0
0
5
Pežiūrėta 2337
Data: 2011-03-06 00:33
Revit+3dsMax+VRay
pirmas mano darbas su maxu.
komentuokit, patarkit ka paimproovint ar pakeisti.
naktinis renderis beje, galit gal kas patart kaip padaryt kad tureklu stiklas nebutu toks baltas nuo sviesu? bandziau ir double sided ir kitokius stiklo materialus det bet vis tas pats.
pirmas mano darbas su maxu.
komentuokit, patarkit ka paimproovint ar pakeisti.
naktinis renderis beje, galit gal kas patart kaip padaryt kad tureklu stiklas nebutu toks baltas nuo sviesu? bandziau ir double sided ir kitokius stiklo materialus det bet vis tas pats.
Kategorija: Architektūra
Komentarai (5)
Ką "painprūvinti" reiktų, tai norą įdėti daugiau renderių ir didesnės rezoliucijos. O be viso šito, tai reiktų žolę sutvarkyti ir apšvietimą. Tie du dalykai labiausiai kliūna už akies. Ir dar toks klausimėlis. Šitas namas blizgus? Nes antram aukšte virš langų neaiškūs įvykiai vyksta. Tokie vat mano pastebėjimai.
--
'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai
pats namas tai man labai patiko bet renderis tai na dar daug ka reiktu patoboulinti daugiau namo kampu irgi neprosal butu 🙂 zole labai jau tamsi 🙂 tik kaip namas pats patiko cia pats ji suprojektavai ar kaip ?
0 Taškai
su kuo zole darot? as tiesiog uzdejau autograss. gal zinot kokiu lighting geru tutorialu? O pats namas tai vienas is mano studiju projektu.
0 Taškai
galima ir su autogras o kad realistiskiau butu tai galima zole ipaisyti su photoshopu kaip kad daug kas manau tai daro 🙂 ipaiso paskui su photoshopu 🙂 nes jei renderinti zole tai lb daug laiko renderina ta autograsa 🙂
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.