Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Deagle WIP

Forumai3DWIPDeagle WIP

Žinutės: 4
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2014-01-15
Sau 15, 2014
famegame sako:
Sveiki, mokinuosi modeliuoti blenderiu, imetu pirma rimtesni darbeli, sitas deagle nebaigtas veliau imesniu detalesni. Taciau gal kas ka idomaus pasakys 🙂

0 Taškai

Žinutės: 1765
Prisijungė: 2006-04-05
Sau 15, 2014
Kajuzas sako:
Sveikinu atvykus, parodyk tinklelį, galėsim daugiau pakomentuot 🙂
0 Taškai

Žinutės: 737
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-09-29
Sau 15, 2014
Grubber sako:
Sveikas,
Jei mokiniesi modeliuot tai būtinai dėk tinklelį kartu. O renderis tai visai nieko 🙂

--

Kada ledus laižysim?
artstation.com
0 Taškai

Žinutės: 4
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2014-01-15
Sau 17, 2014
famegame sako:
Tinklelis toks, tikiuosi tai, ko reikejo. imetu dar viena renderiuka. Dar nurenderint kitoj scenoj reikes ir padirbeti su postu daugiau

0 Taškai

Žinutės: 84
Prisijungė: 2007-07-27
Sau 17, 2014
mindaugas182 sako:
Modelis gražiai atrodo, bet iš tinklelio su subdiv jokios naudos...
0 Taškai

Žinutės: 4
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2014-01-15
Vas 6, 2014
famegame sako:
Sveiki, susiduriau su nedidele problemele blenderyje texturinant cilindra. Unwrapinant NE smoothinta, viskas gaunasi ok. Taciau uzdejus smooth textura issikraipo. Gal kas zino kaip tai apeiti? Idedu keleta paveiksleliu kad vaizdas butu aiskesnis.
Paskutiniajam paveikslely matosi kokiu budu unwrapinta.

Paskutinis redagavo: famegame 2014-02-06, 09:41

0 Taškai

Žinutės: 917
Miestas: Bournemouth
Prisijungė: 2011-04-09
Vas 6, 2014
blink182 sako:
Reikia daugiau formos kad programa zinotu kurioj vietoj nukirt ta virsu. Paverks i pirma subdiv leveli tada gausi daugiau poliu, ir tada unwrapink

--

cheers!
0 Taškai

Žinutės: 110
Prisijungė: 2004-11-22
Vas 6, 2014
Domino sako:
Nežinau, kaip Blender'yje, bet LightWave'e yra toks dalykas, kaip "UV interpolation". Ten galima pasirinkt, ar Linear, ar kažkaip kitaip interpoliuoti, kai subdivide'ini. Jeigu, tarkim, subdivide'ini algoritmu "Subpatch", tai "UV interpolation" irgi pasirenki "Subpatch". Tuomet UV map'ą gražiai išlaiko, kai subdivide'ini mesh'ą 🙂 Paieškok kažko tokio Blender'yje.
0 Taškai

Žinutės: 1424
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Vas 6, 2014
krz3d sako:
Pabevelink gražiai kraštus, plius per cilindro vidurį pora segmentų įdėk ir neliks to stretcho
+1 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.