Nesigauna normaliai uzdet texturos
Sveiki, sugalvojau truputi vel kazka pakurti 🙂 Kolkas apsilimui noriu sumodeliuot masina, tik vat beda jau nuo pat pradziu: zodziu niekaip nesugebu pasidaryt blueprint. susikarpiau savo Prelude, anksciau viskas budavo paprastai, paemi boxa, paemi Standart materiala, i Diffuse channel bitmap'a ikeli ir ant vieno FACE VIENA KARTA buna uzdeta textura, o dabar, fotke gal aiskiau parodys. zodziu man to face textura, nesitampo kartu su sonais, ji naudojama daug kartu, (nemoku paaiskint), anksciau graziai be UVW mappingo pavykdavo, dabar kazkokia pisliava.
Dekui. img518.imageshack.us bandziau visas funkcijas, real map ijungt isjungt, kolkas dabar palikta kaip iskart duota, nieko nekeiciau
Dekui. img518.imageshack.us bandziau visas funkcijas, real map ijungt isjungt, kolkas dabar palikta kaip iskart duota, nieko nekeiciau
0 Taškai
Tiksliai nzn, gal cia ir nusisnekesiu, bet man rodos kordinatese size turi buti po 1, o tavo atveju jis yra 48
0 Taškai
Dekui, susiradau, ant max'o 2009 pradiniai nustatymai skiriasi 🙂
Atsakymas, gal kam istiks tokia beda: tiek diffuse channely reikia nuimt real world map size ir tile padaryt po 1, tiek ant pacio boxo nuimt real map world size, na ka, dekui uz greita reagavima 🙂
Atsakymas, gal kam istiks tokia beda: tiek diffuse channely reikia nuimt real world map size ir tile padaryt po 1, tiek ant pacio boxo nuimt real map world size, na ka, dekui uz greita reagavima 🙂
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.