Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Nesigauna normaliai uzdet texturos

ForumaiBendrasPagalba, patarimaiNesigauna normaliai uzdet texturos

Žinutės: 19
Prisijungė: 2005-06-06
Bir 13, 2008
BeLeKaZ sako:
Sveiki, sugalvojau truputi vel kazka pakurti 🙂 Kolkas apsilimui noriu sumodeliuot masina, tik vat beda jau nuo pat pradziu: zodziu niekaip nesugebu pasidaryt blueprint. susikarpiau savo Prelude, anksciau viskas budavo paprastai, paemi boxa, paemi Standart materiala, i Diffuse channel bitmap'a ikeli ir ant vieno FACE VIENA KARTA buna uzdeta textura, o dabar, fotke gal aiskiau parodys. zodziu man to face textura, nesitampo kartu su sonais, ji naudojama daug kartu, (nemoku paaiskint), anksciau graziai be UVW mappingo pavykdavo, dabar kazkokia pisliava.
Dekui. img518.imageshack.us bandziau visas funkcijas, real map ijungt isjungt, kolkas dabar palikta kaip iskart duota, nieko nekeiciau
0 Taškai

Žinutės: 476
Miestas: Ukmergė/Berlin
Prisijungė: 2007-07-20
Bir 13, 2008
TDesign sako:
Tiksliai nzn, gal cia ir nusisnekesiu, bet man rodos kordinatese size turi buti po 1, o tavo atveju jis yra 48
0 Taškai

Žinutės: 201
Miestas: Alytus
Prisijungė: 2006-07-11
Bir 13, 2008
JagrO sako:
Prie size turėtų būt vietoj 48 width 1 ir height 1.

--

<< cgart.lt >>
0 Taškai

Žinutės: 19
Prisijungė: 2005-06-06
Bir 13, 2008
BeLeKaZ sako:
Dekui, susiradau, ant max'o 2009 pradiniai nustatymai skiriasi 🙂
Atsakymas, gal kam istiks tokia beda: tiek diffuse channely reikia nuimt real world map size ir tile padaryt po 1, tiek ant pacio boxo nuimt real map world size, na ka, dekui uz greita reagavima 🙂
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.