Kaip perkelti animaciją Blender -> 3dsmax?
Jei konkrečiai, tai aš noriu perkelti vandens simuliaciją iš Blenderio į 3dsmax'ą. Yra minčių? Kiek išbandžiau bendrų Im/Export'ų, nė vienas nesugebėjo to padaryti.
0 Taškai
jei rezultatas - kazkoks animuotas meshas, pasidomek pointcache'u :]
0 Taškai
jei rezultatas turi besikeiciancia topologija pasidomek obj sekom... 🙂
0 Taškai
Kas tas Pointcache ir kur jį rasti Blenderyje? Jei Exporinu obj formatu visą animaciją, tai 3dsmax'as importuoja tik po vieną failą. O kaip galima visus įkelti? 🙂
0 Taškai
apie point cache ir kur rasti: tinyurl.com
o vat obj sekos ikelimas i maxa jau kita istorija.
gal sitas pagelbes (pats nebandziau):
scriptspot.com
o vat obj sekos ikelimas i maxa jau kita istorija.
gal sitas pagelbes (pats nebandziau):
scriptspot.com
0 Taškai
Ačiu už skriptą, ir kad pamokei google naudotis 🙂 Beje tam skriptui mano objektas buvo "šiek tiek" per sunkus.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.