0
1
5
Pežiūrėta 4099
Data: 2016-07-04 23:59
Komentarai (5)
nice, bet labai i akys krenta:
A. vaikinas is desnes puses alkute istates ir vaikinas is centro (uz main character I guest ) turi lygiai tokia pacia poza t.y. astates alkune (ar iskises =] ) ir pasuktas ta pacioa kriptim kaip ir anas. (cntrl+c cntrl+v)
B. Is kaires nelabai suprantama ar vaikinas griuna ar biega (pagal kuna neita neita daro =])mazas patarimas (jau kazkam sakiau =] ) pabandyk pats atlikti tokia pati veiksma/poza kaip tavo zmogeliukas ir iskarto suzinosi kaip turi judet/stovet 😉
apibendrinat, labai smagus darbas, reikia tik su character pose badirbti 😉
I'm fan, laukiu nauju darbu [=
A. vaikinas is desnes puses alkute istates ir vaikinas is centro (uz main character I guest ) turi lygiai tokia pacia poza t.y. astates alkune (ar iskises =] ) ir pasuktas ta pacioa kriptim kaip ir anas. (cntrl+c cntrl+v)
B. Is kaires nelabai suprantama ar vaikinas griuna ar biega (pagal kuna neita neita daro =])mazas patarimas (jau kazkam sakiau =] ) pabandyk pats atlikti tokia pati veiksma/poza kaip tavo zmogeliukas ir iskarto suzinosi kaip turi judet/stovet 😉
apibendrinat, labai smagus darbas, reikia tik su character pose badirbti 😉
I'm fan, laukiu nauju darbu [=
--
"EVERYTHING TAKES LONGER THAN YOU THINK - ALWAYS!"
0 Taškai
Nežinau, man tas bičas pirmam plane labai vaizdą užstoja. Jis pats yra žymiai mažiau detalus ir idomus, kaip antras planas, bet jo pakaušis susiurbia į save kokį 80% dėmesio. Ir šiaip, bendrai paėmus, pirmas planas atrodo kažkoks neišdirbtas ir nelabai rišasi su antru planu, tiek apšvietimu, tiek medžiagiškumu. Iš visų tavo darbų, kuriuos teko matyti, šitas atrodo silpniausiai. Bet šiaip, vistiek nice ;]
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
sutinku su romullus del viso pirmo plano. Ten backgrounde dar viskas susimakalave ir ne taip matosi tokie.. oldschooliniai 2000-uju metu lygio modeliai, ir atrodo visai neblogai (nors tavo paskutiniuose darbuose kazkaip labai daug nereikalingu sviesos saltiniu kurie visi vienodai atkreipia demesi ir nebeimanoma suprast, kur ziuret), bet visi tie svarbesniu veikeju modeliai yra ant tiek prasti, kad ju arba isvis nereikia, arba galejai juos naudot tik kaip base'a tolimesniem apipaisymam. Aisku.. viskas dar priklauso ir nuo to koks cia buvo tikslas.. ar cia iliustracija, ar mood conceptas, ar aplinkos dizainas ar dar kas, tai nuo paveikslelio paskirties irgi vertinimas aisku gali keistis
0 Taškai
Aciu uz pastebejimus! Jai buciau dares sau, tikrai buciau geriau viska atlikes, bet zinant kokie yra tempai sioje industrijoje ir reikalavimai.. tai viskas prasilenkia su rialybe kai turi atlikti tokio kalibro koncepta per viena diena! Darbas buvo pagrinde atvaizduoti kiek imanoma daugiau detaliu per labai ir turiu aumeni LABAI trumpa laiko tarpa. Viska ka matote sioje scenoje taip ir turejo buti sudeliota pagal uzsakovo nurodymus, purvina, tamsu ir keliais ryskiais sviesos saltiniais. Kitaip taraint tai tik su Keyframe'intas konceptas.
Kad ir kaip ten bebutu esat teisus, tei nera mano geriausias end produktas, is esmes jis ir neturejo buti. 🙂
Kad ir kaip ten bebutu esat teisus, tei nera mano geriausias end produktas, is esmes jis ir neturejo buti. 🙂
--
Concept Design | 3D Modeling | Visual Development
0 Taškai
Tai kitakart taip ir parašyk, kad darbas komercinis, niekas nesipisinės :]
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.