Problema tokia, kad nušvito mano 3ds Max'ui protas. Tik mane tai truputį užknisa, nes ir visas jis nušvito. Viskas pasidarė labai šviesu. Pvz, štai kokia turėtų būti textura:
i37.tinypic.com
O va kaip ji atrodo uždėjus ant kokio nors dalyko 3ds Max'e:
i36.tinypic.com
Jokių ten atspindžių, ar panašių dalykų, kurie priverstų tą materialą švytėti, nėra įjungtų. Be to, nurenderinus ir išsaugojus paveiksliuką, jis atrodo taip, kaip ir turėtų. Kažkokios išblukusios spalvos tik 3ds max'e.
Čia išsaugojus renderį:
i37.tinypic.com .
Kažkaip keistai šviesus ir Material library:
i35.tinypic.com .
Taigi gal kas turi minčių kame šaknys gali būti? Nes aš net neįsivaizduoju kaip taip pasidarė ir jau išpaudaliojau belekiek nustatymų įvairių ir, jei kas nors ir pasikeisdavo, tai tik blogą ir ne į temą. Dėkui iš anksto.
3ds max išblukusios spalvos
0 Taškai
ir bendrai apie gamma ir linear workflow gali pazeti Gamma Correction & Linear Workflow tuta is cia pixsim.co.uk
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.