Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Workshop_01 - Rytis

Forumai3DWIPWorkshopsWorkshop_01 - Rytis
«12»

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Gruo 31, 2013
Rytis sako:
Nu aš irgi kolkas tik sukuriu, dėl, apsireiškimo 😉
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Vas 17, 2014
Rytis sako:
sveiki, na pagliau baigiausi blockoutą, nusprendžiau daryti, tą ką ir pradžioje pats pasipaišiau vien todėl, nes nebus labai sunkių hard surface detalių, o kartu bus ir organikos, ko norėjau.
hope u like it

0 Taškai

Žinutės: 1424
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Vas 17, 2014
krz3d sako:
Hm man tai dizainas nelabai patinka kolkas. Man labiausiai kliūna kad tarp formų nęra gražaus flowo, pvz tas kūnas kur yra organinė dalis yra visiškai simetriška gal kojas reiktų daryt skirtingas, dar aš bandyčiau prailgint patį kūną kažkaip, kad nebūtų toks burbulas apvalus. Čia manau reiktų žiūrėt į visokius vabalus, vorus, skorpionus, krabus ir t.t. Nesakau, kad čia kažkokį gyvūną reik padaryt bet nepamaišytų kažkokių elementų pridėt iš gamtos 🙂
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Vas 17, 2014
Rytis sako:
Dėkui už feedbacką 🙂
taip kojos ir pats kūnas dar labai keisis, čia tik tas blockoutas, kurį dynameshinsiu ir tampysiu, pradžioj reikėjo, tik kad tam tikros detalės vietoj būtų ir tiek.
dėl vabalų gera mintis, reikės prisirinkti refų, dėkui 🙂
0 Taškai

Žinutės: 44
Prisijungė: 2010-09-13
Vas 17, 2014
R.G. sako:
Atrodo tikrai šauniai! Iš kur tas antras skrynas?
0 Taškai

Žinutės: 201
Miestas: Alytus
Prisijungė: 2006-07-11
Vas 17, 2014
JagrO sako:
Idomus pasirinkimas, patinka ir man tokie gyviai 🙂

--

<< cgart.lt >>
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Vas 17, 2014
Rytis sako:
pats apatinis, maxas, o pirmas ir antras, zb 🙂
dėkui, tikiuosi kažkas gero gausis
0 Taškai

Žinutės: 514
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Vas 18, 2014
Armians sako:
noretusi pamatyt ka naudoji kaip refus/inspiracija, nes nelabai isivaizduoju kas cia vyksta. Kolkas mano akim ziurint, is blockout'o spriandziant, tai cia toks monstriukas kokius zaidimam darydavo pries 20 metu x] Velgi, nelabai ka galiu pasakyt, kai neisivaizduoju galutinio vaizdo

Paskutinis redagavo: Armians 2014-02-18, 10:57

0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Vas 18, 2014
Rytis sako:
mintis tai buvo tokia, na kad pats maždaug žinojau, ką noriu daryti, bet ne iki galo, to dėl inspiruojuosi maždaug iš šių refų.
o tokį, kaip ir minties idėja, tai tas kur pats pasipaišiau, bet vėl gi sakau, galutinio rezultato, ptas nelabai įsivaizduoju iki kiek jis čia pasikeis

0 Taškai

Žinutės: 1424
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Vas 18, 2014
krz3d sako:
O kokia paskirtis to apvalaus daikto ten kaip ratas turi būt ar kokią funkciją jis atlieka?
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Vas 18, 2014
Rytis sako:
tas didysis apvalus?
jei taip tai, jo ten kaip ir ratas, kad jus galėtų laisvai judėti daugiausia aplink save, bet taip pat, kad būtų ir manevringesnis. (nes tokie krabakojai, nėra patys manevringiausi)

šiaip pačia mechanika, ir konstrukciją, dariau, gan atidžiai, kad visos dalys, būtų reikalingos, ir pagal paskirtį, tai visą tą dalyką apgalvojau

Paskutinis redagavo: Rytis 2014-02-18, 11:52

0 Taškai

Žinutės: 4
Prisijungė: 2013-01-25
Vas 18, 2014
exanju sako:
Laba,

Koriant konceptus, galima praslysti 2 atvejais, graziu siluetu/forma, arba su funkciuonalia mechanika.

Kolkas shis dizainas kazhkiek veikia tik 2D erdveje. Ratas per viduri sukasi o kojites jam padeda judeti i kaire ar i deshine, na dar pashokinet. Bet pati forma nelabai idomi, ir ishsibarscius. Kai juru echio.. Aplink kuupsta ishsibarsciusi kruva bala zino kokiu spygliu.

3D erdveje mes matom visai kita reikala: keturkojis/vienaakis monstriukas istriges invalido vezimelyje, ant kurio ratu kazhkas pakabino dvi nesvietishkai dideles patrankas.

Ziurint grynai ish mechanines puses Shitam gyviui reiketu kurkas daugiau laiko apsisukt aplink savo ashi, nei paprastam 4kojui. Pagrindine prieshastis yra ta, jog ratai trugdo koju laankstymuisi, o kojos savo ruozhtu ratams, kad ju pagalba gyvis galetu apsisukti aplink kiek reikia. Visu galuniu sukimosi ashys sugrustos labai arti viena kitos, todel neiviena negali pilnai ishnaudot savo galimybiu.

Shiaip sunku keliais zhodzhiais paaishkinti, kas ir kodel man kliuna, cia galima ishrutuliot labai ilga diskusija. 🙂

Taciau nera viskas taip baisu kaip trodo 🙂 Ishtikruju labai nedaug reikia, kad dizainas pataptu kurkas idomesnis. Ash siulyciau permesti galines kojas i prieki.. ir paversti ji ne voru invalidu, o savotishku krabu klajunu. Tiesiog vietoj kriaukles turesi ratus.

Bet... Cia tik mano IMO

Paskutinis redagavo: exanju 2014-02-18, 15:05

+1 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Vas 18, 2014
gestis sako:
ten, kur tavo eskizas, tai nuimk tą stručio galvą su kaklu ir gausis įdomus cannon'as, kur mechaninės dalys manevruojamos organinių. Čia tik taip, pasiūlymas iš šono. 🙂
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Vas 18, 2014
Rytis sako:
uoj 😀
labai dėkui, už tokį išsamų postą...
daug labai idomios info. todėl tikiuosi gal viską išspręsti su jūsų pagalbą.
papasakosiu šiek tiek pats apie tą savo meshaninę idėją.
pasirinkau keturias kojas, nes buvo tokia mintis, kad tas gyvis pats kontroliuoja tuos ratus. todėl greitam apsisukimui, ar pavažiavimui jam užtektų tiesiog pakelti kojas nuo žemės.
toliau kodėl tas kojas pasirinkau tokias masyvias, tai todėl, kad jis sugebėtų atsistoty tvirtai kai jau reikia šaudyti. tai yra kad nuo vieno šūvio nenuskristu pats su tais ratukais.
galvą mažą pasirinkau, todėl, kad ne būtų toks lengvas taikytins, taip pat, galėti greitai pasižiūrėti 360 laipsnių kampu.
patrankų gale yra tokie daikčiukai iš kurių gali susiformuoti skydas nugarai, taip pat patrankos, gali pasisukti 180 laipsnių kampu, prireikus šaudyti atgal ar į viršų.
tikiuosi paskaičius tai gal bus aiškiasnė koncepto paskirties idėja. ir atsiras daugiau minčių,. nes nuo pačio, meshanizmo paskirties, nelabai noriu nutolti.

Gesti, manai, kad be tos galvos būtų geriau?
0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Vas 19, 2014
gestis sako:
Na, neturėjau omenyje, kad būtų "be galvos" 🙂 Ta galva gali būti paslėpta po tais ratais/skydais t.y., integruota į patį kūną, o akutės galėtų būti kaip pas tą krabą, kur parodyta paveikslėlyje aukščiau. O formos prasme, tai taip, man harmoningiau atrodytų be tos galvos, ir kartais eskizuojant, gariau eiti priešinga tvarka, nepridedant kažko, o atimant/apibendrinant. Bet tai nėra privaloma. 🙂
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Vas 28, 2014
Rytis sako:
Dėkui visi už patarimus.
Meginau visus variantus, pasidaryti ir pan, bet, su visais tiesiog skesdavau prie minties kas bus toliau, niekaip negalėjau įsivaizduoti, kaip ir ką daryčiau.
tada pagalvojau, jog čia man asmeniškai svarbiausia darbo kokybė o ne konceptas ir idėja, tad likau prie savosios pagridninės.

čia keleta akrtų prisėdau po kokias 20 min. nes daugiau laiko negalėjau skirti.
kolkas čia as pagrindinis skulptas, po kurio seks detalizavimas, Todėl labai reikėtų krz, armians pagalbos, patarimų kaip suteikti, tai odai gyvybės 🙂

0 Taškai

Žinutės: 514
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Kov 1, 2014
Armians sako:
manau kad vistiek neklausysi ka rasysiu, tai labai trumpai:
Su oda dar neskubek. Tavo visa "anatomine" struktura visiskai plaukioja. Kaip suprantu po oda turetu but kaulai ir raumenys? (jei ne - tai tada nebekreipk demesio i likusi post'a) Kolkas visos dalys atrodo kaip kirmeles be jokios strukturos ir nelogiskais gumbais.
Pradziai viska viska supaprastink, isivaizduok kokie kaulai turetu but viduj ir kur yra sanariai. Tada ant virsaus isivaizduok pagrindines visiskai iki pagrindu supaprastintas raumenu grupes ir ka jos judina (nereikia galvot apie realistiska zmogaus ar gyvuno anatomija, atskirus raumenis, ju grupes ir pan, o tik tai kokie pagrindiniai kaulai, ir kaip juos judina raumenys (mases):


nereikia kopijuot ka cia pripeckiojau, cia bet kas betkaip ir nebutinai teisingai, bet norisi kazkaip tavo mastyma/priejima prie veikejo patraukt i teisingesne puse. Neuztenka tiesiog gumbu priskulptint, jie atrodo labai noobiskai. x]
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Kov 1, 2014
Rytis sako:
dėkui,
na man su anatomija nėra super gerai, o tuo labiau, su gyviais, kurių visai nesuprantu 😀 arba pats išgalvoju, bet tikrai, apie jų veikimą galvojau, bet kaip ir minėjai, na tiesiog dieliojau raumenis visai neatsižvelgęs.

todėl labai dėkui, stengsiuosi išpaišyti juos iš naujo 🙂

beje, dar būtų labai dėkui, jei papaišytum galinę koją. nes, labai man patiko, tos priekinės kojos šarvas., tai gal kažką idomaus ir galui sugalvotum 🙂

žinoma jei nesunku 🙂
taip pat dar karta dėkui, tikrai labai laukiau tavo feedbacko
0 Taškai

Žinutės: 2684
Prisijungė: 2008-12-08
Kov 2, 2014
Rytis sako:
nu va nesulaukiau dar overpainto, tai šiek tiek prisėdau, numečiau visus supdvd levelius, ir pradėjau iš naujo.
stengiausi dabar labiau vadovautis Armians papaišymais, turėti galvoje, kas kur jungiasi ir ką valdo.

tai čia kolkas raumenų blockoutas. daugiau toks forminis.
jei dar bus kokių pasiūlymų, tai sakykit, tikrai norėsiu išgirsti ir pataisyti (tik tikiuosi kad nereikės, vėl, iš naujo daryti 😀 )

0 Taškai

Žinutės: 1424
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Kov 3, 2014
krz3d sako:
O tu nenori jo pabandyt padaryt vieną versiją kaip koks vabalas ar skorpionas? Nesakau kad visą formą keist, bet kad pats kūnas būtų kaip vabalo tada būtų lengviau realizuot anatomiją. Nes dabar aš ir taip ir taip žiūriu kojas dar galiu isivaizduot. Bet va pats jo kūnas tai aš neįisivaizduoju kaip sujungt su kojom kad logiškai atrodytų. Pats dabar pabandyk isivaizduot kas ten viduj galėtų būt? mėsos gumbas kažkoks? ar ten kažkas panašaus į šonkaulius turėtų būt? ar dar kažkas? Ir aš dar siūlau naikint tą šlangą nuo viršaus ir ją išmest visai arba bent jau dėt į priekį arba atgal 🙂 Nėra geresnio concept dizainerio negu gamta 🙂 visada rinktis pavyzdžius ir ką darai stenkis kuo įmanoma labiau parempt kažkuo iš gamtos va tada ir gausis kažkas.
0 Taškai
«12»
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.