Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Daugiau nuo: Adomolis

  • Ežeras
  • Tarybinis Vandens Dviratis
  • Bachūras
  • Boba
  • Voras ir Tinklas
Adomolis

Bachūras

nuo Adomolis

0
5
9
Pežiūrėta 2526
Data: 2015-06-25 12:57
Padidinti
Buvo Boba. Tai dabar Bachūras. Tik jau nebe animacinis koks nors :)

Šioks toks asmeninis darbelis laisvu laiku. Biški norėjau toliau pasipraktikuot biusto modeliavimą.
Daryta palei tikrą žmogų, kurį galėčiau visad nusifotografuoti ir patikrinti ar nenuklydau į šoną su proporcijom, tai gal šiek tiek neišraiškingas veidas, be jokių įmantrių raukšlių ir t.t.

Vadovavausi Nicholas Gaul (Weta) tutorialu.
Basemesh'as Maxe, Sculptas Mudboxe, Rūbai Marvelous, Plaukai Hair&Fur, Renderis Vray.

Full rez
Kategorija: 3D, Veikėjai
Komentarai (9)

Žinutės: 1364
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Bir 25, 2015
ramanauskius sako:
Patiko man :) Priedo galetum imesti to tikro zmogaus nuotrauka palygint. Siaip modelis gerai atrodo, tik gal teksturos/sheidai man kazkiek kliuna.

Fainas darbas tik nepabaigtas iki galo :) Gal jau laiko nebeturejai, o gal atsibodo tau prie jo jau sedeti :)

P.S - ir beabejo biski be ekspresijos - biski ZOMBI like atrodo dbr, jam tikrai pagelbetu expresija ar pan.

As toks bunu kai reikia pirmadieni keltis i darba eiti :D

Paskutinis redagavo: ramanauskius 2015-06-25, 13:37

0 Taškai

Žinutės: 1112
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Bir 25, 2015
Adomolis sako:
Čiut pataisiau kontrastą, kad netoks blyškus būtų.
Dėl ekspresijos tai kaip ir sakiau - čia pasipraktikavimas. Nenorėjau užsikraut pradžiai tiek kad neabžiočiau. Kai būsiu labiau prakutęs skulptintojas, imsiuos rimtesnės išraiškos veido ;)
0 Taškai

Žinutės: 518
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Bir 25, 2015
Armians sako:
wow, lyginant su "boba" nesveikas suolis i prieki, tiksliau gal labiau netgi hulk'o skrydis, o ne suolis. Man irgi tas renderis kazkaip keistai ziurisi, is pradziu net pagalvojau, kad labai graziai 2d nupiesei XD odai detaliu gal truksta, bet vistiek labai jega!

Paskutinis redagavo: Armians 2015-06-25, 18:33

0 Taškai

Žinutės: 518
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2004-12-26
Bir 25, 2015
Armians sako:
ypac tas trukumas matosi tokiose vietose kaip apsviesta kaire puse. Pas tave lygu lygu kaip plastmase:

0 Taškai

Žinutės: 1112
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Bir 26, 2015
Adomolis sako:
Aha su šituo tai prašoviau :P Reiks mėgint gal normal mapsą sustiprint šonuose su fallofu, nes odos grublėtumą tai buvau atsikūręs su high passu, bet va vistiek silpnokai jaučias, ypač šonuose.
Dar toks pastebėjimas - odą gražiau renderina su Raytrace multiple scattering. Bet tada man kilo bėdų su vietomis kur plaukai sulenda po oda . Teko perjungt į prepass-based Ilumination map. Rezultatas panašus buvo bet visgi ne toks geras kaip Raytrace.

Paskutinis redagavo: Adomolis 2015-06-26, 12:04

0 Taškai

Master
Žinutės: 2263
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Bir 28, 2015
romullus sako:
Man patinka. Odos materialas gerai atrodo, tik tekstūros kiek silpnokos. Tik, kažkodėl visi tavo personažai pro šalį žiūri - trūksta kontakto su žiūrovu.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 1112
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Bir 29, 2015
Adomolis sako:
Biški sustiprinau + paryškinau materialą, pakeičiau iš illumination map į raytraced, pasukau akis. Geriau?

0 Taškai

Žinutės: 565
Miestas: Klaipeda
Prisijungė: 2004-05-26
Bir 29, 2015
mcminda sako:
man tikrai geriau ziurisi ir tikroviskiau.
0 Taškai

Žinutės: 1364
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Bir 29, 2015
ramanauskius sako:
Yep, atrodo geriau, o dbr padidink burna, lupas nes atrodo tikrai neproporcingai. Visa kita ziurisi gerai

Paskutinis redagavo: ramanauskius 2015-06-29, 19:56

0 Taškai