vel neaiskumai. editable mesh problemos?
Bal 3, 2007
Ištrintas vartotojas
sako:
Sveiki 😉 vel prasau pagalbos. stud.ktu.lt
Turiu as box'a paversta i editable mesh modeli, sakykim ten siena. Jose noriu padaryti duris. pasizymiu tam tikra plota ir ji istrinu taciau man lieka tuscia ertme sienos storyje. Kaip man ta ertme uzlyginti? Jei meshas padarytas is line tai tuomet yra irankis kuris leidzia tam modeliui prideti daugiau liniju (jos turbut segmentais vadinamos) taciau ant boxo tokio irankio nerandu. Kokia iseitis is sios problemos?
Aciu uz patarimus. 😉
P.S. naudoju 3D max 9
Turiu as box'a paversta i editable mesh modeli, sakykim ten siena. Jose noriu padaryti duris. pasizymiu tam tikra plota ir ji istrinu taciau man lieka tuscia ertme sienos storyje. Kaip man ta ertme uzlyginti? Jei meshas padarytas is line tai tuomet yra irankis kuris leidzia tam modeliui prideti daugiau liniju (jos turbut segmentais vadinamos) taciau ant boxo tokio irankio nerandu. Kokia iseitis is sios problemos?
Aciu uz patarimus. 😉
P.S. naudoju 3D max 9
0 Taškai
gal kovertuok i editible poly ir pasirenki border(cia prie visu tu vertex edge ir .t.t) ir tada pasirink ta vieta ir paspaudi desni ir cap
0 Taškai
nedaryk taip kaip toto sako
po viena poli daryk
po viena poli daryk
--
Can't Make It - Fake It
0 Taškai
Bal 3, 2007
Ištrintas vartotojas
sako:
tai ne editable mesh o editable poly daryti geriau?
To J: su pilim dar visai nieko, kol viskas kuriama is primityvu tai dar darosi 🙂 kai prasides texturavimas, kambariu kurimas ir pan. verksiu 🙂
To J: su pilim dar visai nieko, kol viskas kuriama is primityvu tai dar darosi 🙂 kai prasides texturavimas, kambariu kurimas ir pan. verksiu 🙂
0 Taškai
Bal 3, 2007
Ištrintas vartotojas
sako:
cia siaip pastebejimas: forumo laikas valanda veluoja, adminai, tvarkykites 🙂
0 Taškai
Bal 3, 2007
Ištrintas vartotojas
sako:
na man svarbiausia kad tas linijas (segmentus?) breztu ar taskus sujunginetu kai vertex busena nusistatai, bet ish boxo mesha pavertes nerandu kaip tai padaryti 🙁 kodel cap negerai?
0 Taškai
na jei sienoj daugiau nebus jokiu skyliu, tai jei naudoji ziauriai perdaug poliu 😉 , na as asq nezinau visu tavo uzmaciu 🙂
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
Bal 4, 2007
Ištrintas vartotojas
sako:
cia tik pvz. pateikiau 😉 aciu uz pagalba 😉
0 Taškai
o vyruti 🙂 jeigu tiek naudoji poligonu modeliavimui ir nzn kaip uzkimsti skyle,patariu atidek savo darba kitiems metams nespesi!!!
0 Taškai
Bal 4, 2007
Ištrintas vartotojas
sako:
na dar bandysiu kapstytis 😉 beje, ar poligonu skaicius modelyje turi reiksmes renderinimo trukmei? ar renderinimas labiau priklauso nuo objektu skaiciaus?
0 Taškai
A) jei reikia dar reikia skaityk cia: badongo.com ps.: cia vienas is daugybes budu kaip tai padaryt
😎 Nuo visko priklauso 😉
😎 Nuo visko priklauso 😉
--
Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai
Kuo daugiau poliu tuo, daugiau skaiciavimo renderio enginui.
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
O pasiekus tam tikra poligonu skaiciu, max'as gali pasakyti, kad neuztenka RAM ir nuluzti...
--
Maksimoj neperku.
0 Taškai
na su tokiu niuansu nera dar teke susidurt 🙂
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
Tai cia renderinant su kokiu vray. Gali pabandyti pasodinti miska ir busi susidures (tik proxy nenaudok!) 🙂 .
--
Maksimoj neperku.
0 Taškai
Labai ramiai max'as lūžta 🙂 Pavartyk kokią 6 - 12 milijonų polikų sceną ir pamatysi 🙂 Pas mane Workstation'e su 4GB RAM neretai max'as išlekia.
O renderinant jokio skirtumo, ar VRay, ar Scanline - visur įtakos turi poligonų skaičius.
O renderinant jokio skirtumo, ar VRay, ar Scanline - visur įtakos turi poligonų skaičius.
0 Taškai
O kodel proxy blogai,labai smagei dyrba,galima bet koki kieki parenderint poliu,labai zmoniskai,tik terliojimosi daug iseina.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.