Mano pirmas darbas
Sugalvojau padaryti toki paveiksli... Vidury kokios tai pievos begalines stovi stalelis, shachmatu lenta pabire keli sachmatai, nuversta viena kede.... Nusprendzhiau, kad viskas turetu buti pilkshva, tik shachmatai raudoni...
Stai ir pradzhia, kol kas tik stalelis
Ir stalelis su staltiese
CIA JEI PAGEIDAUJATE PAMTYTI STALELI ISH ARCIAU
Kadangis esu pradedantysis man reikes daug pagalbos...
Shtai keli klausimai...
Ar ne per didelis darbas pradedanciajam?
Jei, ne per didelis darbas, tai kajp padaryti tokius zholes stiebelius?
evermotion.org
(cia visas tutorial'as evermotion.org )
Gal kas nors zhino kur yra tutorial'as, kuris moko padaryti sachmatu figureles 9ash ji maciau, bet pamirshau kur 🙁 )
Stai ir pradzhia, kol kas tik stalelis
Ir stalelis su staltiese
CIA JEI PAGEIDAUJATE PAMTYTI STALELI ISH ARCIAU
Kadangis esu pradedantysis man reikes daug pagalbos...
Shtai keli klausimai...
Ar ne per didelis darbas pradedanciajam?
Jei, ne per didelis darbas, tai kajp padaryti tokius zholes stiebelius?
evermotion.org
(cia visas tutorial'as evermotion.org )
Gal kas nors zhino kur yra tutorial'as, kuris moko padaryti sachmatu figureles 9ash ji maciau, bet pamirshau kur 🙁 )
--
tU SmiRdI !!!
0 Taškai
Tuos žolės stiebelius, tai paprasčiausiai sumodeliuok 😉 jeigu nežinai kaip, tai daryk iš plane'o arba su line. Juk ten nesunku, bet jeigu tu nesugebi sumodeliuoti tokių dalykų, tai net nežinau kaip tau ten sektųsi daryti visą kitą...
0 Taškai
Nu va figurele shachmato jau pagaminta... Taip ir nesupratau kajp ten ta zholyte daryt 🙁 gal gali kas nors paaishkint?
--
tU SmiRdI !!!
0 Taškai
patarciau sumodelint 20 -30 skirtingu stiebeliu nes jei visi vienodi bus vaizdas bus labai neidomus ir nenaturalus
0 Taškai
Daug darbo... Nu bet pabadysiu 🙂 ... O kodel kai padarau SCATTER jie man skraido visaip..?
--
tU SmiRdI !!!
0 Taškai
Padariau dezhimt... gal uzhtex?
img509.imageshack.us
P.S. Kai paspaudzhiu F9 man visalaik nufotkina su juodu fonu... Kaip pakeist fono spalva?
img509.imageshack.us
P.S. Kai paspaudzhiu F9 man visalaik nufotkina su juodu fonu... Kaip pakeist fono spalva?
--
tU SmiRdI !!!
0 Taškai
padariai desimt ir visi vienodi padaryk visai isikraipiusius kokia gelyte sumodelint ar dar ka nu krc kad visi atrodytu skirtingai ir dar tie stiebeliai turetu but is koki 2-4 poliu nes kitiap nenurenderinsi normaliai
o del scatter tai patikrink "perpendicular" opcija
o del scatter tai patikrink "perpendicular" opcija
0 Taškai
img273.imageshack.us
va cia parodyta ish kiek tu poliu (kiek suprantu) padaryta... O kaip padaryti ta hairfx? Sugalvojau padaryti smilgu su pukuciais
va cia parodyta ish kiek tu poliu (kiek suprantu) padaryta... O kaip padaryti ta hairfx? Sugalvojau padaryti smilgu su pukuciais
--
tU SmiRdI !!!
0 Taškai
na kaip zolytei tai daugoka sakyciau 🙂
--
Tobulu darbu nebuna...... ir nebus......
0 Taškai
E, nu tai kas nors pasakykit kaip padaryt ta hair fx 🙁
--
tU SmiRdI !!!
0 Taškai
hair fx yra pluginas. Jo kartu su 3ds max nebuna. Tai atskiras paketas. Jei naudotum 3dsmaxd 7.5 arba 8, tai jame butu hair and fur modifieris, su kuriuo gali padaryti ta pati. Su 7 maxu gali naudoti tik scatter buda, jei neturi jokiu papildomu modifieriu kaip ornatrix ar tas pats HAIR FX.
0 Taškai
img487.imageshack.us
Gal gali kas nors pasakyti, kaip reikia padaryti, kad vidury shios figuros butu tarp vienas vertex'as? Ar tai imanoma?
Gal gali kas nors pasakyti, kaip reikia padaryti, kad vidury shios figuros butu tarp vienas vertex'as? Ar tai imanoma?
--
tU SmiRdI !!!
0 Taškai
Ištrink vidurinį poligoną, pereik į border mode, pažymėk viną iš kraštinių linijų, spausk shift ir paskeilink truputi, taip sukurdamas krūvą naujų poligonų, pereik į vertex mode, sužymėk visus kraštinius verteksus ir spausk collapse. Judink smegenis.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Gal galit kas nors pasakyt (parashyt tiksliau) kaip padaryti, kad figuros butu pershvieciamos?
--
tU SmiRdI !!!
0 Taškai
modeliuojant ar renderinant? jeigu modelinant tai properties->see-throught, o renderinant tai transparency prie material nustatymu reguliuok
0 Taškai
Convert the cylinder to an Editable Mesh, or Editable Poly if that floats your boat. I am not that familiar with edit poly, so some functions may vary. I suggest you use edit mesh for now. In (Element) mode, select the leg and move it about 30 units to either side in the front viewport. In (Vertex) mode, use the scale, move and rotate tools to make the pants look somewhat like this. Start on the top and work with the verts segment by segment downwards. Remember to scale on all three axes so the pants wont look even in the front viewport. Delete the top and bottom cap polygons.
img187.imageshack.us
(nelabai cia ishkirp gavos 🙁 )
Visas tutorial'as 3dtotal.com
img187.imageshack.us
(nelabai cia ishkirp gavos 🙁 )
Visas tutorial'as 3dtotal.com
--
tU SmiRdI !!!
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.