dėl unreal engine 4.6
yra problema- susimodeliuoju kambarį kaip vieną meshą ir palieku duris iškirptas blenderyje , po to exportuoju i unreal engine tačiau negaliu pro tas duris įeiti į kambario vidų nes programa visą kuba tiesiog supranta kaip colision objektą. Žinau, kad galima sienas exportuot kaip sugrupuotus atskirus objektus, tada su colision jokių problemų nekyla, bet ar tai yra vienintelis būdas ?
0 Taškai
collision meshus tiesiog rankom susideliok is box'u ir exportintink kambari ir collision meshus i viena fbx'a. Jei gerai atsimenu, nieko ten setupint nereikes, tiesiog collision meshus pavadink teisingai (UCX_wall1, UCX_wall2 ir pan (GALIU IR KLYST DEL PAVADINIMU! labai seniai dariau, tai tiesiog pasisikaityk help'e)) Esme ta kad siena su durim sudarys trys boxai - box'as virs duru ir po box'a is sonu. Collision mesh'ai gali buti tik convex shape'ai (nezinau kaip lietuviskai) todel automatiskai tau ir nepadaro skyles duryse
Paskutinis redagavo: Armians 2014-12-21, 12:07
+1 Taškai
Del pavadinimu, jei tavo assteo vardas yra pvz "Walls", tai visi collision mesh'ai bus UCX_Walls_00, UCX_Walls_01, UCX_Walls_02 ir t.t.
+1 Taškai
Esme ta kad siena su durim sudarys trys boxai - box'as virs duru ir po box'a is sonu. Collision mesh'ai gali buti tik convex shape'ai (nezinau kaip lietuviskai) todel automatiskai tau ir nepadaro skyles duryse
spanishprograms - free spanish lessons online
spanishprograms - free spanish lessons online
0 Taškai
Jo collision sudek pats blenderyje ar ka tu ten naudoji kaip minejo zmones virsui ir bus viskas ok 🙂
Del pavadinimu, visus collision boxes kurias sukursi tai sienai gali combinint i viena objekta pries exportindamas, ir tada ta objekta pavadint taip pat kaip tavo siena, tik su UCX_ pries tai pvz UCX_Wall. Tik neistrink jokiu faces tuose collision mesh'uose, t.y. jie negali turet jokiu skyliu 😉
Ir dar vienas dalykas, patikrink import options kai importinsi ta modeli i UE4, ir jeigu "One Convex Hull Per UCX" yra ticked, tai untick'ink
Del pavadinimu, visus collision boxes kurias sukursi tai sienai gali combinint i viena objekta pries exportindamas, ir tada ta objekta pavadint taip pat kaip tavo siena, tik su UCX_ pries tai pvz UCX_Wall. Tik neistrink jokiu faces tuose collision mesh'uose, t.y. jie negali turet jokiu skyliu 😉
Ir dar vienas dalykas, patikrink import options kai importinsi ta modeli i UE4, ir jeigu "One Convex Hull Per UCX" yra ticked, tai untick'ink
Paskutinis redagavo: Ed_ 2015-03-29, 04:57
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.