Padekit - Virtual memory to low
Kas žinot šį pranešimą pasirodantį apatiniame kape renderinant tai gal žinote ir jo sprendimą?
Pas mane 8Gb ramo, C diske vietos 13 Gb, o D 130 Gb, bet kai paleidžiu renderinti sceną su daug proxy medžių arba žole su vraydisplacemod'u tai light catcha skaiziuoja 25006540... belekiek valandu, pakimba arba palikus nakčiai randu išjungtą maxa ir ta nuostabų pranešimą "Virtual memory to low". Mano supratimu 8GB ramo tūrėtu pavežti renderinimą... bet... nepaveža.
Gal kas žinot kaip spręsti šią problemą nes neina normaliai dirbti.
Prisegu ir vray sistemos nustatymus bet vargu ar tai priežastis:
Pas mane 8Gb ramo, C diske vietos 13 Gb, o D 130 Gb, bet kai paleidžiu renderinti sceną su daug proxy medžių arba žole su vraydisplacemod'u tai light catcha skaiziuoja 25006540... belekiek valandu, pakimba arba palikus nakčiai randu išjungtą maxa ir ta nuostabų pranešimą "Virtual memory to low". Mano supratimu 8GB ramo tūrėtu pavežti renderinimą... bet... nepaveža.
Gal kas žinot kaip spręsti šią problemą nes neina normaliai dirbti.
Prisegu ir vray sistemos nustatymus bet vargu ar tai priežastis:
--
a-d.lt
0 Taškai
Mental ray reikia mažint ray trace depth, ir pamažint ramų naudojimą.
0 Taškai
na, dynamic memory 6-8k turetu but jej jau 8gig ramo. bet kad tas tave isgelbes tai nemanau. bandyk optimizuotis scena, apmazint medziu. gal tie tavo medziai labai didelio svorio. lightcashe'as nelabai draugauja su zole ir medziais, uztenka uzmest 500 smaplu ir labai uzsitesia skaiciavimas. sprendimas galetu but medzius renderint atskiru passu su LC 100 samplu. zole irgi atskiru
0 Taškai
Man geras žmogus vienas patarė sudėtingose scenose nenaudoti LC. Logikos tame matau nes jis būtent sunkiai ir susidoroja su dideliu kiekiu medžių bei žolės displac'u
--
a-d.lt
0 Taškai
Cia radau kaip istaisyti sia problema uzsienio forume daugkam pasitaikanti problema :
Click Start / Control Panel / Performance and Maintenance / System / Advanced tab
Under Performance click the Settings button.
Click the Advanced tab.
Under Virtual Memory, click the Change button.
Under Paging file size for selected drive,put a tick next to Custom size:.
The minimum should be 1.5 times your memory size. The maximum should be three times your memory. If you continue to have problems, raise the maximum. Keep raising it until you no longer get the message.
Then click the Set button.
Or, the best solution, you could increase the amount of RAM your system has, by buying more, since the hard drive is much slower than RAM.
That's how I solved my, low virtual memory, problem.
Click Start / Control Panel / Performance and Maintenance / System / Advanced tab
Under Performance click the Settings button.
Click the Advanced tab.
Under Virtual Memory, click the Change button.
Under Paging file size for selected drive,put a tick next to Custom size:.
The minimum should be 1.5 times your memory size. The maximum should be three times your memory. If you continue to have problems, raise the maximum. Keep raising it until you no longer get the message.
Then click the Set button.
Or, the best solution, you could increase the amount of RAM your system has, by buying more, since the hard drive is much slower than RAM.
That's how I solved my, low virtual memory, problem.
0 Taškai
Faktas tas kad pas tave baigiasi ram, o kai jie baigiasi tada win pradeda rasyti i hdd kas viska suletina, ir pagal default tai win hdd skiria vietos 1.5 karto daugiau, negu turi ram, vietos tavo hdd tai gaunasi kad dar 12 gb suvaro i tavo hdd. taigi turi 8 gb physical memory ir 12 gb virtual memory, o kai uzpildoma ir virtual memory, tada ismeta ta bjauru pranesima virtual memory too low. bandyk kaip nors optimizuoti scena ar pati renderi, ar renderink sluoksniais, na dar gali pabandyti padidinti virtual memory dydi bet tada tau reiks atlaisvinti vietos c diske, nes kaip matai paskaiciavus tai tau teoriskai reiktu daugiau nei 20 gb ram, o cia jau reiktu tada naujos sistemos ir daug pinigu
0 Taškai
Pas mane irgi budavo panasiu dalyku, kol supratau, kad texturos su rezoliucija 5000x5000 geriau nenaudoti, mazinant texturos rez. mazejo ir apkrovimas. Gal cia siuo atveju kazkas kitaip. Esme ta kad 13 GB harde laisvos tai biski mazoka. As dar savo Vistoj naudoju fleshke su Ready-Boost rezimu, esant didelei apkrovaij ir i flesha apie 2GB prisipumpuoja. O Dynamic memory limit gali kilsteleti ir daugiau.
0 Taškai
Kompiuteri: WinXP x64 naudoji? Bandei Vista x64?
Gali pabandyt keisti max. tree depth ir face/level coeficient bei min. leaf size.
Asmeniskai kiek prisimenu LC su daug medziu puikiai renderino (Vista x64, 16GB, V-Ray SP3), nors dabar va turiu viena interjero scena kur su LC pakimba del geles vazono 😀 (WinXP x64, 10GB, V-Ray SP2)
Gali pabandyt keisti max. tree depth ir face/level coeficient bei min. leaf size.
Asmeniskai kiek prisimenu LC su daug medziu puikiai renderino (Vista x64, 16GB, V-Ray SP3), nors dabar va turiu viena interjero scena kur su LC pakimba del geles vazono 😀 (WinXP x64, 10GB, V-Ray SP2)
--
fighting the good fight
0 Taškai
Manau daugelis yra su tuo susidure,konvertuodamas objektus i proxy tu sutaupai memoriaus,bet kartais cia ne visai tame reikalas,rezoliucijos dydis turi labai didele reiksme nes didinant rezoliucija didieja irradiance mapo dydis,is esmes galima tokiu atveju ji mazinti tai nelabai jauciasi,bet turi atitinkamai dideti LC,toliau-svarbu kokioj pozicijoj randasi tavo kamera,jeigu daug geometrijos arti kameros irradiace mapas tose vietose turi buti tikslesnis o tai reiskia kad didesnis,matai ta auto ties default geometry,jeigu padarysi dinamic jis turetu surenderinti betka,taciau neigemas efektas tame kad jis nuloadina geometrija ir kartais renderio laikas padideja labai smarkiai.Zodziu sprendimo budai mazinti rezoliuciija arba mazinti irradiance mapa jeigu galima,persokti ant dinamic nors jis daugumoj tinka daugiau animacijoj bet padeda vienaip ar kitaip be to su dinamic memory limith elkis atsargiai,nebent zinai ka tai daro,papyldomi effektai kaip displacementas rija papyldomos atminties.Neesu isitikines 100% bet DMC sampleris adaptive amount turi reiksme del artimu objektu,jeigu adaptivumas didelis kaip cia 85 rendeis maziau kankinasi su artimais kamerai objektais bet prarandi tiksluma...
0 Taškai
Sorry,klaida padariau,jeigu adaptivumas didelis (link 1.0) tolimesnius objektus nuo kameros rederini greiciau bet netiksliau ir tuo maziau greiciausiai priklausai nuo AA filtro
0 Taškai
Adaptive amount neturi nieko bendro su objektais esanciais arciau ar toliau kameros.
--
fighting the good fight
0 Taškai
Tiesiogiai ne bet kadangi jis valdo kitus parametus tai netiesiogini rysi turi kuris tikrai svarus del paveikliuko rezoliucijos,pabandyk sumazinti adaptivuma iki 0.006 ir padidinti iki 0.9 skyrtumas renderio laiko ir tikslumo bus akivaizdus...todel sumoj turi reiksme...
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.