opacity/shadow
Sveiki, susiduriau su tokia problema, sukuriu pleina, uzmatu opacity mapa kad puse jo nesimatytu, bet seseli jo vistiek meta visa, ar galima padaryti kad seseli mestu tik nuo ten kur patosi pleinas? 🙂
0 Taškai
Ir tau gerų kiaušinių :] *pasakė, desperatiškai bandydamas nugramdyti dažų likučius nuo klaviatūros*
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
aciu, o pvz jei as naudiju skyloght tiktai, tai ten nera pasirinkti, ar Shadow Map ar Area Shadow, ka daryti tokiu atveju? 🙂 beje linksmu svenciu 🙂
0 Taškai
Su skailaitu neturėtų būti problemų irgi... Taip pat jis negeneruoja tiesioginės šviesos šešėlio.
Čia turiu šiokį tokį pavyzdėlį - scenoje yra 2 plaine'ai ir skailaitas. Viename plaine į opacity slotą įdėtas checker map'as:
P.S. Šešėlis yra grūdėtas, nes mažai 'rays per sample'
Čia turiu šiokį tokį pavyzdėlį - scenoje yra 2 plaine'ai ir skailaitas. Viename plaine į opacity slotą įdėtas checker map'as:
P.S. Šešėlis yra grūdėtas, nes mažai 'rays per sample'
--
media
0 Taškai
aišku, o žiūrėk, čia va toks variantas - uždėtas tik skylightas, grotelės padarytos su opacity, o radiatorius visiškai juodas. Čia ne dėl to kad maxas galvoja, jog grotelės tai pleinas ir šviesa pro jį visiškai nepraeina? Jei ne dėl to, tai kaip butu imanoma, padaryti, jog gerai matytusi ir grotelės ir radiatorius?
0 Taškai
Taip ir turi būti. Pažiūrėk kokioj skylėj tupi tas radiatorius ir dar pridengtas pusiau (ne)permatomu tinkliuku. Palyginimui gali pasižiūrėti į bamperio vidinę pusę - ji tiek pat tamsi kaip radiatorius. Netiesioginio apšvietimo tiesiog neužtenka pakankamai apšviesti tokius užkaborius. Kai į sceną ivesi tiesioginius šviesos šaltinius, tada jau galėsi žiūrėti kur ir kaip juos išdėlioti, kad modelio formos pradėtų "dirbti" ir kad tave dominantys užkaboriai išlystų į dienos šviesą. galu gale jei jausi, kad vis tiek nepavyksta normaliai atskleisti viso intercoolerio grožio, galėsi prieš pat jį įdėti silpną šviesos šaltinį su išjungtais šešėliais ir excludinti iš jo visą likusią geometriją.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jo... Taip pat skylight'ą yra gerai kombinuoti su advanced light'ingu, Light Trace'u. Pirmiausia jau vien todėl, kad sumažės rendertime'as, o antra, turėsi daugiau kontrolės. Padidinus bounce'u skaičių, pašviesės tamsios ir uždaros vietos.
Čia dar vienas pvz: kūbo viduje sėdi rutulys, ant kūbo vertikalių plokštumų uždėtas noise'as. Scenoje yra skylight'as ir direct target lightas:
P.S. Šiaip pats čia nežinojau kai kurių dalykų, taigi dabar prasitestavau visai į naudą 😀
Čia dar vienas pvz: kūbo viduje sėdi rutulys, ant kūbo vertikalių plokštumų uždėtas noise'as. Scenoje yra skylight'as ir direct target lightas:
P.S. Šiaip pats čia nežinojau kai kurių dalykų, taigi dabar prasitestavau visai į naudą 😀
--
media
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.