0
1
5
Pežiūrėta 5733
Data: 2016-06-17 15:04
Taigi laikas pristatyti darba (WOOP WOOP) ties kurio dirbom 13 sav. Apie uzduoti, per 45s turejom nupasakoti istorija, maks 2 characters ir be dialogu. Grupes buvo sudarytos is 4-5 zmoniu (mano buvo 4). Pirma sav. Sugalvojom 6 istorijas, veliau isrinkom viena, ir visa antra sav ja poliaravom. Trecia sav pradejom dirbti su 3d.
Ties ko as dirbau: rigging, visa padariau. Visa Set modeling ir jo unwrap, simple prop modeling ir jo unwrap, kazkiek prisidejau prie texturing'o. Animacija, scena kaip ji sujungia kabelius.Ir visa animacija nuo 32s iki pacio galo (bendrai tai beveik kiekviena scena teko daugiau maziau poliaroti), Credits ir padariau. Buvau atsakingas uz visa render.
Kodel po pirmo semestro mums dave tokia uzduoti kaip dar net visus basics nepraejom 3d. Tam kad ismoktom dirbti grupei, tam kad suzinoti visa work flow, tam kad suzinoti kas mums patiko, o ko tikrai ateiti nenoretume daryti ir jau pradetume savarankiskai gilintis i tai kas domina.
Posteri sukure Mads, kuri ir priededu, taip pat pridedu WIP pirmos scenos, bendram vaizdui sukurti kaip viskas vyko.
Bendrai idejom daug darbo, daznai sedejau iki nakties, ir manau su uzduotim susitvarkem. Labiausei patiko rigging ties kurio intensivie dirbu, modelingas ir animacija, su kompozicija neteko daug dirbti tai nieko nepasakysiu apie ja, kas tikrai nepatiko tai renderint, visi sitie layers nustatymai, ir bugai zude mane, zude kaip pamirsdavau uzdet varnele ir kaip is ryto ateini ir matai kad rezultas ne toks koks turejo but, tai norejosiu verkti =]
Kas del pavadinimo, jis man neptinka, bet.
jeigu turit klausimu, klauskit butinai ir su mielu noru atsakysiu. Ir kaip visad kritika more like welcome 😉
Ties ko as dirbau: rigging, visa padariau. Visa Set modeling ir jo unwrap, simple prop modeling ir jo unwrap, kazkiek prisidejau prie texturing'o. Animacija, scena kaip ji sujungia kabelius.Ir visa animacija nuo 32s iki pacio galo (bendrai tai beveik kiekviena scena teko daugiau maziau poliaroti), Credits ir padariau. Buvau atsakingas uz visa render.
Kodel po pirmo semestro mums dave tokia uzduoti kaip dar net visus basics nepraejom 3d. Tam kad ismoktom dirbti grupei, tam kad suzinoti visa work flow, tam kad suzinoti kas mums patiko, o ko tikrai ateiti nenoretume daryti ir jau pradetume savarankiskai gilintis i tai kas domina.
Posteri sukure Mads, kuri ir priededu, taip pat pridedu WIP pirmos scenos, bendram vaizdui sukurti kaip viskas vyko.
Bendrai idejom daug darbo, daznai sedejau iki nakties, ir manau su uzduotim susitvarkem. Labiausei patiko rigging ties kurio intensivie dirbu, modelingas ir animacija, su kompozicija neteko daug dirbti tai nieko nepasakysiu apie ja, kas tikrai nepatiko tai renderint, visi sitie layers nustatymai, ir bugai zude mane, zude kaip pamirsdavau uzdet varnele ir kaip is ryto ateini ir matai kad rezultas ne toks koks turejo but, tai norejosiu verkti =]
Kas del pavadinimo, jis man neptinka, bet.
jeigu turit klausimu, klauskit butinai ir su mielu noru atsakysiu. Ir kaip visad kritika more like welcome 😉
Komentarai (5)
na va ir niekas nieko blogo pasakyt nenori =]
pateikiu ir kitu grupiu darbus (uzduotis ta pati, 45s, maks 2 charai, be dialogu), gero ziurejimo 😉
pateikiu ir kitu grupiu darbus (uzduotis ta pati, 45s, maks 2 charai, be dialogu), gero ziurejimo 😉
--
"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai
progresas tikrai yra!
ir kaip paties ispudziai is darbo grupeje? Tavo manymu visi vienodai prisidejo prie to, kad filmas butu uzbaigtas?
ir kaip paties ispudziai is darbo grupeje? Tavo manymu visi vienodai prisidejo prie to, kad filmas butu uzbaigtas?
0 Taškai
Cool. Visai rimtai atrodo. Kas svarbiausia, kad skyrėt laiko siužetui. Ir tai matosi, nes dėmesį toms sekundėms pritraukėt.
P.S. aš kaip toy story gerbėjas, pagalvojau, kodėl viena iš kitų komandų nukopijavo vieną iš scenų? 😀
P.S. aš kaip toy story gerbėjas, pagalvojau, kodėl viena iš kitų komandų nukopijavo vieną iš scenų? 😀
0 Taškai
to Croze:
1.Is pradziu buvo sunku dirbti grupei, prireike gal 6-8 sav. kad kiekvienas priprastu prie kiekvieno (t.y. ismoktu isreiksti minti kad suprastu greitai, pasakyt kritika, isklausyt ir t.t.. =] )
2. Manau labiau taip nei ne, buvo savaiciu kaip atrodo zmogus nieko nedaro, bet buvo savaiciu kaip zmogus dirbo kaip crazy. Todel negaleciau ant kazko pasakyt kad simuliavo 😉
to ES: zinok net nezinau =] bet jau antras zmogus man sako kad tai grina kopija =], gal galvojo kad niekas nepastebes (as nepastebejau pvz ) =]]] P.S. kuri butent scena?
1.Is pradziu buvo sunku dirbti grupei, prireike gal 6-8 sav. kad kiekvienas priprastu prie kiekvieno (t.y. ismoktu isreiksti minti kad suprastu greitai, pasakyt kritika, isklausyt ir t.t.. =] )
2. Manau labiau taip nei ne, buvo savaiciu kaip atrodo zmogus nieko nedaro, bet buvo savaiciu kaip zmogus dirbo kaip crazy. Todel negaleciau ant kazko pasakyt kad simuliavo 😉
to ES: zinok net nezinau =] bet jau antras zmogus man sako kad tai grina kopija =], gal galvojo kad niekas nepastebes (as nepastebejau pvz ) =]]] P.S. kuri butent scena?
--
"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai
klausimai:renderinga koki naudojai ?
dar sudomino veido rigas, ar naudojai blend shapes ar buvo static game rig, jei blend shape. Klausimas butu ar veidas buvo splitintas i 3 dalis ar buvo tik akiu blend shape o burna animuota su vienu bone ? Korrective blen buvo naudota ?
Taip pat manau tutu idomu pamatyti anim blast, bei bone settup, ir controla. Kadangi kaip minejai - jog buvai atsakingas uz rigga.
Bet kokiu atveju visai smagu ziureti video. Dontgiveup!
dar sudomino veido rigas, ar naudojai blend shapes ar buvo static game rig, jei blend shape. Klausimas butu ar veidas buvo splitintas i 3 dalis ar buvo tik akiu blend shape o burna animuota su vienu bone ? Korrective blen buvo naudota ?
Taip pat manau tutu idomu pamatyti anim blast, bei bone settup, ir controla. Kadangi kaip minejai - jog buvai atsakingas uz rigga.
Bet kokiu atveju visai smagu ziureti video. Dontgiveup!
Paskutinis redagavo: cursedmonk 2018-12-07, 20:10
--
🙂
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.