reactor
norejau padaryi kad akmuo (kolkas rutulys) nuredetu nuo kalniuko, viska sudejau, uzdejau mase, sujungiau (ar panasiai) per rigid body, bet kai paleidau paziureti pastebejau, kad akmuo rieda ne nuo kalniuko, o pagal kazkokia kita trajektorija. Noreciau kad man padetumet. cia failas *.max
rapidshare.com
rapidshare.com
0 Taškai
Pas mane 9 Max'as neatidarė tavo scenos, bet galbūt pavyks padėt 🙂 . Pirmiausiai pajungęs reactoriaus "Property Editor" pagrindui, kuriuo riedės akmuo, parink "Concave Mesh" vietoj "Mesh Convex Hull" (apie jų skirtumą labai aiškiai paaiškinta Max'o helpe). Po to Comand Panel'ėje (dešinėje kur) paspausk Utilities -> reactor, toliau susirask ten "World Scale" ir nustatyk vienodą mastelį (pvz. 1m = 1m) ir "Col. Tolerance" tarkim 0,01m.
--
<< cgart.lt >>
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.