Renderio laikas
Nuo ko priklauso renderinimo laikas (ta prasme nuo pc kokiu parametru) ? negi tik nuo ramu ? :huh:
--
Dar tik pradedu, o gera pradžia pusė darbo 😉
0 Taškai
ir nuo procesoriaus...
plius renderis ir jo nustatymai ;]
plius renderis ir jo nustatymai ;]
--
Every expert was once a beginner...© Kaksht#cg -computer graphics
0 Taškai
aaa, taj wa ko pas darugeli paveiksleli kazkoki liewa wisa walanda renderino 😀 nors ramu sociai, o su procu taj ten jau problemos :rolleyes:
--
Dar tik pradedu, o gera pradžia pusė darbo 😉
0 Taškai
Nuo ramu tai labai nedaug renderio laikas priklauso, nebent tada, kai pradedama naudoti hardo atmintis. Procas visada bus per letas, nors nuo jo labiausiai viskas priklauso, todel protingiausia ka gali apdaryti - tinkamai sureguoliuoti savo renderio parametrus.
0 Taškai
Nuo ramu labiau priklauso scenos detalumas ir kokybe, o jei nori sutrumpinti renderio laika tai gali sujunti savo kompa su savo draugelio ar dar kieno i tinkla ir turesit renderfarm'a. Tegu visi renderina.
0 Taškai
Nuo ramu labiau priklauso scenos detalumas ir kokybe...
Va, čia tai paaiškinimas 🙂 Argumentai? Linksma. Galima netgi pagalvoti, jei patingėsiu detalizuoti ar iki galo atidirbti sceną, tiesiog perku daugiau RAM ir viskas OK 🙂
Visumoje vizualizacijos laikas "priklauso" nuo visko: geležies (CPU, RAM), renderio nuostatų, apšvietimo, poligonų kiekio, tekstūrų ir materialų, šeiderių... kai kas įtakoja mažiau, kitkas daugiau, bet veikia viskas - netgi naudojamo renderio specifika ir algoritmas.
0 Taškai
viskas labai priklauso nuo procesoriaus, ypac jei procesorius yra "Dual Core" skirtumas milziniskas. pas mane stovi Athlon_X2 4200+ @ 2x2.7ghz 2GB RAM tikrai geras daikciukas. na o ramai labiausiai pasireiskia kai yra daug pavirsiu, visus juos reikia uzloadinti, kiekvienas poligonas pasiima sau atminties dali, svarbu ne tik ramu kiekis bet ir ju greitis, beje ir gera VGA kartais prideda greicio, ypac jei dirbama su Open_GL draivais. Taciau is principo viska diktuoja renderio nustatymas, sviesa, blizgūs ir reflektuojantys pavirsiai ir t.t. Taigi, minetas hardwaras tik santykinai pagreitina renderinima, na o didziausias "darbininkas" kompe, kaip jau sakiau, yra procas.
0 Taškai
VGA visiškai jokios įtakos renderyje neturi. Absoliučiai. 🙂 Ji dirba tik viewportuose. RAM reikalingi ne tik poligonų krovimui. Pvz., jei renderyje naudojami fotonai - jų korta skaičiuojama į RAM, ir kai jų trūksta, keliama į hardą (atitinkamai lėtėja skaičiavimas ir nuskaitymas). Taip skaičiuojamos visos kortos.
0 Taškai
Deja VGA yra naudojama tik zinoma ne su visais renderiais, o tik su Gelato ir jis veikia tik su nvidios vga.
0 Taškai
Gelato VGA naudojamas tik sąlyginai (tik GPU). Visuose kituose renderiuose, nepriklausomai nuo to, ar jie Retrace ar Scanline - niekada VGA nenaudojama.
0 Taškai
Nieko ten salyginai nera. Naudojamas ir CPU ir GPU. O kad kituose renderiuose nenaudojama vga jau buvau parases anksciau
0 Taškai
maya Hardware renderi turi, dar PURE naudojama raytrace skaiciavimams, bet tia jau specifika
0 Taškai
pz 🤔 gerai kad linnarri pasygerej apie sawo kompa . jauciu wisuos forumuos aprasai kox as kietas kad pas mane dualas. ajajaj 😀 jauciu dar ce nekukliausias tavo apibudinimas 🤔
--
Dar tik pradedu, o gera pradžia pusė darbo 😉
0 Taškai
WallaS>>> paminejau tik du parametrus, nieko cia nezemisko. Ko klausei ta ir atsakiau, paziurek jei netiki i PC testus interne ir pamatysi kad antras branduolys gali duoti max'e net 40 proc. pagreitejima, o jei dar pasigilinus i overclocking'o subtilybes tai galima dar bent 20 procentu isspaust. Tiesiog yra zmoniu kurie isvis nenutuokia koki kompa pirkt, tai as savo ruoztu ir rekomenduoju Dual Core, nes tai tikrai pasiteisina. beje jei tik maxas ne senesis uz 8. Tik max 8 palaiko "multithreading" rezima, o max 9 sis rezimas bus dar patobulintas ir leis naudoti bet Quad Core.
0 Taškai
kas sake kad ce nezemiska.. 🤔 kompas ir tek o vien del maxo as kompo pirkt tikrai nesiruosiu 😀
--
Dar tik pradedu, o gera pradžia pusė darbo 😉
0 Taškai
na cia depends (offtopicas aisku jau prasideda bet what the hell... 🙂 ) Geriausias pasirinkimas siuo metu kogero butu Intel Core Duo, quad core dar nera, o del kompo ir maxo tai cia priklauso... jeigu kompas yra tavo darbo yrankis ir dirbi tu su maxus tada kodel gi ne 😉
0 Taškai
Lwo>>> na del intel tai nieko gero negaliu pasakyt, nes rinkoje esantis Pentium D jau mane nuvyle, nes dirbant autocadu krecia tokius cirkus, kad net nervai nelaiko, visgi Pentium D (core duo), buvo isleistas kaip skubus atsakas i athlon64_X2, tik dabar pasirodziusi antroji karta ("core 2 duo") su Conroe serdimi yra apciuopiamai geresne, nors kaina ir nepelnytai didele, bei dar keleta menesiuku, tex palaukti iki tai ateis i Lietuva. Taigi geriausia ka rinka siandien gali pasiuliut yra A_64_X2. Na o del Quad core, tai taip, jo dar nera kaip ir "max 9" bet greiciau nei po pusmecio parduotuviu lentynose turesim ir quad core.
0 Taškai
Na Core 2 duo jau yra parduotuvese, o quadcore kensfiled'o negalima vadinti nes du procai bus i viena sukisti, tas pats kai motkoj tureti du CPU dualcore
0 Taškai
del Kensfield tai sutinku, jis tik bandymas suktis is padeties, bet as turiu galvoje AMD platforma, siu metu pabaigoje iseina pirmieji 0.065 nm AMD procesoriai. Inzineriniai pavyzdziai jau naudojami bandymo tikslais.. Taigi su 0.065 nm technologija turetume sulaukti ir pirmuju jau pilnaverciu A64_X4, su 4 savarankiskais branduoliais. Sklinda gandas kad 2007m gali pasirodyti ir AMD procesoriaus versija skirta geimu megejams, kuriame gali buti ikistas ir ATI grafinis chipas, gal net paremtas visiskai nauja K8L architektura. Juolab kad visos programos dabar kuriamos multithreading rezimui. Su tokiais procais reix ir RAM'u statyt 2GB-4GB.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.