Dilan W.I.P.
Sveiki, nauja uzduotis. sukurti game character iki 5k tris. Texturing, rigging. Veliau 5 screenshot'ai su 5 skirtingom pozom ir veido isreiskom. Character animacinio tipo, pasirinkau real'iu proporciju samuraju.
Reference pridedu. Visiskai kopijuoti nezadu, nauduosiu bendram vaizdui.
Reference pridedu. Visiskai kopijuoti nezadu, nauduosiu bendram vaizdui.
--
"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai
Taigi kas gaunasi, isnauduojau jau 3 200 tris. Mintis tokia kad is esamo kuno kuris yra sukurtas padaryt armor (su funkcija extrude) torso'ui, armor rankom ir kojom sukurti jau is cubo kaip ir salma su kauke ir uzmauti ant esamo kuno.
Kas blogai? ka verteru pakeisti? pirma karta kuriu mesh ir su rigging neesu dar susidures, todel manau gerai butu dabar taisyti mesh klaidas =]
Betkokia kritika yra laukiama. Aciu =]
Kas blogai? ka verteru pakeisti? pirma karta kuriu mesh ir su rigging neesu dar susidures, todel manau gerai butu dabar taisyti mesh klaidas =]
Betkokia kritika yra laukiama. Aciu =]
--
"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai
Mano patarimas būtų viską pradėt zbrushe, pasidaryt blockoutą, susistatyt geras proporcijas, o tada persimodelint viską ant viršaus tvarkingai. Šiais laikais box modelingais nelabai kas užsiėma kai yra sculptinimo toolsai.
0 Taškai
galėčiau tik paantrinti krz3d - pirmaiausia pasidaryk HD versiją - nesvarbu kokiu būdu ir kokiom progėm, o po to galėsi daryti retopo, apsispręsti dėl kontūro, ką palikti (kaip geo), ką beikinti į mapsus ir pan. Ždž, pirma HD turėk, o po to galima bus šrinkinti. 🙂
--
media
0 Taškai
O jei zBrush - "nenori daugiau nei viena toolsa judint"/"mokymosi tikslas ne tas"/"tikejimas neleidzia"/"bet kokia kita priezastis", tai patariu pradziai, modeliuojant, negalvot apie poligonus. Bent jau taip, kaip (atrodo) tu galvoji. Svarbiausia islaikyk, atitaikyk proporcijas. Del topologijos pagooglink 3D zmoniu modelius ir paziurek kokia ten topologija zmones modeliuodami naudoja ir viska matysi. Naujo tikrai nieko neisrasi, tad kopijuok.
Ir svarbiausia NEBIJOK suklysti 😉 Is pirmo karto niekas nepadare gero, gerai veikiancio/atrodancio darbo.
Sekmes
Ir svarbiausia NEBIJOK suklysti 😉 Is pirmo karto niekas nepadare gero, gerai veikiancio/atrodancio darbo.
Sekmes
0 Taškai
dirbu tie vienu projektu (mokyklos projektas) visas kortas nenoriu atskleisti (pakolkas 😉 ) bet reikia jusu pagalbos, sio metu dirbu ties animacija, ir reikia kritikos, pridedu taip pat faila. Aciu
--
"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai
peciai gal kiek per aukstai iskelti...
40-50 frames - galva kyla ausktyn, peciai su rankomis turi vos pastebimai leistis zemyn.
toliau viena ranka leidziasi zemyn, o kita kaip ibesta vietoje. judink.
koja kyla, permesk svori ant tiesiosios kojos.
kai lenkiasi zmogus i prieki, is pusiaujo jis lenkiasi vos vos, krutine labiau, galva dar pastebimiau. visos dalys turi veluoti apie 3-4 frames. tada gaunasi, kad kuno dalys juda ne vienodu greiciau ir gyviau.
nuo 76 frames: vel turetu svoris judeti nuo vienos kojos ant kitos. delna gali padaryti ne zemyn ziurincia, o sonu.
dabar pats sukimasis. vel turi svoris mestis nuo kojos ant kitos kojos, bet cia jau ryskus. peciai sukasi pirmi, 3-4 frames veluoja vidurine dalis, dar 3-4 frames veluoja pilvo zona.
siaip toks apsisukimas yra sudetingas veiksmas. nelabai suprantu, kodel jums duoda daryt vaidyba, kai ejimo ciklas neisisavintas..
40-50 frames - galva kyla ausktyn, peciai su rankomis turi vos pastebimai leistis zemyn.
toliau viena ranka leidziasi zemyn, o kita kaip ibesta vietoje. judink.
koja kyla, permesk svori ant tiesiosios kojos.
kai lenkiasi zmogus i prieki, is pusiaujo jis lenkiasi vos vos, krutine labiau, galva dar pastebimiau. visos dalys turi veluoti apie 3-4 frames. tada gaunasi, kad kuno dalys juda ne vienodu greiciau ir gyviau.
nuo 76 frames: vel turetu svoris judeti nuo vienos kojos ant kitos. delna gali padaryti ne zemyn ziurincia, o sonu.
dabar pats sukimasis. vel turi svoris mestis nuo kojos ant kitos kojos, bet cia jau ryskus. peciai sukasi pirmi, 3-4 frames veluoja vidurine dalis, dar 3-4 frames veluoja pilvo zona.
siaip toks apsisukimas yra sudetingas veiksmas. nelabai suprantu, kodel jums duoda daryt vaidyba, kai ejimo ciklas neisisavintas..
0 Taškai
aciu uz pastebejimus ant dienu pritaikysiu ir paziuresim kas gavosi =]
del sad walk, tai ji pakeiciau is esmes, palikau tik 2 zingsnius, gavosi tikrai neblogai.
del - kodel mums duoda.
nelabai mums dave patis nutarem. pas mus dabar 15 sav projektas (darbas grupej is 4 zmoniu), uzduotis sukurti animacija iki 45s be dialogu iki 2 characters'u. t.y. sukurti viska nuo storyboard'o iki paskutiniu renderio. Su visais deadline'ais, prezinacijom, kritikom is sales ir t.t.. Dirbam kaip tikroj studijoj.
Jeigu idomu kaip kas vyksta (workflow) galiu detalei viska aprasyti ir parodyt (i PM jauciu kad cia ne spamint) =]
del sad walk, tai ji pakeiciau is esmes, palikau tik 2 zingsnius, gavosi tikrai neblogai.
del - kodel mums duoda.
nelabai mums dave patis nutarem. pas mus dabar 15 sav projektas (darbas grupej is 4 zmoniu), uzduotis sukurti animacija iki 45s be dialogu iki 2 characters'u. t.y. sukurti viska nuo storyboard'o iki paskutiniu renderio. Su visais deadline'ais, prezinacijom, kritikom is sales ir t.t.. Dirbam kaip tikroj studijoj.
Jeigu idomu kaip kas vyksta (workflow) galiu detalei viska aprasyti ir parodyt (i PM jauciu kad cia ne spamint) =]
--
"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai
as manau, kad daug kam butu idomiau ir naudingiau, jei spam'intum tiesiai i cia, o ne i PM'us ; ]
+1 Taškai
oki, siandien arciau vakaro viska aprasysiu ir "aprodysiu" kaip imanoma detaliau kaip mes "dirbam" =]
--
"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai
1. Per pirma semestra mes turejom
Making a still image: Location designs, modelling, texturing, Photoshop, lighting, rendering
Character building: Modelling, texturing, rigging and skinning.
Animation: Bouncing ball, walk cycles, lip-synch dialogue for character. artejant ziemos atostogom kiekvienas is studentu parase top 3 kas jam labiausei patiko daryt ir viena ko jis nekente labiausei. tokiu budu po ziemos mokytojai sudare 5 grupes is 4-5 zmoniu
1.1. offtopic
(is pradziu visos grupes buvo po 5 zmones, bet su laiku, kas pradejo labai tempti grupe i apacia (PVZ viena buvo pasalinta is mokyklos nes nelanke, kita pasalino is grupes nes retai ateina, dar viena pasalino (is mano grupes) del to kad ziurejo youtube pastovei, o ne dirbo ties projekto (paskutini 2 sergantis, vienas dipresija kitas tesiog negali susikoncetruoti, abiems mokslus apmoka valstybe, t.y. cia labiau skaitosi rebelitacija/gydymas nei mokslai, del to mokykla juos pasalint negali) taigi 3 grupes neteko po zmogaus) siandienai mes turim 5 grupes 2 is 5 zmoniu 3 is 4 zmoniu ir du zmones dirbantis vieni ties savo mini projekto. griztam atgal prie temos =]
2. po ziemos atostogu mokytojai sudare 5 grupes is 4-5 zmoniu, sudare taip kad butu daug maz skirtingiu "pomegiu" (pvz kad is 4 zmoniu 3 butu pamiegia modelioti, o tik vienas tik kazka kito). tam kad susipazint su "pipeline" mums dave uzduoti padaryt animacija (velgi nuo storyboard iki paskutinio render'io) per 5 dienas, rezultatu niekas super is musu nereikalavo, labiau noreta parodyt/supazindit ka veiksim visa antra semestra. (kazkur buvau idejas kas pas mus gavosi ).
3. pabaige si mini projekta prasidejo jau semestrio darbas. (kaip kas ilgai truko ir kaip ilgai kas dar truks idejau i faila nes daug rasyt, lengviau tesiog paziuret =]). Visu grupiu prezintacijos (labiau pavadinciau padaryto progresu) daromos ketvirtadieni, ir tada visi studentai (kartoju visi norintis, ar tai 4 ar tai 6 semestro ) issako nuomones ir kritika, veliau issako mokytojai (vel gi net ir kitu klasiu) issako savo pastebejimus.
4. Bet neapsigaukit, nera taip kad mes kitas 4 dienas palikti likimo valei, 3 dienas buna 2 mokytojai, 2 dienas dirba su mumis tik vienas. Kiekviena karta artiedami prie naujo etapo (pvz Compositing, mums rodo, moko, aiskina ir moka kaip ir ka daryti, veliau prie kiekvienos grupies atsizvelgent i projekta pasako ka galima ideti, pritaikyti ir kaip tai padaryt). kaip arteja kitas etapas vel gi tas pats, apmoko, parodo ir t.t...
5. Apie pati projekta. Reikia sukurti animacija iki 45s. maks 2 characters, be dialogu. Apie ka kaip ir kodel viska galvoti patiems. viskam skirta 15 sav.
trumpai tariant. mes patis viska pasirinkam, patis esam atsakingi uz viska, dirbam ir gaunam velniu nuo mokytoju. Tarpusavija ginsijames, ryjam karcias piliules ir judam tuoliau.
6. geguzes menesi turesim 5 sav pertrauka nuo semestro projekto.Per tas 5 sav dirbsim su kitom mokslo istaigom (kiek zinau, vel gi paskirstis i grupes, ar tai liks tos pacios,) bet prie kiekvienos grupes prisijungs po n zmoniu (nesigilinau is kur, bet kiek zinau prodiuseriai, garso, ir skripto zmones (gal kas gali pasakyt ka tie skripto zmones darys?), gal dar kas) ir bendrai kursim 45s animacija visas 5 sav.
7. po 5 sav projekto turesim 2 sav tam kad "dabaigti" savo semestro darba
8. bus kvieciami zmones is industrijos ir jie issakys kas buvo gerai kas buvo blogai
musu mokykla moko visko po biski, ir tik nuo 4 semestro kiekvienas is musi tures pasirinkti i ka nori gilintis, tai 4-5 semestra mes dirbsim tik tuo ka pasirinkom (arba kom norim tapri, animateriu, modeleriu ir t.t..) 6 semestras internship'as ir siais metai pridejo dar viena semestra (tiems kas negaus darbo po internship'o) kur vel gi dirbs ties savo igudziais (uz ta prideta semestra moketi nereikia ir kiek zinau stipendija dar mokes, kas sudaro 1000 euru i men.)
na va kazkaip taip =] daug prirasiau, dar daugiau gramatiniu klaidu pridariau, tikiuosi daug maz suprantama ka as norejau pasakyt =]
jeigu ka nesupratot arba kazka norit pasitikslinti, nesidrovekit klauskit =]
Making a still image: Location designs, modelling, texturing, Photoshop, lighting, rendering
Character building: Modelling, texturing, rigging and skinning.
Animation: Bouncing ball, walk cycles, lip-synch dialogue for character. artejant ziemos atostogom kiekvienas is studentu parase top 3 kas jam labiausei patiko daryt ir viena ko jis nekente labiausei. tokiu budu po ziemos mokytojai sudare 5 grupes is 4-5 zmoniu
1.1. offtopic
(is pradziu visos grupes buvo po 5 zmones, bet su laiku, kas pradejo labai tempti grupe i apacia (PVZ viena buvo pasalinta is mokyklos nes nelanke, kita pasalino is grupes nes retai ateina, dar viena pasalino (is mano grupes) del to kad ziurejo youtube pastovei, o ne dirbo ties projekto (paskutini 2 sergantis, vienas dipresija kitas tesiog negali susikoncetruoti, abiems mokslus apmoka valstybe, t.y. cia labiau skaitosi rebelitacija/gydymas nei mokslai, del to mokykla juos pasalint negali) taigi 3 grupes neteko po zmogaus) siandienai mes turim 5 grupes 2 is 5 zmoniu 3 is 4 zmoniu ir du zmones dirbantis vieni ties savo mini projekto. griztam atgal prie temos =]
2. po ziemos atostogu mokytojai sudare 5 grupes is 4-5 zmoniu, sudare taip kad butu daug maz skirtingiu "pomegiu" (pvz kad is 4 zmoniu 3 butu pamiegia modelioti, o tik vienas tik kazka kito). tam kad susipazint su "pipeline" mums dave uzduoti padaryt animacija (velgi nuo storyboard iki paskutinio render'io) per 5 dienas, rezultatu niekas super is musu nereikalavo, labiau noreta parodyt/supazindit ka veiksim visa antra semestra. (kazkur buvau idejas kas pas mus gavosi ).
3. pabaige si mini projekta prasidejo jau semestrio darbas. (kaip kas ilgai truko ir kaip ilgai kas dar truks idejau i faila nes daug rasyt, lengviau tesiog paziuret =]). Visu grupiu prezintacijos (labiau pavadinciau padaryto progresu) daromos ketvirtadieni, ir tada visi studentai (kartoju visi norintis, ar tai 4 ar tai 6 semestro ) issako nuomones ir kritika, veliau issako mokytojai (vel gi net ir kitu klasiu) issako savo pastebejimus.
4. Bet neapsigaukit, nera taip kad mes kitas 4 dienas palikti likimo valei, 3 dienas buna 2 mokytojai, 2 dienas dirba su mumis tik vienas. Kiekviena karta artiedami prie naujo etapo (pvz Compositing, mums rodo, moko, aiskina ir moka kaip ir ka daryti, veliau prie kiekvienos grupies atsizvelgent i projekta pasako ka galima ideti, pritaikyti ir kaip tai padaryt). kaip arteja kitas etapas vel gi tas pats, apmoko, parodo ir t.t...
5. Apie pati projekta. Reikia sukurti animacija iki 45s. maks 2 characters, be dialogu. Apie ka kaip ir kodel viska galvoti patiems. viskam skirta 15 sav.
trumpai tariant. mes patis viska pasirinkam, patis esam atsakingi uz viska, dirbam ir gaunam velniu nuo mokytoju. Tarpusavija ginsijames, ryjam karcias piliules ir judam tuoliau.
6. geguzes menesi turesim 5 sav pertrauka nuo semestro projekto.Per tas 5 sav dirbsim su kitom mokslo istaigom (kiek zinau, vel gi paskirstis i grupes, ar tai liks tos pacios,) bet prie kiekvienos grupes prisijungs po n zmoniu (nesigilinau is kur, bet kiek zinau prodiuseriai, garso, ir skripto zmones (gal kas gali pasakyt ka tie skripto zmones darys?), gal dar kas) ir bendrai kursim 45s animacija visas 5 sav.
7. po 5 sav projekto turesim 2 sav tam kad "dabaigti" savo semestro darba
8. bus kvieciami zmones is industrijos ir jie issakys kas buvo gerai kas buvo blogai
musu mokykla moko visko po biski, ir tik nuo 4 semestro kiekvienas is musi tures pasirinkti i ka nori gilintis, tai 4-5 semestra mes dirbsim tik tuo ka pasirinkom (arba kom norim tapri, animateriu, modeleriu ir t.t..) 6 semestras internship'as ir siais metai pridejo dar viena semestra (tiems kas negaus darbo po internship'o) kur vel gi dirbs ties savo igudziais (uz ta prideta semestra moketi nereikia ir kiek zinau stipendija dar mokes, kas sudaro 1000 euru i men.)
na va kazkaip taip =] daug prirasiau, dar daugiau gramatiniu klaidu pridariau, tikiuosi daug maz suprantama ka as norejau pasakyt =]
jeigu ka nesupratot arba kazka norit pasitikslinti, nesidrovekit klauskit =]
--
"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai
nauja versija apsisukimo ir sad walk'o
--
"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.