Žinutės: 702
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-05-28
Man patiko; sakyčiau kažkas naujesnio 3dbug'e.
Beje, geltona+mėlyna specialiai daryta ar taip jau netyčia gavosi? 😉 Man paliko įspūdį kažkuris (ne iki galo perskaitytas) straipsniukas iš serijos "Teal and Orange - Hollywood, Please Stop the Madness" -
theabyssgazes.blogspot.com
Dabar nelabai domiuos tais menais, negaliu vertint lygio, bet gal vertėtų pritaikyt kokiam Indijos 3D konkursui, gal ten patiktų europiečio dėmesys ir kokį prizą nulaužtum. 😉
Paskutinis redagavo: Dzonis 2015-03-15, 18:44
0 Taškai
Žinutės: 84
Prisijungė: 2014-03-12
Dekui, visus savo darbo elementus kontroliuoju pats! taip kad siuo atveju viskas buvo daroma specialiai, kad isgauciau vizuoliai taip kaip norejau. Dabar kaip paminejai kaskaip ir pats pastebejau kad atitinka ta "Filmik look" ir Orange + Blue.. kai kuriau visai nesusimasciau 🙂 Dar karta dekui 😉
--
Concept Design | 3D Modeling | Visual Development
0 Taškai
Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Atrodo labai super 🙂
0 Taškai
Žinutės: 154
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2005-05-16
Na, kiti tavo darbai man atrodo geresni nei šis. Tikriausiai labiausiai kliūnantis dalykas - sunkiai suvokiamas mąstelis, greičiausiai dėl realybėje nedidelių objektų, kurie fotomontaže panaudoti kaip dideli arba atvirkščiai. (labiausiai jaučiasi kur kupolas ir plokšti akmenys).
Dar, manau, stipresnė atmosferinė perspektyva galėtų pagerinti vaizdą.
Paskutinis redagavo: ISurg 2015-03-16, 13:11
0 Taškai
Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
man tai patiko kontrastas ar derinys tarp senos civilizacijos ir naujos (sci-fi?). Tai pirmas įspūdis, nuostabu!
0 Taškai
Žinutės: 84
Prisijungė: 2014-03-12
Dekui uz kritika ir ispudzius! Zodziu bus geresniu darbu ateityje "I Promise" ! 🙂
--
Concept Design | 3D Modeling | Visual Development
0 Taškai
Žinutės: 180
Miestas: vilnius
Prisijungė: 2012-03-23
Ut, kad grazu. Nesu megejas tu zmoniu iklijavimo i trydyshkes, bet cia jau mano problema. Visa kita super grazu akis paganyt.
0 Taškai
Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Man ir 2d zmones sucks 😀
0 Taškai
Žinutės: 84
Prisijungė: 2014-03-12
Tai cia viskas 2D, netik zmones! Cia nera nei vieno 3D modelio viskas sukurta photoshope, dekui beja 😉
--
Concept Design | 3D Modeling | Visual Development
0 Taškai
Žinutės: 180
Miestas: vilnius
Prisijungė: 2012-03-23
Ot velnias pasimoviau ant matka painting. Nu good job velnias pagalvojau kad 3D 😀
0 Taškai
Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Galvojau galvojau, kodėl man šitas paveikslas nesiklijuoja ir supratau kad kalti šešėliai - labai nevienodas jų intensyvumas. Uolų ir senovinių elementų šešėliai labai kontrastingi, beveik juodi, o futuristinių dalių jie daug blyškesni.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Žinutės: 84
Prisijungė: 2014-03-12
hehe gyvulius 😉
romullus: bet reikia nepamirsti kad seseliu intensivumas kinta i blankesnius objektams esanties toliau nei pagrindinis focal pointas, plius vyrauja atmosfera, mazas kiekis smelio atmosferoje jau automatiskai blankina netik seselius bet ir objektu spalva 🙂
--
Concept Design | 3D Modeling | Visual Development
0 Taškai
Žinutės: 986
Miestas: London
Prisijungė: 2006-06-25
o tu dar karta paskaityk ka romullus rase. Jei darant kaip tu sakiai tai tada kodel uolienu ir senu pastatu seseliai tokie tamsus? Saules intensyvumas ir seselis yra vienodas visiem objektam, ar jie balti, ar zali nera jokio skirtumo.
0 Taškai
Žinutės: 84
Prisijungė: 2014-03-12
Jai nestudijavot fundamentals of "Value" and "Color" nesigyncikit!
Viskas atlikta fundamentaliu pagridu ziniomis
Stai labai puikus pavizdys:
--
Concept Design | 3D Modeling | Visual Development
0 Taškai
Žinutės: 986
Miestas: London
Prisijungė: 2006-06-25
hm..Tavo tiesa 🙂 Matyt ne taip is pradziu supratau tavo komentara nes rasydamas saviski net negalvojau apie atstuma tarp objektu. Anyway tiesa tavo puseje 🙂
0 Taškai
Žinutės: 84
Prisijungė: 2014-03-12
Ta prasme as nesakau kad cia su tuo darbu yra viskas "Tip Top"! zinoma yra kai kuriu neatitikimu, pvz kaip teige ISurg kad mastelis sunkiai suvokiamas, buvo is tiesu galima ir daugiau papluseti kad isbaigciau be jokiu minusu, bet tai jau butu labai daug darbo valandu surije, tokiu atveju tada butu buve daug paprasciau viska ismodeliuoti sutexturuoti ir isrenderinti ir paprasciausiai su photoshop patweekinti 🙂
--
Concept Design | 3D Modeling | Visual Development
0 Taškai
Žinutės: 151
Miestas: Vilnius/Kaunas/Klaipėda
Prisijungė: 2013-10-14
Gražus peizažas, man patiko. 🙂 Patiko medžiagų kontrastas tarp šiurkčių uolienų ir lygių naujų pastatų.
Pritariu ISurg, kad labai trūksta ženkliai stipresnės atmosferinės perspektyvos.
Dar labai trūksta tonų variacijos. Visa dešinėje pusėje uola, nuo viršaus ligi apačios, nuo toliausio nusisukusio kraštelio iki artimiausios keteros, - labai vienodo tono. Taip pradingsta modeliavimas, plokštumos, kurių tenais turėtų būti gan daug.
Žmogeliukai per daug detalūs ir spalviškai labai išsiskiria. Jeigu tai sutvarkytum, jie nebeturėtų iškristi iš konteksto. Man jie tinka, bet dabar jie kliūna už akies. 🙂
0 Taškai
Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
kas dėl šešėlių, tai iš kart pastebėjau, kad jie skiriasi ant skirtingų medžiagų, bet tai visai normalu. Tarkim marmuras žymai daugiau sugertų šviesos nei koks kalkakmenis. Be to šviesesni paviršiai visada stipriau bounce'ina.
Kas man prasilenkia, tai skirtingos sharp'o vertės. Uoloms ir senai architektūrai įvedus šiek tiek dinaminio blur'o, manau viskas labiau integruotųsi į visumą.
0 Taškai