Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Klausimai

Forumai3D3ds maxKlausimai

Žinutės: 19
Miestas: Kybartai
Prisijungė: 2014-05-03
Geg 3, 2014
Mishuri sako:
Sveiki, taigi esu modeliavime naujokas ir mokinuosi dar tik kelias savaites. Akivaizdu, kad dar daug ko nežinau todėl paklausu kartas nuo karto jūsų kelis klausimus.

Pirmas klausimas:Ar įmanoma kokį objektą padaryt pilnavidurį?Pvz perpjovus kubo poligon jis lieka tuščiaviduris įmanoma užpildyt tą ervde kaip nors?
0 Taškai

Master
Žinutės: 2597
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Geg 3, 2014
romullus sako:
Visų pirma, užduodamas techninius klausimus, visada nepamiršk paminėti kokia programa dirbi.
Kas link pilnavidurių objektų, atsakymas yra NE. Poligoninius objektus gali įsivaizduoti kaip tampria medžiaga aptrauktus karkasus, kur edges yra karkaso strypeliai, points - karkaso sujungimai ir polygons - medžiaga. Viduje visalaik bus tuščia. Jei nori palaikyti iliuziją, kad objektas pilnaviduris, pjūvio vietą aptrauk naujos medžiagos gabalu. 3ds max atveju, tai bene lengviausia padaryti cap komanda arba cap holes modifikatorium.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
+1 Taškai

Žinutės: 19
Miestas: Kybartai
Prisijungė: 2014-05-03
Geg 18, 2014
Mishuri sako:
Taigi naujas klausimas kaip jūs,senbuviai, modeliuotumėt šita shuriken? part.lt
Aš darau taip, bet ant vienos vieto sustoju ir nebežinau ką daryt. 🙁
Pasidarau spline, padarau extrude susidedu reikalingus edge.
part.lt
Toliau pridedu dar kelis reikalingus edge ir ir sutraukiu reikalingus vertex
part.lt
Galiausiai, padarau per vidurį cilinder ir padarau boolean, bet kaip matot iš viršaus vaizdas pakenčiamas, bet iš apačios tiesiog tragiškas nuo šios vietos nebežinau kaip ištaisyt tą vieta ir toliau dirbt... 🙁
part.lt
part.lt
0 Taškai

Žinutės: 44
Prisijungė: 2010-09-13
Geg 18, 2014
R.G. sako:
1. kai skrynšotini, wireframe dažniausiai duoda daug daugiau naudos nei shaded view.
2. pasidomėk kas yra smoothing groups, pilnai gali būti, kad tavo atveju užteks vien tik to.
3. 3ds maxe modeliuojant tokį paprastą objektą, būtų daug sveikiau apsieiti be boolean.
0 Taškai

Žinutės: 19
Miestas: Kybartai
Prisijungė: 2014-05-03
Geg 18, 2014
Mishuri sako:
Hmm...Jeigu be boolean tai kaip tada tą skyle viduje reikėtų padaryt? 😮
0 Taškai

Žinutės: 84
Prisijungė: 2007-07-27
Geg 18, 2014
mindaugas182 sako:
Išmodeliuot skylę galima. Apskritai aš tai daryčiau 1/8 modelio po to viską su simetrija, jei High Poly modelis bus tai kaip 'reference' galima naudot kokį nors cilindrą su dideliu skaičiumi segmentų (skylei modeliuot). Nors manau galima rasti daug būdų.

Paskutinis redagavo: mindaugas182 2014-05-18, 01:05

0 Taškai

Žinutės: 44
Prisijungė: 2010-09-13
Geg 18, 2014
R.G. sako:
Mishuri, nusiunčiau tau į AŽ nuorodą į video, kaip galima paprastai sumodeliuoti tavo žvaigždutę.
0 Taškai

Žinutės: 1765
Prisijungė: 2006-04-05
Geg 19, 2014
Kajuzas sako:

R.G. sako:

Mishuri, nusiunčiau tau į AŽ nuorodą į video, kaip galima paprastai sumodeliuoti tavo žvaigždutę.

Gali numest ir čia, kitiem naujokam gali praverst! 🙂
0 Taškai

Master
Žinutės: 2597
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Geg 20, 2014
romullus sako:

mindaugas182 sako:

Išmodeliuot skylę galima. Apskritai aš tai daryčiau 1/8 modelio po to viską su simetrija, jei High Poly modelis bus tai kaip 'reference' galima naudot kokį nors cilindrą su dideliu skaičiumi segmentų (skylei modeliuot). Nors manau galima rasti daug būdų.


Na, jei apskritai, tai šitą modelį galima išskaidyti į 16 simetriškų dalių ;] Čia tik šiaip, tarp kitko.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 19
Miestas: Kybartai
Prisijungė: 2014-05-03
Geg 20, 2014
Mishuri sako:
Dėkui visi kas padėjo ypač tas žmogus, kuris atsiuntė video.Net nesitikėjau, kad taip įmanoma išmodeliuot daiktus iš tokio paprasto dalyko. 🙂 Tai man buvo didžiulė patirtis, kuria dabar naudosu ir kituos dalykuos. 🙂
Na ką vėl kita problema visas dėtales turu tik va bėda bėdele kaip sumodeliuot rankena? part.lt
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Geg 20, 2014
Rytis sako:
mesk screeną ką turi, dėsim overpaintą. padėsim, nežunant ką turi nelabai ir išeis padėti.
ryt imesiu workflow kaip tokį daikčiuką padaryti, gal padės 😉
sekmės tobulėjant
0 Taškai

Žinutės: 201
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2011-06-01
Geg 20, 2014
Liucka sako:
Šeip šniurą padaryti galima su spline arba pridėti daug cilindriuku ir juos deformuoti. polycount.com kažkur šitoi forumo temoi atsimenu buvo diskutuota apie skiautės vyniojima aplink objektą.
0 Taškai

Žinutės: 201
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2011-06-01
Geg 20, 2014
Liucka sako:
Ai beto gali kurtis WIP temą, kur dėsi savo darbus nebaigtus/baigtus ar kai iškils problemų. Man pvz įdomu pasižiūrėti ką kiti daro tai geriau WIP temoi turėk savo kampeli.
0 Taškai

Žinutės: 19
Miestas: Kybartai
Prisijungė: 2014-05-03
Geg 21, 2014
Mishuri sako:
Hmmm...WIP temoi ir galėsu tikiuosi netik kūrinius dėt, bet ir klausimus klaust? 😀
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Geg 21, 2014
Rytis sako:
taip
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.