Kaip padaryt kad suktusi kamera?
As noriu padaryti kad kamera judetu, suktusi aplink objekta
--
3Ds MAX VALDO
0 Taškai
Nusipaisyk splaina, kuris bus kameros judejimo trajektorija. Paskui kazkaip - nebeatsimenu, pats knygoj ieskojau 🙂 - prikabini kamera prie tos linijos.
Paziurejau, lyg ir taip - pazymejes kamera, lendi i meniu Animation -->Constraints--> Path constraint. Ir iskart spragteli ant nubrezto splaino. Paskui belieka sureguliuoti animacijos parametrus ...
Paziurejau, lyg ir taip - pazymejes kamera, lendi i meniu Animation -->Constraints--> Path constraint. Ir iskart spragteli ant nubrezto splaino. Paskui belieka sureguliuoti animacijos parametrus ...
--
Maksimoj neperku.
0 Taškai
as visiskai zalias nieko nemoku tai gal gali pasakyt kas tas splainas ir kaip ji padaryt
--
3Ds MAX VALDO
0 Taškai
to Gugis: siulyciau tau priestai helpa paskaitynet ir bent kelis tutorialus praeit.
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
Padarau kad suktusi kamera bet nezinau kaip padaryt kad rodytu vaizda is tos besisukancios kameros. Padekit
--
3Ds MAX VALDO
0 Taškai
Paspausk V raide ir ismes lentele tos lenteles apacioje bus Camer1 ar kazkas panasaus. Na paspaudus ji tu matysi vaizda is kameros.
--
Just be...
0 Taškai
Pazymejes kamera, paspausk raide C - aktyviame viewport'e matysi vaizda is tos kameros.
--
Maksimoj neperku.
0 Taškai
seip uztenka paspaust tik c 🙂
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
Dar vienas klausimas kaip padaryt kad kameros paeliui keistusi t.y. Is pradziu rodytu pvz is Camera1 po kiek laiko is Camera2
--
3Ds MAX VALDO
0 Taškai
Skaityk tutorialus max'e, internete... Ju daug ir viskas gerai paaiskinta...
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.