Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Workshop_01 - Domino

Forumai3DWIPWorkshopsWorkshop_01 - Domino

Žinutės: 110
Prisijungė: 2004-11-22
Sau 1, 2015
Domino sako:
Sveiki,

Su naujaisiais metais visus!

Nebuvau įsitikinęs, kur dėti šitą darbelį: jis kaip ir baigtas, tai į WIP skiltį nelabai tinkamas, tačiau nėra kažkoks pavyzdinis, kad dėčiau jį prie baigtų (rimtesnių) darbų. Be to, ir feedback'o sulaukti būtų labai naudinga, tai nusprendžiau jį įmesti čia :) Ir nors šitas workshop'as nebe šviežias, tikiuosi, kad kas nors tikrai pamatys ir pakomentuos.

Truputį apie patį modelį. Išpuolė čia toks low-poly modelių konkursėlis tema "Christmas Ornament". Buvo skatinama sukurti ką nors, kas būtų paremta žaidimo personažu/tema/objektais, tai šovė į galvą mintis padaryti "Kalėdinį trofėjų" - orko galvą, iš kurios kažkas būtų pasidaręs Kalėdinį žaislą :)

Skulptinimui buvo naudotas Sculptris, o retopologijai, bake'inimui, base mesh'ų ruošimui ir kt. - LightWave. Naudota viena 2048x2048 tekstūra (color, normal ir šioks toks specularity map'as) bei dvi 1024x1024 (color ir normal map'ai). Modelis turi ~3900 trikampių.

Kadangi nebuvau anksčiau daręs retopologijos, o ir skulptinti bei bake'inti map'us yra tekę minimaliai, buvo labai įdomu pereiti visą workflow'ą - daug ką išmokau. Bet kartu, aišku, kilo ir įvairiausių bėdų.

Iškart galiu paminėti, kad low poly topologija nėra tobula, bet jai iš dalies kišo koją faktas, kad LightWave'as neturi padorių įrankių retopologijai, o (veikiančių) plugin'ų irgi neradau. Kita vertus, jautėsi ir žinių trūkumas, tad jeigu kas nors paminėtų/pažymėtų didesnes topologijos klaidas, būčiau labai dėkingas! UV map'ai irgi nestebuklingi, bet unwrap'inau ir bake'inau kiekvieną dalį atskirai (t. y. kai tik ją sumodeliuodavau), tai galiausiai kai kurias dalis sugrūdau bet kur, kur dar buvo vietos :) Normaliu atveju, be abejo, reikėtų unwrap'inti (arba bent jau pertvarkyti UV space'ą), kai viskas jau sumodeliuota, bet šiuo atveju tiesiog vis nekantravau kiekvieną dalį subake'inti :)

Šiaip ar taip būtų puiku sulaukti kokio nors feedback'o.

Vaizdeliai iš Unity:



Wireframe:



Tekstūros:



O čia 3D peržiūra (yra galimybė įjungti ir wireframe'ą):

Paskutinis redagavo: Domino 2015-01-01, 23:50

0 Taškai

Žinutės: 592
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-09-29
Sau 2, 2015
Grubber sako:
Manau, kad visai neblogai gavosi.
Dar šiaip norėtusi spalvų variacios, pavyzdžiui kažkokių mėlynų atspalvių. Akis galima būtų užverst arba vieną kurią užmerkt, nes dabar tai labai gyvos atrodo :)

--

Kada ledus laižysim?
0 Taškai

Master
Žinutės: 2263
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Sau 2, 2015
romullus sako:
Man užkliuvo keletas dalykų (žr. prisegtą paveiksliuką), bet iš visų finišavusių šitam workshop'ę tau drąsiai galiu skirti antrą vietą :] Šaunuolis!

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 110
Prisijungė: 2004-11-22
Sau 2, 2015
Domino sako:
Ačiū už atsiliepimus - labai teisingos pastabos!

Grubber, dėl atspalvių turi galvoje, kad ant pačios odos galima buvo pridėti melsvumo? Ar tiesiog visam modeliui kažkur įdėti melsvų akcentų (tarkim, kokį mėlyną auskarą ar pan.)?

romullus, ačiū už įvertinimą :)
0 Taškai

Žinutės: 592
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-09-29
Sau 2, 2015
Grubber sako:
Taip, turėjau omeny odą :)

--

Kada ledus laižysim?
0 Taškai

Žinutės: 488
Prisijungė: 2014-02-14
Sau 3, 2015
kgiedrius sako:
Man labai lūpų aksesuaras patiko :D ir šiaip, bendrai, viso darbo mintis. Čia šiam, minėtam aksesuarui, kokią paskirtį autorius priskyrė: buvo papuošalas tvariui dar "gyvam" esant ar, po savo nusibaigimo", buvo "papuoštas" tam, kad išsižiojęs nebūtų :D ?

--

Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
0 Taškai

Žinutės: 110
Prisijungė: 2004-11-22
Sau 4, 2015
Domino sako:
Grubber, supratau, dėkui :)

kgiedrius, ačiū ;D Lūpų aksesuaro mintis - antrasis variantas (kad nevypsotų, buvo susegtas).
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.