3ds max design 2009
Kam tenka ar teko dirbti su šiuo paketu? ne tik girdėjau bet ir pats pačiupinėjau ir man pasirodė, kad jis nestabilus ir gan dažnai lūžta. ar kas dar susidūrė su šia problema? ir kokios galimos jos priežastys?
--
a-d.lt
0 Taškai
Siuo metu 64 bitu versija pas mane sukasi ant triju kompu ir jokiu problemu nebuvo. Naudojuos jau trecias menuo. Atsitiko tik vienas vienintelis crash´as, nors priezasties taip ir nesuzinojau. Su 2008 versija turejau daugiau problemu.
Tiesa, daugeli scriptu teko persirasyti, mat nezymiai, taciau kai kur sintakse MaxScript skiriasi. Taciau ir del to ne sykio MAX nesmigo, tiesiog ismeta kompiliavimo klaidas.
Tiesa, daugeli scriptu teko persirasyti, mat nezymiai, taciau kai kur sintakse MaxScript skiriasi. Taciau ir del to ne sykio MAX nesmigo, tiesiog ismeta kompiliavimo klaidas.
0 Taškai
O pas tave Vista64 ar XP64? aš pats dirbu su xp ir keikiuos nežmoniškai. paprastai lyg ir nesminga bet va pasidariau interjero scena su 1 300 000 poligonų, atsidarau ją, pasuku ir išsijungia maxas. Atsidarau vėl, kažka truputi pakeičiu, pasuku ir vel išsijungia ir taip kas 5 minutes. Nesuprantu kame bėda. Čia gal mano vaizdo korat FX1700 nesusibendrauja. Bandžiau ir Direct3D ir OpenGL(šis berods lėčiau veikė) ir niekas nesikeičia. Kai ėmiau sudėtingesnius objektus versti į vray proxy tai veikti ėmė stabiliau. Bet tada klausimas kas negerai?
--
a-d.lt
0 Taškai
O pas tave Vista64 ar XP64?
Win XP 64. I Vista puse net nesirengiu ateinancius kelis metus ziureti. Skilandis, o ne operacine. O butu dar geriau, jei issiversciau vien Linux´ais.
Samoningai pavartaliojau scena su 7000 000 poligonu. Jokiu problemu. Realizmas stenejo, taciau nesmigo. Tiesa, viewportuose retsykiais mesdavo Bounding box atvaizdavima, bet labai trumpam. Driveris - Open GL.
Ismeginau ir ant (apie 3000 000 poligonu) ASUS EAH4850 (Radeon HD4850) - vartosi be didesniu artefaktu. Driveris Direct3D.
Tiesa, siandien skaiciuojant viena visiskai nesudetinga scena, MAX pakibo. Taciau labiau itariu VRay, mat kiek veliau scenoje radau tiesiog vaikisku klaidu 🙂
0 Taškai
na as pasidariau sau arbatinuka su keliais simtais tukstanciu poligonu. tuomet juos padauginau ir bendra scena sudare apie 20 000 000poligonu. vartesi noramlei. bet va pradėjau dirbti su interjeru, kaip minejau susidarė 1 300 000p ir viewportuose vaizdas rodomas su texturomis. na ir prasidejo bedos... nežinau nežinau
--
a-d.lt
0 Taškai
dar turiu klaisimėli. kai paleidžiu renderinti, tai darbas vyksta bet mano kompas dėl to nė kiek ne lėčiau veikia. kyla klausimas ar iki galo išnaudojami resursai renderinant. jei ne tai kaip tai pakeisti?
--
a-d.lt
0 Taškai
su tokiu kompiu blemba sunku padaryt, kad leciau veiktu... 🙂
Siaip speju, kad ne visi branduoliai renderina, o daug branduoliu leidzia atlikti kelias operacijas is karto, todel ir neleteja darbas kitom programom. Juolab, kad ramu tiek uzkisti irgi reikia pasistengti.
Siaip speju, kad ne visi branduoliai renderina, o daug branduoliu leidzia atlikti kelias operacijas is karto, todel ir neleteja darbas kitom programom. Juolab, kad ramu tiek uzkisti irgi reikia pasistengti.
0 Taškai
Taigi, vaizdo korta pjauna ir teksturos. Netgi labai. Priezasciu nestabilumui gali buti daug. Praktiskai neimanoma ka nors doro pasakyti nematant realiai situacijos, nepamesinejus scenos ir t. t.
Del isnaudojamu resursu. Na, kiek RAM ir virtualo naudoja - matai dialogo lange. Visko ir neturetu isnaudoti 🙂 O del procesoriaus, iskviesk Task manager (Ctr+Alt+Del) ir pasiziurek, kaip veikia visi keturi branduoliai. Turi buti apkraunami visu 100%, jei tai ne tinklo renderis. Bet kuriuo atveju, jei matai renderinant keturis baketus, veikia visi branduoliai. Tik klausimas, kaip jie isnaudojami. Beje. Kadangi RAM pas Tave pakankamai, kilstelek ir Dynamic memory limit System grupeje VRay bent iki gigo ar dvieju. Tuomet kiek sparciau skaiciuosis Light cashe, Displace, VRayFur ir pan., kas naudoja dinamiskai uzkraunama geometrija.
Del isnaudojamu resursu. Na, kiek RAM ir virtualo naudoja - matai dialogo lange. Visko ir neturetu isnaudoti 🙂 O del procesoriaus, iskviesk Task manager (Ctr+Alt+Del) ir pasiziurek, kaip veikia visi keturi branduoliai. Turi buti apkraunami visu 100%, jei tai ne tinklo renderis. Bet kuriuo atveju, jei matai renderinant keturis baketus, veikia visi branduoliai. Tik klausimas, kaip jie isnaudojami. Beje. Kadangi RAM pas Tave pakankamai, kilstelek ir Dynamic memory limit System grupeje VRay bent iki gigo ar dvieju. Tuomet kiek sparciau skaiciuosis Light cashe, Displace, VRayFur ir pan., kas naudoja dinamiskai uzkraunama geometrija.
0 Taškai
Išsinaudoja visi branduoliai, o Dynamic memory kilstelėjes esu iki 7000 🙂
buvo atvėjis kad renderinant sceną per naktį atėjęs radau išsijungusį maxą. susinervinau ir tą memory pakėliau iki 7 🙂
buvo atvėjis kad renderinant sceną per naktį atėjęs radau išsijungusį maxą. susinervinau ir tą memory pakėliau iki 7 🙂
--
a-d.lt
0 Taškai
Išsinaudoja visi branduoliai, o Dynamic memory kilstelėjes esu iki 7000
Ne, taip baisiai nereikia 😀 Pakaks ir gigo ar pusantro. Palik RAM ir kitiems procesams. Penelyg aukstas limitas dar blogiau. Ir tai gali buti smigimo priezastimi. Kitu System parametru (Leaf ir pan) nerusyk, jei nelabai zinai, ka jie daro. Geriau jau default nuostatos.
0 Taškai
galiu tik tiek pasakyti, kad pabandžiau tik ką scenos region'ą vieną nurenderinti ir naudojau skirtingai DM. Pirmu atvėju 2000 ir laikas buvo 4:15, antru 4000/3:45, trecias 8000/3:11.
čia yra pliki faktai.
čia yra pliki faktai.
--
a-d.lt
0 Taškai
Šiaip, atrodo, dar ir bucket'o dydis turi įtakos greičiui ir resursų naudojimui. Didesnis bucket'as greičiau renderina, bet sunaudoja daugiau RAM'ų, mažesnis - lėčiau renderina, bet mažiau RAM'ų.
Jei čia iš ties yra taip, tai tuos bucket'us galėtų susimažinti tie, kuriems "lūžta" renderis dėl RAM'ų stokos.
Jei čia iš ties yra taip, tai tuos bucket'us galėtų susimažinti tie, kuriems "lūžta" renderis dėl RAM'ų stokos.
--
media
0 Taškai
Dynamic memory naudojamas tik kai kauriems niuansams. Statinei geometrijai, IrMap, Photon map, teksturu ir t. t., skaiciavimui ji nenaudojama. Laiko skirtumas gali buti ir del kitu priezasciu (netgi nuo Windows swap failo bukles). Dar syki pasikartosiu. Dynamic memory limitas jokiu budu negalimas daugiau nei puse RAM. Netgi gal ir kiek maziau. Kadangi DM naudojama tik DALIAI vykstanciu skaiciavimu (dinamiskai ikraunamamiems ir iskraunamiems procesams). Tuomet kas lieka kitiems procesams, geometrijai, teksturoms? Taigi...
Pagaliau apie tai gali paskaitalioti ir VRay helpe 😉
Pagaliau apie tai gali paskaitalioti ir VRay helpe 😉
0 Taškai
Baketu dydis ypatingos ytakos skaiciavimo spartai neturi. Ir jau RAM tikrai niekuo deti 😀 Si procesa virskina CPU. Baketu dydis turi itakos tik IRMap kokybei priklausomai nuo vaizdo dydzio. Tiesa, skaiciuoti 50x50px baketu 6000x5000 rezoliucijos vaizda butu jau iskrypimas: nukentetu IrrMap, o skaiciavimo tektu laukti iki pencijos.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.