Gal kas galetu 'apsiimti' padaryti toki darbeli grinai zaliems 3dmax srityje zmogeliams (kaip ir as ) :
1. Ka reiskia ir kokios galimybes convertinant objekta i : editable poly;mesh ir t.t. .
2. kas kiekvieno efekto ar seip dalyko parametruos svarbiausia ar bent jau ka jie daro.
3. Trumpos pamokeles, grinai pagrindu : iskirpimas, idejimas, objektu suliejimas , paprasto kubo (ar kokios kitos figuros) istampymai, ka galima pdaryt su juo ir t.t.
Tokios pamokeles, veiksmai ka jus kiekviena karta darot pradedami rimta projekta (masina, interjera ir t.t.)
Tokie dalykai kaip Andriuxos "Puodukas" labai padeda!
Laukiu nuomoniu 😉
P.S. Kai mokiaus FLASH MX , tai skaiciau knyga nuo pagrindu ir tai man padejo.
Pagrindai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.