Workshop_01 - blink182
--
cheers!
0 Taškai
konceptas geras, modelis kolkas neblogas kiek matos . belieka tolimesnio progreso islaukt 🙂
0 Taškai
Na va per prisedima pabaigiau blockouta. Per zbrush yra kazkaip gal lengvai, o gal ir paciam maxe, sucreasint ezdus kad nesismoothintu kai kurie o apvalios formos smoothintus? Ar cia vel su chamfariu, connectu ir inset dirbt?
--
cheers!
0 Taškai
Na blockoutas atrodo super manau viskas gerai 🙂
Na galima ir taip ir taip daryt kadangi game artas galutinis variantas tai nelabai svarbu kokia bus high polio geometrija vistiek reiks viską išbakint. Tai gali naudot abu metodus tiesiog pagal detalę atskirai, gal vieną su maxu lengviau gal kitą su zbrush dynameshint lengviau vistiek gale geometrija bus naudojama tik bakinimui. Va jeigu darytum cinematic modelį tada viską reiktų tik maxe tvarkingai sumodelint su tvarkingais edge loopsais ir t.t.
Na galima ir taip ir taip daryt kadangi game artas galutinis variantas tai nelabai svarbu kokia bus high polio geometrija vistiek reiks viską išbakint. Tai gali naudot abu metodus tiesiog pagal detalę atskirai, gal vieną su maxu lengviau gal kitą su zbrush dynameshint lengviau vistiek gale geometrija bus naudojama tik bakinimui. Va jeigu darytum cinematic modelį tada viską reiktų tik maxe tvarkingai sumodelint su tvarkingais edge loopsais ir t.t.
0 Taškai
Dekui, ginklas kaip tik is daug daliu sudarytas tai gal ir nebus labai sunku padaryt hard edzus. Su zbrushu nelabai zinau kaip ta daryt tai per maxa reiks chamferint
--
cheers!
0 Taškai
jega progresas, taip ir toliau x]
kas del chamferiu, tai cia siaip: negadink modeliu su chamferiu
dek supporting loop'sus kur reikia arba per "edge'u connect'a", arba per graphite'o "Swift Loop'a" ;]
taip bet kada galesi pratrint ko nereikia, pakeist kazka is naujo ir pan, vien tik istrynes supporting loopsus. O jei su chamferiu pridarysi kokiu klaidu, atgal nebesujungsi i vieta.
kas del chamferiu, tai cia siaip: negadink modeliu su chamferiu
dek supporting loop'sus kur reikia arba per "edge'u connect'a", arba per graphite'o "Swift Loop'a" ;]
taip bet kada galesi pratrint ko nereikia, pakeist kazka is naujo ir pan, vien tik istrynes supporting loopsus. O jei su chamferiu pridarysi kokiu klaidu, atgal nebesujungsi i vieta.
Paskutinis redagavo: Armians 2014-02-20, 12:41
0 Taškai
Su swift loopsu daugiausia ir padariau bet pvz toki susmoothinu ir gaunu tokius burbulus iskilimus, kaip padaryt kad lygiai butu?
--
cheers!
0 Taškai
na, jei normaliai nesisubdivide'ina max'e, tai normaliai neveiks ir zbrushe, rezultatas bus mazdaug taspats. Tavo modelis labai netvarkingas, topologija per daug skirtingu tankiu skirtingose vietose, nera bendro flow'o. Manau proporciju as cia nepagavau, bet isivaizduoju kad turetu but kazkas tokio
cia maxe ir zbrushe pasubdivide'inta - rezultatas mazdaug taspats:
cia maxe ir zbrushe pasubdivide'inta - rezultatas mazdaug taspats:
Paskutinis redagavo: Armians 2014-02-20, 16:01
0 Taškai
O kaip toki padarei? Nuo cilindro pradejai ir extrudinai i virsu ir sonus ar kaip cia?
--
cheers!
0 Taškai
jo, visada ieskok kazkokios pagrindines/sunkios formos kuria gali pradet nuo jau esamu primityvu. Tai mazdaug taip ir dariau, pasiemiau cilindra, nutryniau krastus, pasilikau tik virsutini apvalu poligona, o tada i sonus paextrudinau edge'us, sutvarkiau topologija, pabend'inau viska ir uzdejau shell'a
0 Taškai
Dekui Armians, ta susitvarkiau detale, dabar kita dar reikia tvarkyt, ir nelabai eina sugalvot kaip daryt su sita? Irgi pasidaryt pleina ir bend?
--
cheers!
0 Taškai
Nu siaip kaip ir perdariau, bet pvz kaip toki kampa padaryt hard edzu nesugadinant mesh smooth rezultato?
--
cheers!
0 Taškai
Jau teisingesne linkme judi. Nebijok naudot daugiau geometrijos x]
Kiekvienas bedarydamas manau kaip nors savaip topologija padarytu, bet cia kas pirmiausiai sove i galva (manau antra karta darydamas, irgi kitaip padaryciau):
Kiekvienas bedarydamas manau kaip nors savaip topologija padarytu, bet cia kas pirmiausiai sove i galva (manau antra karta darydamas, irgi kitaip padaryciau):
Paskutinis redagavo: Armians 2014-02-20, 22:35
0 Taškai
Nu ka dekui uz pagalba, velai pradejau suzinot apie tokius dalykus topologijoj 😀 O ziurek va tokie dalykai yra virsuj, pagalvojau gal isvis neapsimoka daryt loopsu o tiesiog padaryt hard smootha zbrushe, kad tik padvigubina polius ir tada skulptint tiesiai ir gal panaudojant visokius flatten/smooth isgaut apvalesnes formas jei reik?
--
cheers!
0 Taškai
na, manau gali pabandyt ir sculptint/crease'int, tik pries tai vistiek reikes mesha susitvarkyt, kad visur butu mazdaug tolygaus dydzio keturkampiai su kuo maziau "zvaigzdziu". Bet siaip manau del bendro issilavinimo, geriau pasipraktikuot normalu modeliavima. Aisku cia jau kaip pats nuspresi, bus gerai visaip x]
0 Taškai
Nelabai noriu prie ju deti visokius loopsus nes labai kompikuotu vietu yra, bet reiks ziuret gal kaip nors. O cia kaip ir pabaigiau pirma daly siandien, siaip net nezinau kam ta darau nes detaliu ner net tiek daug kad zbrushe butu labai daug naudos skulptinant 😀 Nu bet ka nors prigalvosiu
Beje norejau paklaust pvz kai battlefield kuria irgi deda taip rankom kruopsiciai visokius loopsus ant ginklu? Nes per jokius video nesu tokio dalyko isvis mates, bet labai tiketina kad video ne per daug ziurejau
Beje norejau paklaust pvz kai battlefield kuria irgi deda taip rankom kruopsiciai visokius loopsus ant ginklu? Nes per jokius video nesu tokio dalyko isvis mates, bet labai tiketina kad video ne per daug ziurejau
Paskutinis redagavo: blink182 2014-02-20, 23:48
--
cheers!
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.