Siena praleidzianti sviesa
Prasau padekite, kaip padaryti siena kuri praleistu sviesa, bet kad nebuti permatoma, nu tiesiok paprasta siena kuria persviecia sviesa.
.aciu uz pagalba.
.aciu uz pagalba.
0 Taškai
Išmok pirma išaiškinti žmonem problemą ir suformuluoti klausimą. Ar bent pats supranti ka tu čia paklausei? Mes tau gal aiškiaregiai, kad žinotumem su kokia tu čia programa dirbi, koki renderintuvą (jei tai maxo) naudoji ir išvis kas per daiktas yra peršviečiama bet nepermatoma siena? Siutas ima nuo tokiu abstrakčiu klausimų.
0 Taškai
aš tokiai progai paformuluosiu savo klausima:
kaip ant vrejaus sukurti materiala pvz palapines, paviljono ar kokiokios kitos tentines medžiagos? Principas yra tas, kad audėklas yra nepermatomas, turi aiškią faktūras ir tarsi yra laidus šviesai bet jei išorėje tarkim yra medis ir meta šešėlį ant tos taip vadinamos palapinės tai tas šešėlis iš vidinės pusės matomas aškus ir ryškus.
kaip ant vrejaus sukurti materiala pvz palapines, paviljono ar kokiokios kitos tentines medžiagos? Principas yra tas, kad audėklas yra nepermatomas, turi aiškią faktūras ir tarsi yra laidus šviesai bet jei išorėje tarkim yra medis ir meta šešėlį ant tos taip vadinamos palapinės tai tas šešėlis iš vidinės pusės matomas aškus ir ryškus.
--
a-d.lt
0 Taškai
Man taip pat reiketu kai ka suzinot, ir manau kad cia i tema. Gal net cia yra tas pats kaip kompiuteris sake. Pvz paimu pirsta savo ir pridedu lempute. Lepmute kiaurai pirsta nesimato is kitos puses, bet pirstas pasidaro raudonas nuo lemputes skleidziamos sviesos. Naudoju max, mray
--
I Like Dirt
0 Taškai
arba kitaip SSS 🙂 Vrayfastsss ismegink, jei nepateisins tavo lukesciu tada naudok tikra SSS
0 Taškai
Ištrauka iš 3ds max pamokos (tam atvejui, jei kalbame apie maksą):
Translucent Shading
The Translucent shader in 3ds Max lets you simulate substances that allow light but not clear images to pass through. An example of this is the type of screen on which slides and movies are projected. In this short tutorial, you'll use the Translucent shader to set up a projection screen where on its back surface you can see the image being projected as well as the shadow of an object between the projector and the screen.
In this tutorial, you will learn how to:
Apply Translucent shaders to objects.
Control the degree and color of the translucency.
Skill level: Beginner
Time to complete: 15 minutes
Translucent Shading
The Translucent shader in 3ds Max lets you simulate substances that allow light but not clear images to pass through. An example of this is the type of screen on which slides and movies are projected. In this short tutorial, you'll use the Translucent shader to set up a projection screen where on its back surface you can see the image being projected as well as the shadow of an object between the projector and the screen.
In this tutorial, you will learn how to:
Apply Translucent shaders to objects.
Control the degree and color of the translucency.
Skill level: Beginner
Time to complete: 15 minutes
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.