėjau dantis sukandęs apie absurdišką visos tos idėjos nelogiškumą, bet kai pamačiau, kad visą tą stadioną sukišai į patį cepelino balioną, neišlaikiau, OMG![/quote]
[quote="beating"]koki stadiona? [ 😀 ] [/quote]
turbut romullus turejo omeny, jog visa tai ka pavaizdavai ten auksciau, turetu gi buti, ne cepelino balione(ten yra dujos), o toje "gelezineje gondoloje" kuri kaba po balionu, i kuria tu nori sutalpinti ta kina, kabina,kedes ir keleivius 😀 . Va pasiziurek kaip atrodo dirizablis ir kas kur ten kaba ir randas skycruise.ch
[quote="beating"]koki stadiona? [ 😀 ] [/quote]
turbut romullus turejo omeny, jog visa tai ka pavaizdavai ten auksciau, turetu gi buti, ne cepelino balione(ten yra dujos), o toje "gelezineje gondoloje" kuri kaba po balionu, i kuria tu nori sutalpinti ta kina, kabina,kedes ir keleivius 😀 . Va pasiziurek kaip atrodo dirizablis ir kas kur ten kaba ir randas skycruise.ch
0 Taškai
gaila nenaudoji v-ray sukistum viska i proxy ir tada veztu kompas.O seip tai nelabai cia kas aisku ir isvis kas cia turetu buti.Tikrai per daug poliu
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.