Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Material Test Ball

ForumaiBendrasPagalba, patarimaiMaterial Test Ball

Žinutės: 366
Prisijungė: 2005-12-04
Sau 3, 2014
Siger sako:
Ruosiamas naujas didelis projektas - saitas sheideriu, teksturu abonementiniam parsisiuntimui ir pan. Kurpiami (testuojami) paprastesni ir sudetingesni materialai, taciau iskilo problema su ju pateikimu. Mano fantazija jau visai atauso, tad gal kas mestels kokiu patarimu del materialo testavimo (pateikimo) scenos. Siuo metu naudojama matosi is prisegtu paveiksliuku. Pagrindo ideja imta Grant Warwick shader ball, taciau pats modelis man kiek grubokas. Tiesiog mestelekit ideju...

Reikalas pakankamai skubus, mat gan greitu laiku planuoju jau "paleisti" projekta.

Paskutinis redagavo: Siger 2014-01-03, 16:25

0 Taškai

Master
Žinutės: 2597
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Sau 6, 2014
romullus sako:
Normalus tas testball'as, nieko čia stebuklingo ir nebepribursi, manau. Nebent dar ant pagrindo, ten kur dabar išėma, padaryti skirtingo storio laiptukus, materialams su absorcija. Na ir galima dar pasidaryti atskirą testball'ą su kiaurai rutulį einančiais cilindrais, volumetriniams materialams.

p.s. kodėl tokie dideli rendertaimai? Tamsta, kiek žinau, xujenais workstation'ais apsikrovęs - kažkaip tikėčiaus dešimteriopai mažesnių skaičių.

Paskutinis redagavo: romullus 2014-01-06, 17:36

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 366
Prisijungė: 2005-12-04
Sau 6, 2014
Siger sako:
Ko gero tikrai noeko nepribursiu ir liksiu prie sito koncepto. Tiesa, nepaminejau, kad sis yra pagrinde kietiems pavirsiams (SSS, skysciams, stiklui, plastikui ir pan. seideriams yra nedideles modifikacijos).
Siek tiek pakeiciau kameros kampa.
Del rendertaimu. Cia neoptimizuoti daugiasluoksniai materialai, plius renderio nustatymai gan auksti. Taip pat naudojant procedurkes (pvz. noise for satin) tenka kelti sabdyvus tam, kad tvarkingai 'issivalytu'.
Tiesa, kai kuriuos materialus su bitmapais renderint pamirsau isjungti Bitmap Pager - tai V-Ray ziauriai stabdo 🙂 Siuo metu materialai koreguojami ir perskaiciuojami, plius praktiskai kiekvienas materialas renderinamas ir kitose scenose.

0 Taškai

Master
Žinutės: 2597
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Sau 6, 2014
romullus sako:
Apie bitmap pager jau nepirmakart girdžiu, ale pats kiek bandžiau niekad nepastebėjau jokio skirtumo. Čia gal kai didelės raiškos tiff'ai, exr'ai naudojami?

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 316
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-01-15
Sau 6, 2014
NoiZzy sako:
Siger or cia tiek maxui tiek mayai bus? proceduriniai sheideriai abiems?
na metalams visokiems tai sitos sferos tinka, kitas klausimas del skysciu, nors gal ir tiems px

--

Less is more!
0 Taškai

Žinutės: 366
Prisijungė: 2005-12-04
Sau 7, 2014
Siger sako:

romullus sako:

Apie bitmap pager jau nepirmakart girdžiu, ale pats kiek bandžiau niekad nepastebėjau jokio skirtumo. Čia gal kai didelės raiškos tiff'ai, exr'ai naudojami?

Daugiausiai naudoju JPG, taciau kai kurios texturos pasitaiko ir po 30MB, o kai materiale tokiu 5-6 - jau riebu.

NoiZzy sako:

Siger or cia tiek maxui tiek mayai bus? proceduriniai sheideriai abiems?
na metalams visokiems tai sitos sferos tinka, kitas klausimas del skysciu, nors gal ir tiems px

Seideriai tikrai ne visi proceduriniai. Netgi ryskiai mazesne dalis proceduriniu. Kai ko neimanoma isgauti procedurkemis, kai kas pernelyg sintetiska ir t. t. Labai daug naudojama bitmapu, bitmap+procedural ir pan.
Siuo metu dirbu prie Max+V-Ray materialu. Kai bus atidirbtas pirmas tukstantis, imsiuosi Maya+V-Ray, veliau ir mentalo/iray eile ateis. Taip pat atskira repozitorija teksturoms (su pradiniu map'u paruosimu).
Zodziu, gan didelis projektas... Reiks ieskotis pagalbininku.
0 Taškai

Žinutės: 316
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-01-15
Sau 7, 2014
NoiZzy sako:
nu ciotkai! postink toliau kaip sekasi.

--

Less is more!
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.