Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Patiko man 🙂 Priedo galetum imesti to tikro zmogaus nuotrauka palygint. Siaip modelis gerai atrodo, tik gal teksturos/sheidai man kazkiek kliuna.
Fainas darbas tik nepabaigtas iki galo 🙂 Gal jau laiko nebeturejai, o gal atsibodo tau prie jo jau sedeti 🙂
P.S - ir beabejo biski be ekspresijos - biski ZOMBI like atrodo dbr, jam tikrai pagelbetu expresija ar pan.
As toks bunu kai reikia pirmadieni keltis i darba eiti 😀
Paskutinis redagavo: ramanauskius 2015-06-25, 13:37
0 Taškai
Žinutės: 1132
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Čiut pataisiau kontrastą, kad netoks blyškus būtų.
Dėl ekspresijos tai kaip ir sakiau - čia pasipraktikavimas. Nenorėjau užsikraut pradžiai tiek kad neabžiočiau. Kai būsiu labiau prakutęs skulptintojas, imsiuos rimtesnės išraiškos veido 😉
0 Taškai
Žinutės: 514
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
wow, lyginant su "boba" nesveikas suolis i prieki, tiksliau gal labiau netgi hulk'o skrydis, o ne suolis. Man irgi tas renderis kazkaip keistai ziurisi, is pradziu net pagalvojau, kad labai graziai 2d nupiesei
odai detaliu gal truksta, bet vistiek labai jega!
Paskutinis redagavo: Armians 2015-06-25, 18:33
0 Taškai
Žinutės: 514
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
ypac tas trukumas matosi tokiose vietose kaip apsviesta kaire puse. Pas tave lygu lygu kaip plastmase:
0 Taškai
Žinutės: 1132
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Aha su šituo tai prašoviau 😋 Reiks mėgint gal normal mapsą sustiprint šonuose su fallofu, nes odos grublėtumą tai buvau atsikūręs su high passu, bet va vistiek silpnokai jaučias, ypač šonuose.
Dar toks pastebėjimas - odą gražiau renderina su Raytrace multiple scattering. Bet tada man kilo bėdų su vietomis kur plaukai sulenda po oda . Teko perjungt į prepass-based Ilumination map. Rezultatas panašus buvo bet visgi ne toks geras kaip Raytrace.
Paskutinis redagavo: Adomolis 2015-06-26, 12:04
0 Taškai
Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Man patinka. Odos materialas gerai atrodo, tik tekstūros kiek silpnokos. Tik, kažkodėl visi tavo personažai pro šalį žiūri - trūksta kontakto su žiūrovu.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Žinutės: 1132
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Biški sustiprinau + paryškinau materialą, pakeičiau iš illumination map į raytraced, pasukau akis. Geriau?
0 Taškai
Žinutės: 582
Miestas: Klaipeda
Prisijungė: 2004-05-26
man tikrai geriau ziurisi ir tikroviskiau.
0 Taškai
Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Yep, atrodo geriau, o dbr padidink burna, lupas nes atrodo tikrai neproporcingai. Visa kita ziurisi gerai
Paskutinis redagavo: ramanauskius 2015-06-29, 19:56
0 Taškai