Procesoriu isnaudojimas renderinant
Sveiki. Anksciau buvau isirases kelias skirtingas 3ds max versijas ir visose jose renderinant su mental ray ekrane "dirbdavo" du tie tokie kvadrateliai, kurie po languti atidengineja renderinama vaizda. Dabar isirasiau po windowsu perrasymo 3ds max 2010 (ir 8 bandziau) su tokia pacia kompiuterio konfiguracija, bet dabar tik vienas tas kvadratelis darbuojasi. Ir renderina zymiai ilgiau, gal net dvigubai. Itariu kad renderinant dirba tik vienas procesoriaus branduolys gal ar kas.. nenoriu cia per daug degintis bet kaip isitikint ar abu dirba ar vienas ir jei tik vienas, kur nustatymuose pazymet kad veiktu abu. Procesorius Intel Core Duo, Windows 7
--
I Like Dirt
0 Taškai
jei matai viena kvadrata tai reiskia kad dirba tik vienas branduolys, nori tuo isitinkinti spaudi ctrl+alt+del ir pasileidi task manager, performance manager tabelyje matysi kad tik vienas branduolis uzkrautas tuo tarpu kitas poilsiauja, todel renderina dvigubai ilgiau, didejant branduoliu skaiciu, renderinimo laikas yra atvirkciai proporcingas kitaip sakant tiesiogiai mazeja. Bet kodel veikia tik vienas branduolys negaliu atsakyti nes nesu prie savo pagrindinio pc kuriame yra max
0 Taškai
pracekink kiek branduoliu priskirta dirbti maxui. paziurek task manager'yje - processes - 3dsmax (spaudi su desiniu peles klavisu) - pasirenki SET AFFINITY. gal but dar siulyciau motinines driverius, ar biosa atnaujinti.
0 Taškai
Problema isspresta. Lyg ir pati issisprende. Is pradziu paziurejau ka sake Quze, per ctrl alt del patikrinau ir renderio metu apkrova buvo tik ant vieno procesoriaus, tada kaip VytuX sake nuejau i ta SET AFFINITY, visos varneles buvo uzdetos. Bet veliau vel paziurejau i apkrovos kreive ir dirbo abu procesoriai, nesuprasi kas cia buvo 🙂 Viskas dabar gerai veikia vel. Aciu
--
I Like Dirt
0 Taškai
Customize -> Preferences -> Rendering -> Multi-Threading ON
OT:
vray bajeriukas 🙂 nustatom vray kaip pagrindini ir tada maxScripte renderers.current.system_numThreads = 64 arba bet koki kosmini skaiciu.atrodo graziai jei irasineji tutoriala 🙂
OT:
vray bajeriukas 🙂 nustatom vray kaip pagrindini ir tada maxScripte renderers.current.system_numThreads = 64 arba bet koki kosmini skaiciu.atrodo graziai jei irasineji tutoriala 🙂
--
fighting the good fight
0 Taškai
salyginai OT: atvirksciai proporcingas ir tiesiogiai mazeja yra dvi skirtingos savokos. jej 'tiesiogiai' mazeja, tai tiesiogiai ir proporcingas tik su minuso zenklu.. kitavertus tikrai nera taip kad 4 branduoliai renderina dvigubai greiciau nei 2 branduoliai, vien jau del to kad priklauso rendertime ne tik nuo branduoliu skaiciaus, o ir siaip vienas procas su 4 branduoliais nera lygu 4 procam.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.