Zbrush blogai exportina displacement, narmal mapus, HELP
Iskilo problema, zbrush'as blogai exportina displacement ir normal mapus(apverciu V) nurenderina tik kas antra trikampi nuo polygono. example:
uv map:
uv map:
0 Taškai
UV padarytas ant greituko belenkaip. Pabandziau tika flattinti UVs bet rezultatas toks pat
0 Taškai
Ką tik padariau normal mapą - viskas ok!
GAli prasitestuot tokią seką:
1.iš boxo padarai keleta extrūdų
2.užmeti UVW Unwrap'ą
3.Unwrapo meniu eini: Mapping > Flatten Mapping... (defaultiniai parametrai - ok)
4.Dar kartą konvertuoji meshą į Editable Poly
5.Maxe exportini kaip OBJ. Įsitikink, kad exportinant būtų pažymėta 'export texture coordinates' (Maxe 2009 net yra presetas exportinant į zarushą)
6.Importuoji toolą į zbrushą
7.subdividini
8.sculptini
9.per texture meniu sukuri baltą(tuščią) textūrą
10.pries darant normal/displacement sumažini tool'o rez iki žemiausios
10.spaudi create normal map (įloadini presetus maxui)
GAli prasitestuot tokią seką:
1.iš boxo padarai keleta extrūdų
2.užmeti UVW Unwrap'ą
3.Unwrapo meniu eini: Mapping > Flatten Mapping... (defaultiniai parametrai - ok)
4.Dar kartą konvertuoji meshą į Editable Poly
5.Maxe exportini kaip OBJ. Įsitikink, kad exportinant būtų pažymėta 'export texture coordinates' (Maxe 2009 net yra presetas exportinant į zarushą)
6.Importuoji toolą į zbrushą
7.subdividini
8.sculptini
9.per texture meniu sukuri baltą(tuščią) textūrą
10.pries darant normal/displacement sumažini tool'o rez iki žemiausios
10.spaudi create normal map (įloadini presetus maxui)
--
media
0 Taškai
gali pabandyt paziuret zbrushe ar is maxo uv gerai issiexportina
su tools>texture>uv check
nes toks vaizdas kad susiskaldo uv
su tools>texture>uv check
nes toks vaizdas kad susiskaldo uv
0 Taškai
pabandziau su deze ir pavyko. bet su zmogaus modeliu vistiek nesigauna.
vnz pasirodo maxas blogai exportina uv koordinates, nors zbrushas nerode jokiu klaidu...
vnz pasirodo maxas blogai exportina uv koordinates, nors zbrushas nerode jokiu klaidu...
0 Taškai
pabandyk resetint xforma
arba gali pabandyt susikurk paprasta boxa ir tada prie boxo priatachink savo modeli tada boxa istrink
arba gali pabandyt susikurk paprasta boxa ir tada prie boxo priatachink savo modeli tada boxa istrink
0 Taškai
po nemazai bandymu suradau kaip galima istaisyt sita(jau max'o) buga, ty exportinau zmogu is max i .obj, tada ikeliau i tapati maxa, paziuriu blogai UV, tada arba perdarau arba flattenu UV, vel exportuoju, si kart kaip bebutu keista viskas buna gerai. galiausiai neradau priezasties del ko pirma kart exportinus buna sita problema, bet dabar galesiu suktis is padeties.
anyway, thanks for help =]
anyway, thanks for help =]
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.