Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

reactor

ForumaiBendrasProblemosreactor

Žinutės: 3
Prisijungė: 2008-05-26
Geg 25, 2008
click sako:
norejau padaryi kad akmuo (kolkas rutulys) nuredetu nuo kalniuko, viska sudejau, uzdejau mase, sujungiau (ar panasiai) per rigid body, bet kai paleidau paziureti pastebejau, kad akmuo rieda ne nuo kalniuko, o pagal kazkokia kita trajektorija. Noreciau kad man padetumet. cia failas *.max
rapidshare.com
0 Taškai

Žinutės: 201
Miestas: Alytus
Prisijungė: 2006-07-11
Geg 26, 2008
JagrO sako:
Pas mane 9 Max'as neatidarė tavo scenos, bet galbūt pavyks padėt 🙂 . Pirmiausiai pajungęs reactoriaus "Property Editor" pagrindui, kuriuo riedės akmuo, parink "Concave Mesh" vietoj "Mesh Convex Hull" (apie jų skirtumą labai aiškiai paaiškinta Max'o helpe). Po to Comand Panel'ėje (dešinėje kur) paspausk Utilities -> reactor, toliau susirask ten "World Scale" ir nustatyk vienodą mastelį (pvz. 1m = 1m) ir "Col. Tolerance" tarkim 0,01m.

--

<< cgart.lt >>
0 Taškai

Žinutės: 3
Prisijungė: 2008-05-26
Geg 30, 2008
click sako:
pas mane 2009 maxas. nerandu property editoriaus 🙂
0 Taškai

Žinutės: 3
Prisijungė: 2008-05-26
Geg 30, 2008
click sako:
jau radau, bet nepadejo
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.