Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Dėl normal map'o renderinimo.

Forumai3DNaujokų klausimaiDėl normal map'o renderinimo.

Žinutės: 60
Prisijungė: 2010-08-18
Rugp 18, 2010
Simauskas sako:
Laba diena, iškilo man tokia problema, besimokant normal maping'ą. Viską dariau pagal tutorialsus, kaip, antai, čia:
cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/how-to-bake-a-flawless-normal-map-in-3ds-max/

Bet galiausiai ištiko taip, kad map'as visai nepanašus į tokį, kokio noriu. Ir dar keista problema, kad surenderinto map'o apšvietimas priklauso nuo perspektyvos viewport'o. Apatiniuose paveikslėliuose matosi.

ipix.lt/images/95413658.jpg

ipix.lt/images/81270148.jpg

Ar gali būti šita velniava dėl mano kompiuterio? Asus laptopas, su integruota vaizdo plokšte? Ar tiesiog mano nustatymai kur nors šlubuoja?
Tiesa, darant testą, su nesudėtingom figūrom, mapas surenderinamas teisingai.
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 925
Prisijungė: 2008-03-31
Rugp 18, 2010
Augis sako:
Panasu, kad tu cia padarei bump mapa ne normal mapa. Tos raudonos vietos rodo, kur spinduliai nesurado galutinio tikslo (greiciausiai low poly modelis islenda virs hight poly.) reikia pazymeti kad jei neranda naudotu vidutine reiksme, dabar nepamenu kaip vadinasi.
Geriau pabandyk naudoti XNormal, negu maxa mapu beikinimui. Arba Topogun. XNormal yra nemokamas.
0 Taškai

Žinutės: 517
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Rugp 18, 2010
Armians sako:
bake'indamas nustatymuose nurodyk kokinors folderi (arba naudok ta defaultini) ir paziurek ka po bake'o gauni juose. tai ka rodo visas tas "rendered frame window" yra visai ne tai ka gauni istikruju
Ir pritariu Augiui del xnormalo arba topogono, su maziau galvos skausmu gausi daug geresnius rezultatus, bent jau kas liecia pati bake'inima
0 Taškai

Žinutės: 60
Prisijungė: 2010-08-18
Rugp 18, 2010
Simauskas sako:
Tai, ką gauni išaugojus, po bake'o irgi kažkokios pievos, map'as kaip map'as, bet buožė išsivertus į kitą pusę ir, šiaip, daug neatitikimo, greičiausiai dėl cage..
Pabandysiu XNormal, nors bendram interesui ir su maxu noriu mokėti. Dėkui už patarimus, gaila, kad webas jų lūžęs.. -_-
0 Taškai

Žinutės: 1022
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Rugp 18, 2010
gestis sako:
Laptopas čia ne prie ko tikrai. Jau nuo ko priklauso bake'inimas tai nuo ramų. Bet net jei jų ir pritrūktų, būtų naudojama virtualioji atmintis, tada, žinoma, bake'inimo procesas užsitęstų.

Problema tik settings'uose. Jei sakai, jog buožė išsivertusi į kitą pusę, tai galimas dalykas, jog koordinačių kryptis supainiota pritaikant map'ą. Taip pat bake'inimo metu turėtų būti naudojama "tangent space" tokiems objektams kaip šis.

O ten, kur renderio lange yra raudonos vietos, tai ten yra error'ai, t.y. cage'as palenda po objektu, o turėtų būti virš jo.
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 925
Prisijungė: 2008-03-31
Rugp 18, 2010
Augis sako:
Kai priskiri normal mapa nustatymuose pabandyk sukeisti vietom zalia su raudona
0 Taškai

Žinutės: 514
Prisijungė: 2014-02-14
Sau 24, 2016
kgiedrius sako:
Nenoriu dėl tokio nemokšiško klausimo kurti naujos temos, tai užduosiu čia. Išsikepiau tarkim 8K normal map'us, bet vėliau prisireikė mažesnės rezoliucijos. Greičiausias variantas, mano galva būtų, juos susimažinti kokiame nors 2D redaktoriuje.

Šiaip naudojama tokia praktika, ar, visgi geriausia, nustačius mažesnę rezoliuciją, map'us perkepti iš naujo - ta prasme, gal mažinant 2D redaktoriuje atsiranda kokie nors nepageidaujami spalviniai iškraipymai ar pan.?

--

Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
0 Taškai

Žinutės: 195
Miestas: Lietuva
Prisijungė: 2014-05-21
Sau 25, 2016
samba sako:
naudojama, ir net daugiau detaliu tau liks tokiu atveju.
0 Taškai

Žinutės: 514
Prisijungė: 2014-02-14
Sau 25, 2016
kgiedrius sako:
Supratau, ačiū.

--

Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
0 Taškai

Žinutės: 450
Miestas: Zurich/Vilnius
Prisijungė: 2009-09-07
Sau 25, 2016
ES sako:
Lygiai taip pat ir su renderinimu ;) nori gražaus, detalaus ir crispy renderio, tai išrenderink didesnė rez, o po to sumažink. Arba naudok downsamplingą :)
0 Taškai

Žinutės: 514
Prisijungė: 2014-02-14
Sau 25, 2016
kgiedrius sako:

ES sako:

...downsampling...


Sarmata prisipažinti, bet lig šiolei nebuvau susidūręs su tokiu terminu. Google dėka, ta spragą daugmaž užtaisiau.

--

Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.